DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Sad je na dijagnostici ocitao gresku za egr i kaze da treba i to da se cisti...
Kaze majstor kada izbacuje gresku za egr, nece da pali regenraciju dpfa i samim tim pravi problem. Savet je da se i egr ocisti.
Da li ovu gresku moze da izbaci ukoliko nije uneto da je dpf skidan/vracan?
Kaze majstor kada izbacuje gresku za egr, nece da pali regenraciju dpfa i samim tim pravi problem. Savet je da se i egr ocisti.
Da li ovu gresku moze da izbaci ukoliko nije uneto da je dpf skidan/vracan?
Re: DPF i regeneracija
Uslov za regeneraciju je da nema nijedne aktivne greske u bilo kom sistemu vezanom za rad motora.
Inace EGR ucestvuje indirektno u regeneraciji DPFa.
EGR na 1,6 koliko se prisecam se ne moze efikasno srediti vec se menja kao komplet zajedno sa interkulerom gasova i potijem/senzorom polozaja. U Nemackoj uzimaju za EGR reda 600evra u neovlascenom, a u ovlascenom dostize i hiljadarku, materijal i ruke.(odnosi se na taj motor i EGR onaj cetvrtasti sa klapnom preko zupcanika i osovinice).
AKo je kod tebe drugi model EGR zaboravi na komentar.
Inace EGR ucestvuje indirektno u regeneraciji DPFa.
EGR na 1,6 koliko se prisecam se ne moze efikasno srediti vec se menja kao komplet zajedno sa interkulerom gasova i potijem/senzorom polozaja. U Nemackoj uzimaju za EGR reda 600evra u neovlascenom, a u ovlascenom dostize i hiljadarku, materijal i ruke.(odnosi se na taj motor i EGR onaj cetvrtasti sa klapnom preko zupcanika i osovinice).
AKo je kod tebe drugi model EGR zaboravi na komentar.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Kod mene radi regeneracije bez problema sa konstantnom greskom releja greajaca na prvom grejacu i EGRom koji prijavljuje kasnjenje. EGR se cisti normalno, ja danas idem da ga ocistim (kasni na obrtajima nizim od 2000). Doduse, 1.6 hdi. Mislim da ne sme da bude aktivna greska na tabli, tek onda ne radi regeneraciju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Koliko placas ciscenje EGR-a? Sad sam malo proguglao, vidim da to mogu i sam da uradim ukoliko uspem da ga skinem.
Neki kazu da moze da se ubaci u Axel Sgrasoo i kada odstoji preko noci, sve se lagano skine. Vidim da ima i dosta sredstava za ciscenje.
Neki kazu da moze da se ubaci u Axel Sgrasoo i kada odstoji preko noci, sve se lagano skine. Vidim da ima i dosta sredstava za ciscenje.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
4500 dinara, ali kod mene mora da se reprogramira kad se vrati na auto, preko dijagnostike. A i da ga skines mora se, na mom motoru, skinuti filter za gorivo, kuciste za filter vazduha, pa nisam hteo da se upustam u uradi sam varijantu. A ima i elektronski deo koji je pipav za ciscenje.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Sad sam malo gledao strane forume, mislim da cu ga ugasiti, vise mi ne treba nego sto mi treba.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Mislim da to ima i negativne strane, moze doci do pregrevanja ulja, sto je lose po turbinu.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Zavisi od motora. Neki motori mogu imati problema, neki ne. Videcu da istrazim jos malo, da li ima nekih losih stvari po 1.6 TDI, ukoliko ne, gasim ga.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Onda moras i DPF da izbacis. Ja bih probao da ocistim EGR prvo, ako moze na tom motoru.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Dizel gowno.
Re: DPF i regeneracija
Ne moras da izbacis DPF, on je potpuno odvojen sistem preciscavanja.
A ne moras izbaciti ni EGR, dovoljno je promeniti mapu EGR i time funkcionalno eliminisati aktivaciju
Mehanicko izbacivanje hardvera motora je poslednje sto bi trebalo raditi.
Npr, izbacivanjem EGR sistema remetis sistem hladnje i zagrevanja motora pa onda treba i to da saniras tj obradis da pravilno funkcionise,
A ne moras izbaciti ni EGR, dovoljno je promeniti mapu EGR i time funkcionalno eliminisati aktivaciju
Mehanicko izbacivanje hardvera motora je poslednje sto bi trebalo raditi.
Npr, izbacivanjem EGR sistema remetis sistem hladnje i zagrevanja motora pa onda treba i to da saniras tj obradis da pravilno funkcionise,
Re: DPF i regeneracija
Nisam ni mislio fizicki da ga izvadim, vec samo softverski da ga ugasim.
Re: DPF i regeneracija
Moze li negde da se kupi originalni EGR ventil sem u ovlascenom? Znaci da ne bude neka kineska kopija ili sta vec.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: DPF i regeneracija
Koliko je u ovlascenom?