Sto se moje zene tice ona nikad nebi promenila ovaj G4 benzinac sto sad vozimo, kaze greje kao nijedan
A on ima manuelne komande i kad okrenes skroz na crveno pici vruc vazduh kao fen vec za par kilometara. Na G5 je bila digitalna klima i nikad nisi mogao postici takvu toplinu, plus je dizel.
Supruga neće da vozi JTD nema šanse, pogotovo ovih dana na - 3. Kaže smrzavaj se u njoj ja neću, corsaja mi se ugreje za 2km .
Obožavam taj smešni trocilindraš 1.0 12v ovih 18godina vlasništva, greje kao furuna.
Puzo81 napisao:Supruga neće da vozi JTD nema šanse, pogotovo ovih dana na - 3. Kaže smrzavaj se u njoj ja neću, corsaja mi se ugreje za 2km .
Obožavam taj smešni trocilindraš 1.0 12v ovih 18godina vlasništva, greje kao furuna.
Kod mene je astra neprevazidjena po tom pitanju. Smederevac se brzo aktivira.
Puzo81 napisao: 05 Dec 2019, 11:34
Supruga neće da vozi JTD nema šanse, pogotovo ovih dana na - 3. Kaže smrzavaj se u njoj ja neću, corsaja mi se ugreje za 2km .
Obožavam taj smešni trocilindraš 1.0 12v ovih 18godina vlasništva, greje kao furuna.
Cuvaj ti to, pametna je to zena kad izdaleka izbegava JTD
Niva već posle par minuta duva toplo. Antifriz iz glave ide pravo u radijator, a cevi su dugačke svega desetak cm. Sem toga, motor vrlo brzo dostigne 90C i bukvalno grejanje duva vreo vazduh.
Nov Tucson posle 8-9km tek duva mlako,a prošle zime pri silasku niz brdo motor je gubio temperaturu kao da nema termostat. Servis kaže sve je ok U AUTO modu klimi treba čitava večnost da dostigne zadatih dvadesetak stepeni u kabini
Kako si opisao gotovo isto je kod mene na Volvou reseno. Iz glave ide direktno u grejac kabine i vrlo brzo dostigne temperaturu motor a onda duva fino vreo vazduh od 60tak stepeni.
ja sam par godina mucio muke sa jtd-om, bem ti motor treba mu vecnost da ugreje, vozim 3km do posla ni da dune mlako, stakla zamagljena, zaledjena, uzas, sad sa hdi posle 500m duva mlako, za 1km vec uveliko greje toplo, za 2km vrucina