cozmo je napisao: ↑13 Feb 2020, 10:01
Uostalom postoji opcija da uvek kad otkljucas auto on ti otkljuca gepek.
Uostalom, kod Pezoa postoji ekonomi mod i nikad nece isprazniti aku da ne mozes da otkljucas auto, jedino ako ga fizicki ne izvadis.
Ne treba da mi otključa ostala vrata (gde su recimo jakne ili lične stvari) nego samo želim da prosto otvorim gepek i izvadim komad alata, ili komad materijala koji mi treba bez rizika za stvari u kabini.
Hoću da mogu bezbedno i mirno da se bavim poslom koji imam u gepeku bez brige.
A dodatno, mogu ključem da otključam gepek, otvorim i odmah zaključam. Ključ u džep.
Izvadim šta mi treba i samo zatvorim,
Za to mi treba, navikao sam da imam i tu opciju, možda je to lux možda sam ja blesav možda neki drugi koji su to predvideli da mogu kao korisnik da biram način korišćenja nisu baš blesavi projektanti.
Kod Pežoa ta tehnika nije izvediva, prosto ne može da se daljinskim zaključaju vrata dok su otvorena makar jedna vrata.
To je još jedan propust konstruktora što se tiče brava. ok je da postoji zaštita samo za vrata vozača da se slučajno ne zaključa dok je ključ u kontakt bravi ali za ostala vrata je nepotrebno ograničenje u rukovanju.
Kod Pežao kao i kod Citroena postoji ekonomi mod, da to je tačno i u teorij ilepo zvuči ali u praksi sasvim je moguće da se isprazni akumulatora.
Da, to mi se desilo na C8 pa ne budi tako siguran da nikada neće. I to se naravno desi kada se žuriš, i kada je pun auto pa je nedostupna cela ona egzibicija koju si lepo i korektno iskopirao za otvaranje iznutra.
A ključ za skidanje akumulatora radi zamene (aku je smešten u podu auta) je naravno u gepeku...koji je nemoguće spolja otvoriti.
Na Pržou 1007 koji ima vrata na struju sam čuo od kolega, nisam ja lično video, da je još gluplje. Zimi oslabio akumulator. pametni kompjuter auta zaključio da nije dovoljan napon... auto se ne može otvoriti osim šlep služba pa u servis.
Ovi u PSA imaju neke žute minute, mnogo stvari su praktično osmislili ali ima i stvari koje ni budali ne bi pale na pamet. To je moj utisak, u globalu je prilično fino ali sitnice su te koje kvare sreću.
Još jedan primer, umesto da se otvaranje haube vrši povlačenjem sajle/ručice kod Puga je kontra- treba da guraš od sebe da bi povukao sajlu. I to naravno, nije nacrtano na ručici.