Mali benzinac do 2500
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mali benzinac do 2500
Nije sporno da li ces ti lako ili tesko prodati, sve i da je motor poluispravan jer gomila ljudi i nece primetiti ako taj motor na 5-6 k obrtaja umesto 95 ima 70 ks, no nebitno, neka je to najmanji problem, kome ne smeta sto da ne.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mali benzinac do 2500
kazem to u kontekstu da to nije neki toliko izrazen problem cim se o njemu ne pise po internetu kao za neke druge motore i cim taj motor nije na losem glasu kod majstora i generalno medju ljudima...to sto za taj problem zna manja grupa ljudi da ne kazem fanatika kojima je bitno da motor i na 5-6k obrtaja ima punu snagu to i nije tolko bitno, ko jos kupuje auto da ga vrti na toliko rpm, ne ide na trke, realno ni mene nije briga dal ce na 5000rpm da ima 20 konja manje, kad budem hteo da idem na track day ili da vrtim auto toliko sigurno necu gledati fiat punto pa jos 1.4 da kupim
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mali benzinac do 2500
Na kraju je bitno to prodati. U stvari najbitnije.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mali benzinac do 2500
Mene ne zanima prodaja već održavanje i potrošnja
Dakle 1.2 8v 65 vs 1.4 8v 77ks.
Od ta dva verovatno je 1.2 bolji izbor zbog niže potrošnje, registracije, verovatno i održavanja...ali ako naleti 1.4 8v u dobrom stanju - dobra je kupovina.
Dakle 1.2 8v 65 vs 1.4 8v 77ks.
Od ta dva verovatno je 1.2 bolji izbor zbog niže potrošnje, registracije, verovatno i održavanja...ali ako naleti 1.4 8v u dobrom stanju - dobra je kupovina.