C segment - best value kupovina

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: C segment - best value kupovina

Post od ikac2000 » 27 Feb 2020, 19:38

7 godina garancije ti je zapravo super stvar, makar i bez multimedije, a utisak za Nis mogu i ja da potvrdim iz iskustva.

Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8336
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: C segment - best value kupovina

Post od grujicd » 27 Feb 2020, 21:05

Ne razumem da 7 godina garancije može nekom da bude minus, a nije prvi put da čujem. U najgorem slučaju može da bude nula, odustaneš od zvaničnog servisa kad god hoćeš i pretvoriš je u garanciju od 3 ili 4 godine ako ti baš smeta.

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3564
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: C segment - best value kupovina

Post od jaksa » 27 Feb 2020, 21:14

Meni je to misterija od momenta kad su se pojavile te duže garancije pa kakve god da su, da ljudi to smatraju minusom.

ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: C segment - best value kupovina

Post od ikac2000 » 27 Feb 2020, 21:30

Drugar ima i30, 2011. godiste, sa 7 godina garancije. 5 je Hyu a jos 2 na poklon.

Nakon 6 godina i 11 meseci, prosvirao dihtung glave, i bez problema zamenjeno i sredjeno u Hyu u Nisu, koji je stvarno super.

Da je prekinuo garanciju, kod majstor Pere na kanalu, tesko da bi se usrecio.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: C segment - best value kupovina

Post od ftj » 27 Feb 2020, 21:30

Fora je sto to cesto nije bila regularna garancija nego na 'motor i menjac' ili garancija 'od dilera a ne od fabrike' i slicne neke prevare, ne znam kako je sad.

ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: C segment - best value kupovina

Post od ikac2000 » 27 Feb 2020, 22:03

Ako se dobro secam, za mog Ceeda 2013 je bila 7 godina, pri cemu je 5 god od branika do branika minus multimedija, a zadnje 2 motor i menjac.

Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: C segment - best value kupovina

Post od nikaragva » 28 Feb 2020, 08:55

Pa garancija je samo marketing, bila ona 1 godinu ili 20 godina.

Ljude verovatno nervira sto moraju da placaju servis svih sedam godina u ovlascenom.
Koliko uopste kod nas kosta KIA/HYU servis? 200e?


ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: C segment - best value kupovina

Post od ikac2000 » 28 Feb 2020, 09:06

Garancija nije samo marketing, opisao sam iskustvo druga. Posebno sa sadasnjim cenama delova.

Ja sam u Nisu 2014 platio prvi servis za Ceeda 1.6 benzin 17,700 rsd i nisu mi dali fiskalni racun plus, i nisu sipali 3.6 vec 3 litra ulja.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6877
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: C segment - best value kupovina

Post od blaugrana » 28 Feb 2020, 09:07

Zasto samo marketing?

Ja sam imao 7god. garancije za Ceeda.
Cak i u poslednjoj godini su mi zamenili opruge bez ikakvog pitanja

Mali servisi su bili oko 100 eur.

Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk



Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: C segment - best value kupovina

Post od nikaragva » 28 Feb 2020, 09:19

Pa jeste marketing, kako nije?

Da li ces pre kupiti auto koji nema garanciju uopste, auto koji ima garanciju 1g ili auto koji ima garanciju 10g?

Velika razlika u ceni servisa u NS i u Nisu.

ikac2000 je napisao:
28 Feb 2020, 09:06
Garancija nije samo marketing, opisao sam iskustvo druga.
A koliko KIA/HYU je proslo garanciju bez vanrednih odlazaka u servis?
To sto se desilo tvom drugu nije pravilo nego zestok izuzetak. Meni na polovnim vozilima sa nepoznatom istorijom i par stotina hiljada kilometara se nisu desavali takvi kvarovi. Sto ne znaci da treba da svi kupuju polovna vozila, jer su nekvarljiva.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: C segment - best value kupovina

Post od dag81 » 28 Feb 2020, 09:33

A3 je sad 19.700 sa lepom opremom, mislim da je ubedljivo najbolja kupovina u C segmentu.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: C segment - best value kupovina

Post od ikac2000 » 28 Feb 2020, 09:37

Dovoljno da ti ode kompresor klime koji kosta 1200 evra na primer, kao sto je bila sumnja na Aurisu koji sam imao. Isto su na Aurisu 3 god starom menjali i spojku volana i ceo elektro servo posle, preko 1500 evra kostaju samo delovi.

Sve je to lutrija, pa kome je mnogo 500 evra ili tako nesto vise na 7 godina, na njemu je rizik. Plus za postprodaju, par stotina evra za redovno odrzavan auto u ovlascenom verujem da moze da se dobije.

U Nisu je Kia drala, drug je na Sportageu sa istim motorom u NS platio tada manje od 12k rsd, a ja u Nisu 17.7k.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk



ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: C segment - best value kupovina

Post od ljubitelj » 28 Feb 2020, 09:38

A to dihtung glave, opruge, kompresor i takve slične krupne havarije više govore o nekvalitetu originalnog proizvoda nego o potrebi posebno duge garancije.

Takve i slične havarije su nekada proizvodjači pokrivali i bez produženja garancije (1 godina, kasnije obaveznih 2 godine), prosto je bilo sramota da na novom autu se tako nešto dogodi i fabrika je preuzimala sve troškove samo da se ne širi loš glas o proizvodu. Što bi Nemci rekli Kulanz politika.

Na normalnim autima takve popravke se ne dogdajdju ni van garancije a kamoli u garanciji da se očekuje.

Inače, garancija košta kupca, naravno cena novog auta je dodatno uvećana za to produženje garancije plus napumpane cene obaveznog godišnjeg (umesto kao što je normalno na 2 godine) redovnog servisa.

Garancija se isplati najviše onome ko uzme auto kao radnu mašinu i prelazi povelike godišnje kilometraže kojom zaradjuje pa onda on naplati taj uvećani trošak dalje.

Nažalost auti su sve pouzdaniji s obzirom na kompleksnost ali i sve lošijeg kvaliteta izrade i danas postoje kvarovi koji su se smatrali odavno potpuno iščezlim iz auto industrije usled napretka tehnologije matarijela i same obrade.

Kočione cevi su jedan primer problema koji se pojavio.

Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6877
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: C segment - best value kupovina

Post od blaugrana » 28 Feb 2020, 12:28

nikaragva je napisao:Pa jeste marketing, kako nije?

Da li ces pre kupiti auto koji nema garanciju uopste, auto koji ima garanciju 1g ili auto koji ima garanciju 10g?

Velika razlika u ceni servisa u NS i u Nisu.

ikac2000 je napisao:
28 Feb 2020, 09:06
Garancija nije samo marketing, opisao sam iskustvo druga.
A koliko KIA/HYU je proslo garanciju bez vanrednih odlazaka u servis?
To sto se desilo tvom drugu nije pravilo nego zestok izuzetak. Meni na polovnim vozilima sa nepoznatom istorijom i par stotina hiljada kilometara se nisu desavali takvi kvarovi. Sto ne znaci da treba da svi kupuju polovna vozila, jer su nekvarljiva.
Jeste marketing, ali ne verujem da si na tu vrstu marketinga pucao.
Vec je bilo u fazonu, bla bla truc.

Jedan od bitnijih razloga za moju kupovinu je bila, upravo i ta garancija. Koja se meni isplatila vise puta.
Garancija je tu zbog "mirnog" sna.

Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk



Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: C segment - best value kupovina

Post od Heinz » 28 Feb 2020, 12:32

Programeri, gledaju samo Excel tabele :)

Uzmite ono što vam se sviđa, a ne šta računica pokazuje. Jer ko bi inače kupio KIA :)

Odgovori