Nego na koju vrstu marketinga? Bla bla truc marketing?blaugrana je napisao: ↑28 Feb 2020, 12:28Jeste marketing, ali ne verujem da si na tu vrstu marketinga pucao.nikaragva je napisao:Pa jeste marketing, kako nije?
Da li ces pre kupiti auto koji nema garanciju uopste, auto koji ima garanciju 1g ili auto koji ima garanciju 10g?
Velika razlika u ceni servisa u NS i u Nisu.
A koliko KIA/HYU je proslo garanciju bez vanrednih odlazaka u servis?
To sto se desilo tvom drugu nije pravilo nego zestok izuzetak. Meni na polovnim vozilima sa nepoznatom istorijom i par stotina hiljada kilometara se nisu desavali takvi kvarovi. Sto ne znaci da treba da svi kupuju polovna vozila, jer su nekvarljiva.
Vec je bilo u fazonu, bla bla truc.
Jedan od bitnijih razloga za moju kupovinu je bila, upravo i ta garancija. Koja se meni isplatila vise puta.
Garancija je tu zbog "mirnog" sna.
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Ok, da okrenemo pricu.
Da li ti zaista mislis da ce, recimo KIA/HYU posto smo od njih krenuli, proizvoditi ultrakvalitetna vozila, uloziti gomilu para u njih da budu pouzdana i onda dati garanciju od 7g, jer im se moze znaju da nece biti kvarova?
Ili ce napraviti vozilo onako kako znaju i kako misle da je njima optimalno, a onda tebi naplatiti garanciju i reklamirati je?
I koliko vidim ljubitelj je u pravu, jer ovde se uglavnom svi 'hvale' kako im se garancija na KIA/HYU isplatila
Ja se nadam da mi se nece isplatiti garancija
Pda, 98% vozaca KIA/HYU vozila su ljudi koji sede ispred racunara i gledaju neke tabele i statistike. Cesto su to pomenuti programeri
Mada vidim, maker u ns, je udario novi talas, sad se uzima i BMW. Mora da su plate porasle, jer se porez ne placa.