Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Pozdrav drustvo, treba mi pomoc oko ovog auta. U sustini, uzimam sebi prvi put u zivotu auto (i dalje imam probnu, pa gledam nesto jeftino, i da nije prebrzo).
Nasao sam tog Daewoo Nubira (1998, 1.6, 106ks). Fora je u tome sto nije registrovan niti je atestiran, a cena 500eura, sto je meni top jer mi treba cisto da imam nesto (takodje i za posao i za faks). Koliko vidim, na slikama nigde nije truo, niti mu se farba skida - sto se toga tice, 8/10. Unutrasnjost je covek sredio, vidim da je dubins ko odradjeno. Samo eto, nije registrovan (on iz BG ja iz NS), a i atest takodje.
Jel moze neko da mi objasni jel se isplati atestirati ovo uopste, ili samo terati tako? (takodje, koliko uopste kosta atest??)
I ako moze neko da mi kaze oko potrosnje, vidim recimo da neki pisu da trosi po 17l benzina i 12l plina
Evo i par slika auta:
Nasao sam tog Daewoo Nubira (1998, 1.6, 106ks). Fora je u tome sto nije registrovan niti je atestiran, a cena 500eura, sto je meni top jer mi treba cisto da imam nesto (takodje i za posao i za faks). Koliko vidim, na slikama nigde nije truo, niti mu se farba skida - sto se toga tice, 8/10. Unutrasnjost je covek sredio, vidim da je dubins ko odradjeno. Samo eto, nije registrovan (on iz BG ja iz NS), a i atest takodje.
Jel moze neko da mi objasni jel se isplati atestirati ovo uopste, ili samo terati tako? (takodje, koliko uopste kosta atest??)
I ako moze neko da mi kaze oko potrosnje, vidim recimo da neki pisu da trosi po 17l benzina i 12l plina
Evo i par slika auta:
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10570
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Bez atesta nema ni registracije. Atest je 60-70 evra, ali ostaje pitanje zasto vlasnik nije to uradio i sta je sve od tng opreme potrebno zameniti da bi se dobio papir (verovatno je boca stara). Kola koja se prodaju neregistrovana nisu slucajno neregistrovana. Kakav je motor, kakve su gume, trap, akumulator... Kod takvih kola ocas posla sa 500 dodjes na 1.500 evra i opet ti ostane krs. Vreme i zivce ne pominjem, a bitni su jako. Bolje ne, ako si vec pitao i ako ocekujes neki savet. Mislim da ce ti svako ko iole iskustva ima isto reci.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
po uslovom da je sve na autu ok i da nema nikakvih ulaganja da bi se registrovao, mozda i ima smisla kupiti ga, ali plin treba izbaciti u tom slucaju posebno ako nikad do sad nije ni bio atestiran koliko sam skontao jer je vrlo upitno da li se uopste i moze atestirati bez nekog bitnijeg ulaganja. Inace taj auto i ne vredi vise od tih 500e kako god okrenes mada ja ga licno ne bih uopste razmatrao u kupovini, ima jos automobila za male pare koji su bolja opcija
- Gaginh0
- Postovi: 8813
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ili da napravis dogovor da on atestira plin, pa ako je sve u redu platis mu 600e auto. Lupam, neko moje misljenje.
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ili da on izvadi plin i baci ga.
Uradi tehnički i proda ti auto za 500e.
Uradi tehnički i proda ti auto za 500e.
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ili da ti plati 500e da uzmeš Nubiru.
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ili da uzmes plin, a nubira nek mu truli u dvoristu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Evo opis "Auto je ispravan,registrovan i vozi se za licne potrebe.POTREBAN ATEST BOCE,uredjaj je ispravan.Odrzavan redovno.SET kvacila zamenjen i veliki servis pre 20000km.Mali servis uradjen pre 1000km.Limariski odlican.Vredi pogledati.".Sloba je napisao: ↑07 Mar 2020, 06:25Bez atesta nema ni registracije. Atest je 60-70 evra, ali ostaje pitanje zasto vlasnik nije to uradio i sta je sve od tng opreme potrebno zameniti da bi se dobio papir (verovatno je boca stara). Kola koja se prodaju neregistrovana nisu slucajno neregistrovana. Kakav je motor, kakve su gume, trap, akumulator... Kod takvih kola ocas posla sa 500 dodjes na 1.500 evra i opet ti ostane krs. Vreme i zivce ne pominjem, a bitni su jako. Bolje ne, ako si vec pitao i ako ocekujes neki savet. Mislim da ce ti svako ko iole iskustva ima isto reci.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Naravno da to nista ne znaci, mozda nista nije uradio na autu, ali ako je verovati njemu - potrebno je samo uraditi atest boce. Svakako cu morati odraditi servis na bilo kom autu, to je neizbezno, a posto nisam mehanicar niti se nesto razumem u aute, ne mogu da procenim bas.
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ja generalno volim krseve, tj volim starije i jeftnije aute dok sam jos pocetnik, kasnije cu svakako da uzmem nesto iole normalno, ali za sad ove krtnije da izmenjam koliko moguOMP je napisao: ↑07 Mar 2020, 08:39po uslovom da je sve na autu ok i da nema nikakvih ulaganja da bi se registrovao, mozda i ima smisla kupiti ga, ali plin treba izbaciti u tom slucaju posebno ako nikad do sad nije ni bio atestiran koliko sam skontao jer je vrlo upitno da li se uopste i moze atestirati bez nekog bitnijeg ulaganja. Inace taj auto i ne vredi vise od tih 500e kako god okrenes mada ja ga licno ne bih uopste razmatrao u kupovini, ima jos automobila za male pare koji su bolja opcija
Svakako bih pokusao sto jeftnije da ga uzmem jer je i neregsitrovan i nije atestiran, a sto kaze clan gore, da li je uopste mogu ce atestirati
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
pa da vredi ne bi kostao 500e
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Uzmi neki normalan mali auto koji ces moci da vozis i popravljas, sta ce ti Daewo, koji je bio kanta i kad je nov bio.
Punto, Clio....
Punto, Clio....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Ne može boca da se atestira. A to znači da plin ima 10+ godina.
Re: Daewoo Nubira 1.6 SX 1998 (500€)
Tako je.
Ako plin nije upisan u saobraćajnu, onda ga je moguće izvaditi i registrovati bez plina. Ako je upisan, mora da se plati ispitivanje izgradnje uređaja za pogon na tečni naftni gas ili da se zameni boca i ostale komponente, npr multiventil sada mora imati elektro ventil na sebi, boca mora biti na namenskom držaču itd.
Ako plin nije upisan u saobraćajnu, onda ga je moguće izvaditi i registrovati bez plina. Ako je upisan, mora da se plati ispitivanje izgradnje uređaja za pogon na tečni naftni gas ili da se zameni boca i ostale komponente, npr multiventil sada mora imati elektro ventil na sebi, boca mora biti na namenskom držaču itd.