Zanimljivi oglasi
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Zanimljivi oglasi
Za kupovinu novog auta danas brend odnosno postprodajne usluge su veoma važne.
Potpuno se slažem tu s Xerojem.
Bukvalno se nema šta tu dodati ili oduzeti ,mnogo bitna stavka i dr dimenzija u odnosu na kupovinu polovnjaka.
Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
Potpuno se slažem tu s Xerojem.
Bukvalno se nema šta tu dodati ili oduzeti ,mnogo bitna stavka i dr dimenzija u odnosu na kupovinu polovnjaka.
Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Ima tu dosta kupaca "hipstera" koji recimo kupuju alfu (ne samo alfu vec u evropi lexus, DS, jaguar itd.) radi toga jer nije "mejnstrim" i nema ih mnogo, samim tim da se alfa sutra prodaje kao audi onda bi presli na drugi brend.
Uvek mi je smesan taj momenat kada se profilisu kupci nekog brenda kao da prave samo jedan model sa jednim motorom, pa su kupci jednog brenda gospoda sa stilom koja znaju sta hoce, a kupci neprijateljskog brenda "srbende" koje kupuju govno radi brenda.
Uvek mi je smesan taj momenat kada se profilisu kupci nekog brenda kao da prave samo jedan model sa jednim motorom, pa su kupci jednog brenda gospoda sa stilom koja znaju sta hoce, a kupci neprijateljskog brenda "srbende" koje kupuju govno radi brenda.
Re: Zanimljivi oglasi
u slucaju srbije bar 50% kupaca audija, vw-a i bmw-a je takvo, kupuju ih zbog statusa u drustvu, kompleksa ili po fazonu da crknu komsije i dusmani dobar deo kupuje po fazonu kud svi tu i ja a mnogo mali broj je pravi ljubitelj tih brendova, svidelo se to nekom ili ne ali to su cinjenice... alfu sigurno nece niko kupiti iz ovih navedenih razloga, pa je logicno da je klijentela tog brenda specificna.
ne kazem da su pomenuti brendovi govno, to je glupost, vec da nisu toliko dobri kakvim se predstavljaju i koliko kostaju (posebno polovnjaci) i kakvi su nekad bili ...ja licno nemam nista protiv ni jednog brenda, meni kad se auto svidi i smatram da je za moje potrebe dobar ime proizvodjaca mi je nebitno, nemam kompleks da vozim ni ladu ako bi napravila neki auto koji bi mi se bas svideo
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
Ima, naročito kod nas, dosta onih koji kupuju polovnu Alfu ili neki drugi malkice egzotičniji auto jer ne mogu da "dohvate" Nemca, pa ii tu ima dosta kompleksa. I pošto su takvi iskompleksirani ti budu jako glasni u odbrani Alfe, a u suštini veze nemaju šta je Alfa (ovde možete sa stavite bilo koji brend, bitan je princip razmišljanja). U stvari brane svoj izbor da je najbolji, a ne zato što je auto stvarno dobar. Ti će uvek da prećute mane, pogotovu ako su se njima dešavai problemi. I čim se steknu uslovi i namaknu novci za "švabu" eto njih u sedlu najjačih branica "švapske medicine"...i baš ne vole da se sete "ružne prošlosti".
Naravno, ima i stvarnih ljubitelja Alfe, Lancie, francuske egzotike, Volvoa, "engleza", "amera" koji znaju šta voze i zašto to voze. Nekad im jednostavno samo taj auto odgovara, a nekada je pored toga deo njihove ličnosti, da nisu "mainstream", njihova "poruka", kao što to imaju i vlasnici nemačkih kola. Mada su svi ti "ne-nemački" brendovi bili nekada mainstream i prodavali se mnogo bolje nego danas i višim klasama...pa i mnogi nemački koji su pobegli iz viših klasa. Voleo bih da danas postoji neki savremeni Opel Diplomat V8, Omegu Lotus, Ford 26m RS, VW Phaeton itd čisto da bude malo interesantnije i šarenije.
Dobar posao u vraćanju tamo gde su bili su uradili Jaguar i Land Rover, kao i Volvo. Na dobrom putu "dizanja klase" su Mazda i Peugeot. Alfa ima sada dobre proizvode ji (za razliku od ranijeg vremena) dobijaju odlične kritike u medijima, dobro i kvlaitetno je zamišljen povratak na mesto gde je nekada bila, ali za to treba razviti gamu modela i opcionala, imati propratnu infrastrukturu i podršku kupcima itd. Najveći problem kod Alfe, pored nerazvijene game, je što je kompanija često menjala strategije razvoja kako se menjao menadžemant u Fiatu i Alfi i tu su se pogubili Jedini zdrav pokušaj je bio poslednji pod Markijoneom koji je hteo da istera da se stvari rade kako treba i kvalitetno i po cenu utroška vremena. Sada je sve to neizvesno s obzoriom da je Markijone umro i da su se merdžovali sa PSA i koliko vidim Alfi se smeši da bude proizvođač luksuznih suv i crossovera uz jedna model tipa Giuliu i bez sposrtskih kola što je nonsens za brend kao što je Alfa. Citroenov pokušaj sa DS linijom mi je folirantski i to su ljudi prepoznali, pa im ne uspeva. Drugi put je da se izmisli novi brend kada posotjeći nema takvu težinu i da se on razvija. Lexus je uspeo manje više globalno, Infiniti samo delimično, Genesis takođe.
Naravno, ima i stvarnih ljubitelja Alfe, Lancie, francuske egzotike, Volvoa, "engleza", "amera" koji znaju šta voze i zašto to voze. Nekad im jednostavno samo taj auto odgovara, a nekada je pored toga deo njihove ličnosti, da nisu "mainstream", njihova "poruka", kao što to imaju i vlasnici nemačkih kola. Mada su svi ti "ne-nemački" brendovi bili nekada mainstream i prodavali se mnogo bolje nego danas i višim klasama...pa i mnogi nemački koji su pobegli iz viših klasa. Voleo bih da danas postoji neki savremeni Opel Diplomat V8, Omegu Lotus, Ford 26m RS, VW Phaeton itd čisto da bude malo interesantnije i šarenije.
Dobar posao u vraćanju tamo gde su bili su uradili Jaguar i Land Rover, kao i Volvo. Na dobrom putu "dizanja klase" su Mazda i Peugeot. Alfa ima sada dobre proizvode ji (za razliku od ranijeg vremena) dobijaju odlične kritike u medijima, dobro i kvlaitetno je zamišljen povratak na mesto gde je nekada bila, ali za to treba razviti gamu modela i opcionala, imati propratnu infrastrukturu i podršku kupcima itd. Najveći problem kod Alfe, pored nerazvijene game, je što je kompanija često menjala strategije razvoja kako se menjao menadžemant u Fiatu i Alfi i tu su se pogubili Jedini zdrav pokušaj je bio poslednji pod Markijoneom koji je hteo da istera da se stvari rade kako treba i kvalitetno i po cenu utroška vremena. Sada je sve to neizvesno s obzoriom da je Markijone umro i da su se merdžovali sa PSA i koliko vidim Alfi se smeši da bude proizvođač luksuznih suv i crossovera uz jedna model tipa Giuliu i bez sposrtskih kola što je nonsens za brend kao što je Alfa. Citroenov pokušaj sa DS linijom mi je folirantski i to su ljudi prepoznali, pa im ne uspeva. Drugi put je da se izmisli novi brend kada posotjeći nema takvu težinu i da se on razvija. Lexus je uspeo manje više globalno, Infiniti samo delimično, Genesis takođe.
Re: Zanimljivi oglasi
Slazem se sa napisanim, videcemo da li ce i izgurati.
Kada smo kod Citroena, malopre u Dragise Misovic videh C5 aircross i bas mi se svideo.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Kada smo kod Citroena, malopre u Dragise Misovic videh C5 aircross i bas mi se svideo.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Nek su nam živi i zdravi svi koji svet vide malkice drugačije, a pogotovo u bilo kom vidu dizajniranja i proizvodnje tehnike, šta god to bilo.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
pa cena im je tu negde malo veca ne verujem da vredi mnogo vise ali im i ne pada puno cena, drugar je pre 4 godine kupio istog takvog za nesto malo ispod 7000 i jos je dobar ali sumnjam da moze preko 6000 da uzme sad sto je opet dobro posle toliko vremena
Re: Zanimljivi oglasi
Za ovu kilometrazu cena je dobra. Ulazili su iz CH sa 200-300.000 km i za ove, a i vece pare, se prodavali.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Zanimljivi oglasi
Ali je unutra bas tuzan. Tuzniji od Pola tog gosita Kako je fabricki deklarisano ubrzanje do 100? Vidim po snimcima da je oko 7s.
Re: Zanimljivi oglasi
Kao i vecina renoa, vazda su bili bedni unutra...mislim da je 7sec fabricki podatak a realno??? Ide lepo ali ja sam ocekivao bolje sa tom snagom
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Zanimljivi oglasi
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tured-home
Ah 100, do pre 10ak godina ih bilo dosta na ulicama. Kod mene u selu 5,6 komada Taksirali ljudi čak. Naravno nisu bili 2.2 turbo nego najobičniji, 1.8, 2.0 benzinci sa plinom naravno jer je tada bilo smešno jeftino. Uvek sam voleo udobnost tog auta, i ogroman prostor pozadi za noge.
Ah 100, do pre 10ak godina ih bilo dosta na ulicama. Kod mene u selu 5,6 komada Taksirali ljudi čak. Naravno nisu bili 2.2 turbo nego najobičniji, 1.8, 2.0 benzinci sa plinom naravno jer je tada bilo smešno jeftino. Uvek sam voleo udobnost tog auta, i ogroman prostor pozadi za noge.
Re: Zanimljivi oglasi
U mom selu skoro svaka kuca poseduje po 2-3 audija 80(jaje). Dok smo bili jedna drzava sa CG, masa ih je uzela kao strance, pa za 150-200 evra napravila lazne papire u CG. Kad smo se razdvojili 2007, velika vecina je uspela da ih preregistruje na nase tablice. U to vreme su audi 100(ovaj stariji) i audi 80 bili pojam u selu..
Сад му није ништа...