80ak konja, jest slaba zato i kazem ima samo taj u vti opciji ostalo su htpmilosfc je napisao: ↑10 Mar 2020, 14:11Mislim da je slab taj 1.2?OMP je napisao: ↑10 Mar 2020, 13:17problem vti motora je resen 2011. godine tad dolazi i 308 restyling na scenu, tako da mozes u tom slucaju i da gledas benzinca posto hoces novije godiste ima 308ica 2012-13. da se nadju, drugar je skoro prodao dobrog a 2013. izasao i novi model 308 ali on ima samo 1.2 vti
Saveti u vezi kupovine
Re: Савети у вези куповине
Re: Савети у вези куповине
meni nekako bedno izgleda, em bela, em mali tockovi, ovi crni rubovi dodatno kvare sliku u ovoj kombinaciji boje i tockova, volan deluje prilicno lose za ovu km, ili mozda samo deluje ali ne ostavlja mi nikakav utisak da bi me privukla da je pogledam jos manje kupimmilosfc je napisao: ↑10 Mar 2020, 14:16Pogledacu, fino izgleda.trojanac je napisao: ↑10 Mar 2020, 13:21https://www.polovniautomobili.com/auto- ... c-14-v-tec i da zatvaramo temu.
Re: Савети у вези куповине
Gledam nov model. Od 2014. Ako vec kupujem macku u dzaku onda da bar bude sto mladji.
Inace da vam ispricam jednu anegdotu od malopre, pratim na jednom placu iako sam rekao da ih izbegavam jedan pezo 308 vec mesec dana, bas lepo izgleda 2014 god noviji, ima ok cenu ali reko malo da sacekam da spusti jos.
Cujem se sa jednim bratom i pitam ga jel zna on neki pouzdani plac ili nekog vlasnika i kaze znam vlasnika tog i pogadjate ono potrefi se da je to bas plac.
Sav srecan reko pitaj ga za ovaj pezo samo kakvo je stanje.
Zove me brat posle 15 min i kaze nije los...za skoro 300.000km pravih.
Nista cudno da na satu i sajtu ne stoji 150.000, dakle skinuto je pola. I sreca sto sam to saznao, jer mi je ovaj automobil bio u nekih top 3 automobila koja su trenutno u ponudi i planirao sam da idem da ga vidim uzivo. Mozda bi ga i kupio.
Iako lepo izgleda taj je prelazio 50.000 godisnje.
Eto.
Inace da vam ispricam jednu anegdotu od malopre, pratim na jednom placu iako sam rekao da ih izbegavam jedan pezo 308 vec mesec dana, bas lepo izgleda 2014 god noviji, ima ok cenu ali reko malo da sacekam da spusti jos.
Cujem se sa jednim bratom i pitam ga jel zna on neki pouzdani plac ili nekog vlasnika i kaze znam vlasnika tog i pogadjate ono potrefi se da je to bas plac.
Sav srecan reko pitaj ga za ovaj pezo samo kakvo je stanje.
Zove me brat posle 15 min i kaze nije los...za skoro 300.000km pravih.
Nista cudno da na satu i sajtu ne stoji 150.000, dakle skinuto je pola. I sreca sto sam to saznao, jer mi je ovaj automobil bio u nekih top 3 automobila koja su trenutno u ponudi i planirao sam da idem da ga vidim uzivo. Mozda bi ga i kupio.
Iako lepo izgleda taj je prelazio 50.000 godisnje.
Eto.
Re: Савети у вези куповине
nista cudno, pisao sam vec jednom, mlada kola su veca macka u dzaku iz uvoza nego starija, ja kad bih kupovao nesto tako mladje samo bih licno uvozio ili preko nekog od poverenja, nista placevi pa neka imaju i 100 garancija
Re: Савети у вези куповине
Koja je logika za tako nešto? Mislim bolje stariji? Pa ako je taj star 3 godine prešao 200-300.000 i taj star 10 je prošao u najmanju ruku isto.
Mada placeve treba izbegavati, krševi se uvoze i svi hoće laku lovu.
Mada placeve treba izbegavati, krševi se uvoze i svi hoće laku lovu.
Re: Савети у вези куповине
Deluje cudno, ali pravilno odrzavan, kome je mozda dosta vec izmenjeno moze biti bolji od 3 godine starog, kome tek sad treba da se menja brdo stvari.
Plus kola su se ranije kvalitetnije pravila i bila jednostavnija.
Ali nema pravila, gledas i sta ti bog da.
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Plus kola su se ranije kvalitetnije pravila i bila jednostavnija.
Ali nema pravila, gledas i sta ti bog da.
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Re: Савети у вези куповине
Има и то логике...мада је моје размишљање такво да не мењам аутомобил често, до сада сам возио за својих 32 године само два аутомобила и сви су били дуги низ година код мене, не волим да мењам кола, зато ми је резон што млађи, али у праву сте.
А има логике да су аутомобили од пре мања мачка у џаку ако ништа проваљене су им мане.
Иначе ваше мишљење о А3 ево рецимо овај са огласа
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... audi-a3-16
Важи мишљење да је скупо одржавање Аудија, да ли је то баш тако или...И јел знате нешто више о овом бензинском мотору 1.6 105кс, одржавање, колико прелазе, овај примерак има 180.000 пређених, купљен у Србији ( и то је некад мачка у џаку, приучени мајстори, лоше гориво, лоши путеви, копије уља на тржишту...) али ајд.
хвала
А има логике да су аутомобили од пре мања мачка у џаку ако ништа проваљене су им мане.
Иначе ваше мишљење о А3 ево рецимо овај са огласа
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... audi-a3-16
Важи мишљење да је скупо одржавање Аудија, да ли је то баш тако или...И јел знате нешто више о овом бензинском мотору 1.6 105кс, одржавање, колико прелазе, овај примерак има 180.000 пређених, купљен у Србији ( и то је некад мачка у џаку, приучени мајстори, лоше гориво, лоши путеви, копије уља на тржишту...) али ајд.
хвала
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Савети у вези куповине
Takav A3 imao je kolega. Puno trosi, slabo ide, ako ces iskreno.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Савети у вези куповине
Koliko je to puno?
Re: Савети у вези куповине
Nebuloza je da neko trazi ove pare za ovaj primerak.
Re: Савети у вези куповине
Sto rece kolega malopre, taj motor puno trosi a slabo ide, pritom je presao 180k km, bukvalno ja ga ne bi cenio vise od 5k i to da budem darezljiv al ok mozda se tako krecu cene al svakako mislim da je nerealno.
Ne znam na koje 1.4 motore mislis. Svakako bih u tom cenovnom rangu pre gledao turbo benzince.
Ne znam na koje 1.4 motore mislis. Svakako bih u tom cenovnom rangu pre gledao turbo benzince.
Re: Савети у вези куповине
Aha...dobro, cena nije fiksna, kupljen je u Srbiji, servisna...a verovatno bi moglo da se spusti.
Mislim na audijeve 1.4 motore
Mislim na audijeve 1.4 motore
Re: Савети у вези куповине
Ne kazem da je bolji stariji nego da se vise manipulise sa novijim kolima, kilometraza, neka steta, kvar i sl. jer npr. mlad auto sa velikom km, konkretno u CH, kosta proporcionalno dosta manje nego neki star 15 godina sa istom tom km. I njima tamo je predjena km bitan faktor i izmedju ostalog bitno diktira cenu, nije lako tamo prodati auto sa velikom km, osim znatno ispod cene, takva kola mahom zavrsavaju van CH. Kad takav auto stigne kod nas, vrati se km, manje su sanse da se sumnja u auto star 3 god. da je presao 250.000km nego onaj star 15 godina.