Vazduhoplovi
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...
Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
I jos nesto sto je itekako vazno u vazduhoplovstvu je odrzavanje aviona, i za to nemamo sertifikovan kadar za taj tip aviona.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Neće Etihad još dugo, ali to svakako ne znači da je Suhoj već viđen u AS.
T-T
T-T
Re: Vazduhoplovi
U konkretnom slucaju se ne radi o tome. Koja budala ce da pristane da sroza svoju dozvolu sa Busa, ili Boinga, ili ATRa, na Suhoja? Pilot ima dozvolu samo za jedan tip aviona i ne moze imati za dva ili vise. Platio je sam type rating ili potpisao bond (tu je oko 30K €), ima tip aviona sa kojim moze nadje dobro placen posao, a ukopace se sa Suhojem kojeg niko ne leti i za koga se ne traze piloti na berzi...
Re: Vazduhoplovi
http://rs.n1info.com/Biznis/a575690/IAT ... olara.html
Epidemija koronavirusa, koji potresa svet, koštaće u ovoj godini, kako se procenjuje, industriju aviokompanija od 63 do 113 milijardi dolara, zbog izgubljenih prihoda od putnika koji masovno otkazuju putovanja, saopštilo je Međunarodno udruženje avio prevoznika (IATA), pošto je revidiralo podatke od samo pre dve nedelje kada je predviđalo gubitke od 30 milijardi dolara.
Epidemija koronavirusa, koji potresa svet, koštaće u ovoj godini, kako se procenjuje, industriju aviokompanija od 63 do 113 milijardi dolara, zbog izgubljenih prihoda od putnika koji masovno otkazuju putovanja, saopštilo je Međunarodno udruženje avio prevoznika (IATA), pošto je revidiralo podatke od samo pre dve nedelje kada je predviđalo gubitke od 30 milijardi dolara.
Re: Vazduhoplovi
U Turskoj sevaju otkazi, za sada ground personel, zatim ce cabin crew, i na kraju ce davati neplacena za pilote.
Koliko citam, Luftika “odmara” 50% posada.
Bice ovo jos gore....
Za to vreme, kao grom iz vedra neba, Boeing je najavio konacnu sertifikaciju MAX-a. Toliko su ga istresli iz gaca, da ce ovo sada biti najbezbedniji avion na nebu. Trebace samo da uvere i putnike u to.
Koliko citam, Luftika “odmara” 50% posada.
Bice ovo jos gore....
Za to vreme, kao grom iz vedra neba, Boeing je najavio konacnu sertifikaciju MAX-a. Toliko su ga istresli iz gaca, da ce ovo sada biti najbezbedniji avion na nebu. Trebace samo da uvere i putnike u to.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Prvo ce morati da maknu naziv MAX iz naziva modela.
Re: Vazduhoplovi
Uh, nije dobro što Airbus i Boeing, kupovinom Bombardiera odnosno Embraera, sada praktično drže celo tržište putničkih aviona. Do sada je bar postojao nezavisni razvoj i mogućnost izbora u toj manjoj klasi.
Na primeru 737MAX smo videli dokle je doveo monopol Boinga u USA.
Ja sam u prethodnoj poruci pomešao Suhoj SSJ100 sa Irkut MC-21. Da, SSJ se nije baš proslavio. Mislim da je razlog ono što zaključimo u mnogim temama na ovom formu - a to je da su najvažniji ljudi. Suhoj jednostavno nema iskustva sa transportnim / putničkim avionima i trebaće im mnogo godina da to steknu (ako pre toga ne odustanu od ovog dela tržišta).H4wkeye je napisao: ↑06 Mar 2020, 16:04Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...
Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
Irkut MC-21 (od Jakovljeva) mi deluje kao ozbiljnije planiran, ali i ambiciozniji projekat. Nisu krenuli od nule, već su kao osnov poslužile stare studije Jakovljeva o dvomotornom i većem avionu baziranom na Jak-42. Videćemo kako će se pokazati kada uđe u upotrebu.
Uvek ostaje problem koji je naveo Zuzazu, a to je - ko će na njima leteti. Pre nego što krenu sa izvozom na tržišta van bivšeg SSSR-a, mislim da bi sasvim dovoljan uspeh i za Suhoj i za Jakovljev bio da njihove avione počne da koristi Aeroflot.
Ђенерал Јанковић
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Iz bivseg SSSR odnosno sadasnje Rusije jedino koje moga da napravi ozbiljniji veci putnicki avion je Iljusin i Tupoljev.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Pa da, Suhoj ima odlicne borbene avione, ali putnicki im se nisu proslavili.snork je napisao: ↑07 Mar 2020, 15:49Uh, nije dobro što Airbus i Boeing, kupovinom Bombardiera odnosno Embraera, sada praktično drže celo tržište putničkih aviona. Do sada je bar postojao nezavisni razvoj i mogućnost izbora u toj manjoj klasi.
Na primeru 737MAX smo videli dokle je doveo monopol Boinga u USA.
Ja sam u prethodnoj poruci pomešao Suhoj SSJ100 sa Irkut MC-21. Da, SSJ se nije baš proslavio. Mislim da je razlog ono što zaključimo u mnogim temama na ovom formu - a to je da su najvažniji ljudi. Suhoj jednostavno nema iskustva sa transportnim / putničkim avionima i trebaće im mnogo godina da to steknu (ako pre toga ne odustanu od ovog dela tržišta).H4wkeye je napisao: ↑06 Mar 2020, 16:04Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...
Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
Irkut MC-21 (od Jakovljeva) mi deluje kao ozbiljnije planiran, ali i ambiciozniji projekat. Nisu krenuli od nule, već su kao osnov poslužile stare studije Jakovljeva o dvomotornom i većem avionu baziranom na Jak-42. Videćemo kako će se pokazati kada uđe u upotrebu.
Uvek ostaje problem koji je naveo Zuzazu, a to je - ko će na njima leteti. Pre nego što krenu sa izvozom na tržišta van bivšeg SSSR-a, mislim da bi sasvim dovoljan uspeh i za Suhoj i za Jakovljev bio da njihove avione počne da koristi Aeroflot.
Re: Vazduhoplovi
Pored ta dva oni su izabrali Suhoj. Pa cemu sluze Tupoljev i Iljusin jbt. Neko iz Suhoja ima dobre veze.BAJKER je napisao:Iz bivseg SSSR odnosno sadasnje Rusije jedino koje moga da napravi ozbiljniji veci putnicki avion je Iljusin i Tupoljev.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Aeroflot se vratio na aerodrom nakon uzletanja, nakon sto su bili u holdingu oko 50 minuta. Pitam se sta li se desilo.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Daily flights from U.S. to Europe by airline (April 2019)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...