Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nimalo ne miriše na ECU već na paljenje ali pre svega ogroman je zazor na svećicama.
Zazor na plin je obično 0,55 0,75mm, podešava se na 0,60mm (podešava se zazor za korišćenje plina jer je to preteđno gorivo koje se koristi a zazor na benzin ionako nije toliko kritičan).
Ja bih prvo podesio zazor odnosno zamenio ove pohabane svećice.
Pa dijagnostikom očitao radne parametre pre svega trimove goriva a tek negde na samom kraju ideja krenuo u menjanje bobina, ECU i slične zamene....
Zazor na plin je obično 0,55 0,75mm, podešava se na 0,60mm (podešava se zazor za korišćenje plina jer je to preteđno gorivo koje se koristi a zazor na benzin ionako nije toliko kritičan).
Ja bih prvo podesio zazor odnosno zamenio ove pohabane svećice.
Pa dijagnostikom očitao radne parametre pre svega trimove goriva a tek negde na samom kraju ideja krenuo u menjanje bobina, ECU i slične zamene....
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zazor na ovim svecicama je 0.9mm mozda na slikama izgleda kao da ima vise. Toliki je i zazor na svecicama kad su nove za ovaj motor ngk bkr5ez samo sto su ove sto sam ja koristio denso.
Auto je radio savrseno sa ovim zazorom od 0.9
Stavio sam prekjuce svecice ngk bkr5ez nove al problem se i dalje desava, probao sam i drugu klapnu gasa.
Auto je radio savrseno sa ovim zazorom od 0.9
Stavio sam prekjuce svecice ngk bkr5ez nove al problem se i dalje desava, probao sam i drugu klapnu gasa.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To sto je bobina kupljena pre god dana ne znaci da je ispravna. Meni deluje da negde probija, nema masu,pa se sporadicno i desava problem.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je standardna boljka kad rikne komp na puntu.
Malo rafi malo zeza, i onda skroz cikne...
Malo rafi malo zeza, i onda skroz cikne...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probao druge ispravne bobine.
Daj neka crkne skroz ako je ecu bar da znam sta je kvar
Daj neka crkne skroz ako je ecu bar da znam sta je kvar
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da je bolje odma ga poraviti,ako rikne skroz veca se steta napravi...
Oko 100k moze da izgura, obicno pre nego rikne
Oko 100k moze da izgura, obicno pre nego rikne
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uzeo danas auto od majstora i dalje se desava da obrtaji padnu na 500 obrtaja kad ga izbacim iz brzine i ocu da ga ubacim u nizu onda padnu na 500 obrtaja i ugasi se. Kad ga upalim ili opet budu na 500 ili proradi normalno.
Zanimljivo je sto sad moze da se vozi na plin normalno a juce nije moglo ni to.
Dok je na plinu u leru kad pritisnem gas u patos motor saceka 2 sekunda pa pocne da dize obrtaje ili se desi da obrtaji padnu ispod 800 sto je njemu normalan jer...
Mozda vuce neki fals vazduh negde to moram sutra da proverim. Isto planiram da zovem tog Gorana sa altine da vidim kad ima slobodan termin.
Zanimljivo je sto sad moze da se vozi na plin normalno a juce nije moglo ni to.
Dok je na plinu u leru kad pritisnem gas u patos motor saceka 2 sekunda pa pocne da dize obrtaje ili se desi da obrtaji padnu ispod 800 sto je njemu normalan jer...
Mozda vuce neki fals vazduh negde to moram sutra da proverim. Isto planiram da zovem tog Gorana sa altine da vidim kad ima slobodan termin.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Možda je lambda sonda odsvirala svoje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Vrlo moguce, izbacivao mi je gresku za gornju sondu jednom 2 meseca izbaci gresku na kratko i odma izbrise
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam imao slicne simptome, da obrtaji osciluju na leru od 500 do 1100 rpm uz povremeno gasenje na semaforu i desavalo mi se da, kada auto normalno radi na leru i stisnem gas do kraja, obrtaji padnu na 500rpm na sekund i tek onda primi gas. Problem je resen ciscenjem i zamenom jedne dizne (pukla zato sto je neko lose vratio instalaciju u nekim prethodnim intervencijama). Ja nemam TNG, pa mozda moji simptomi i resenje nemaju nikakve veze sa tvojim slucajem.
Sto se tice ostalih stvari, mozda moze biti i regulator pritiska goriva. ECU kada skroz rikne, on izbacuje gresku za bobinu, ako se ne varam.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sto se tice ostalih stvari, mozda moze biti i regulator pritiska goriva. ECU kada skroz rikne, on izbacuje gresku za bobinu, ako se ne varam.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da li si probao da ocistis leptir gasa ima neki sprej koji ga odlicno cisti. Kod mene je to resilo problem.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zamenio sam danas popodne lambda sondu gornju, stavio sam polovnu da ne bi kupovao novu za dz ako nije do nje . Auto se preporodio radi sve normalno ne gasi se vuce dobro i ne baca vise crno iz auspuha.
Hvala svima na pomoci
Hvala svima na pomoci
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sale, akcija.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Krš i lom, ko zna čega tu sve nema. To je dobra kupovina za nekog majstora koji ugrađuje plin.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zbog ovog stanja, izgleda da ce nam Punto biti u garazi maltene 10ak meseci, da nije upaljen.
Akumulator je otkacen i dopunjen pre mesec dana, ne znam koliko ce jos izdrzati, obzirom da je 11 godina star.
U rezervoaru je nesto manje od 10 litara goriva, a gume su bile na oko 2 bara.
Kada ga budem opet uzeo, sta bih trebao da uradim pre nego ga upalim?
Pretpostavljam da cu morati prvo da dosipam sveze gorivo iz kantice, i posle dopunim rezervoar.
Ima li jos neko neki savet?
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Akumulator je otkacen i dopunjen pre mesec dana, ne znam koliko ce jos izdrzati, obzirom da je 11 godina star.
U rezervoaru je nesto manje od 10 litara goriva, a gume su bile na oko 2 bara.
Kada ga budem opet uzeo, sta bih trebao da uradim pre nego ga upalim?
Pretpostavljam da cu morati prvo da dosipam sveze gorivo iz kantice, i posle dopunim rezervoar.
Ima li jos neko neki savet?
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk