Superb III je napisao: ↑16 Mar 2020, 21:06
gavran je napisao: ↑14 Mar 2020, 23:38
milosfc je napisao: ↑14 Mar 2020, 21:56
Прелистах и прочитах, супер...дакле и ако тамо узмем, суштина је да тамо не одржавам аутомобил. Каква је ситуација са мајсторима иначе за КИА аутомобиле? Генерално какав је склоп аутомобила, јел захтева овлашћени сервис, мајсторе који су специјализовани за њих или могу мајстори сваштари да их раде? И да, јел можеш да се цењкаш са њима или је то што је?
Nisi najbolje razumeo kontekst u kome sam ja pisao za servis, ja sam kupio Passata, oni nisu servis za VW a hteli su na ime garancije koja pri tom ne pokriva nista da me uslove da radim sve kod njih, pri cemu se vec po racunu malog servisa videlo da su sipali neadekvatno ulje za taj auto, znaci ili ne poznaju auto jer rade Kiju ili su sipli ono sto imaju a ide u Kiju. U tom smislu ja nisam video sebe da taj auto odrzavam kod njih vec sam nastavio kod svog majstora kod koga sam radio i prethodni auto iz VAG grupe.
Moja zena je kod njih kupila novu Kiu, tu Rio, i odrzava je kod njih, u pocetku zbog garancije a zadnji put iz navike jer nismo znali gde bi sa njom a generalno sa njima kao ovl. servisom za Kiu su iskustva bila ok. Cene jesu jace sto je razumljivo sa obzirom da su ovl. servis ali nismo mi bog zna sta radili na njemu, uglavnom mali servis koji je jednom podrazumevao zamenu svecica a jednom filtera goriva koji je negde u rezervoaru i tada je racun bio nesto veci. E sada, da radimo kvacilo, kocnice...ili otklanjamo nekakve kvrove i menjamo delove ne znam koliko bi kostalo a to je ono sto se radi na polovnom autu na vecoj kilometrazi.....
Passat vs audi a3 koji ima bolju zvucnu izolaciju. Znam da nisu isti segment auta al jedan je premium drugi nije pa bas me zanima koji je tisi auto spored tebe. Pitam te jer uvek pises korektno.
Uh, teško pitanje. Ovako, po sopstvenom iskustvu i subjektivnom osećaju, Passat je tiši, pogotovo u vožnji na autoputu. E sada, po meni više činilaca je tu uključeno a ne samo razlika u brendu, odnosno činjenici da jedan brend pripada premijum segmentu a drugi ne. Jedan od činilaca je kao što si i sam primetio, razlika u klasi. Drugi činilac je razlika u generaciji. Audi A3 koji sam ja vozio je bio 2010 godište, ali je to model koji se pojavio 2003 godine. Činjenica je da je moj primerak bio već druga restilizacija tog modela, koliko su oni tim restilizacijama unapređivali izolaciju ne znam, ali opet taj model se ne pravi od 2012 a Passat koji vozim je model koji je izašao 2015-te. Verujem da i to dosta utiče.
E sada, ja sam ako obratiš pažnju, namerno naveo u drugoj rečenici da je po mom iskustvu i subjektivnom utisku Passat tiši a ne bolje izolovan, jer ja nemam uvid u proizvodnu tehnologiju izolacije ta dva modela da kažem koji je bolje izolovan, ali zato imam razloga da sumnjam da su na moj subjektivni osećaj buke uticale i neke druge konstruktivne stvari a ne samo kvalitet izolacije.
Drugim rečima, 1.6 benzinac u Audiju iako benzinac ima prilično grub rad kome posebno doprinosi, ja bih rekao, ne baš najsrećnije projektovan izduvni sistem. Čini mi se da dobar deo buke dolazi sa izduva. Ako se neko seća onog specifičnog zvuka koji Zastave 101 ispuštaju na auspuh, nešto slično tome javlja se i kod ovog modela, ne tako specifično resko kao kod Zastave, već malo grublje, kao da auspuh negde pušta. Ja se sećam kada sam kupio auto, to me je toliko nerviralo da sam išao u servis da provere da li je sa auspuhom sve u redu, pa išao u privatne servise da oni vide da li je sve u redu i čak se razmišljao da pokušam sa zamenom komplet auspuha koliko mi je to paralo uši. Posle sam se navikao ali je ostao utisak te neke malo pojačane buke sa tog izduva koji mi je kvario opšti utisak vožnje benzinca, sa druge strane npr, ovde pomenuta ženina Kia se ne čuje kako radi i njen auto je sigurno slabije izolovan od Audija, jer zvuci dospevaju u kabinu sa svih strana osim sa motora, ali motor se u kabini ne čuje kod nje, a ja sam recimo u kabini na Audiju čuo samo taj motor i taj auspuh. Takođe, sve ovo u kombinaciji sa menjačem sa 5 kratkih brzina i motorom koji se na autoputu pri 130 km/h vrti na preko 4.000 obrtaja utiče na znatan nivo buke. Što se tiče zvuka sa podvozja, šuma vetra, i ostalih stvari izolacija je bila na visokom nivou. Recimo ja sam pre toga vozio Mazdu 6 koju kada sam vozio po kiši imao sam utisak da će mi voda ući u cipele, e to je bio loše izolovan auto bez obzira na klasu i tu mogu da kažem da je Audi A3 iako manje klase bio neuporedivo bolje u svakom smislu napravljen auto od te Mazde a pripadaju istoj generaciji (2003)
Zato kažem, nezahvalno je pričati koji je bolje izolovan jer ne znam kakav bi utisak bio da je taj A3 bio opremljen nekim rafinisanijim sa verovatno boljim izduvom TFSI motorom npr. Recimo moj drug je u isto vreme vozio Passat B6 1.8 TSI i taj se nije čuo da radi ni spolja kada stojiš pored njega, dok se Audi čuo, nije baš kao prekrupač ali se čuo rad motora i to brum, brum, brum na auspuh.