Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Diskovi su verovatno zapekli, malo ljuljanje neće škoditi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mozes mu skinuti dzek sa senzora zamajca da digne ulje, ali iskreno nije po meni neophodno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zaljuljacu ga u svakom slucaju, hvala
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
10 meseci je kratak period za bilo šta da je posebno potrebno.
Spojiš aku i daš 2-3 kontakta ključem(da nabije pritisak goriva) i verglaš malo duže, verovatno će mu trebati 5-6 sekundi da upali.
Možda će malo nepravilno da radi motor, da se trese blago, možda zaškripi kaiš, uglavnom to je normalno posle stajanja duže goriva u rezervoaru.
Napuni što pre sveže gorivo i provozaj 50tak kilometara u cugu da se motor dobro zagreje.
Kočnice, proveri nivo tečnosti u posudi i da li je pedala tvrda pri ugašenom motoru.
Uglavnom čim kreneš iz mesta samo će se namestiti. Možda zatreba malo jači gas pri polasku.
Gume će biti bučnije i pomalo jajaste, ali će se nakon zagrevanja i vožnje vratiti same u normalu.
Do 3 godine stajanja nije potrebno konzervirati bilo šta, osim ako nije neki specifičan auto da se zna da ima neku dodatnu potrebu provere nečega.
Spojiš aku i daš 2-3 kontakta ključem(da nabije pritisak goriva) i verglaš malo duže, verovatno će mu trebati 5-6 sekundi da upali.
Možda će malo nepravilno da radi motor, da se trese blago, možda zaškripi kaiš, uglavnom to je normalno posle stajanja duže goriva u rezervoaru.
Napuni što pre sveže gorivo i provozaj 50tak kilometara u cugu da se motor dobro zagreje.
Kočnice, proveri nivo tečnosti u posudi i da li je pedala tvrda pri ugašenom motoru.
Uglavnom čim kreneš iz mesta samo će se namestiti. Možda zatreba malo jači gas pri polasku.
Gume će biti bučnije i pomalo jajaste, ali će se nakon zagrevanja i vožnje vratiti same u normalu.
Do 3 godine stajanja nije potrebno konzervirati bilo šta, osim ako nije neki specifičan auto da se zna da ima neku dodatnu potrebu provere nečega.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zahvaljujem, sada mi je lakse
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jel imate onaj zvuk pst kad odvrnete cep za rezervoar? Kao da je pod malim pritiskom.
Ja nemam taj zvuk a onaj cep mi ceo landara kad je zakljucan okrece se u oba smera, ne znam jel to normalno
Ja nemam taj zvuk a onaj cep mi ceo landara kad je zakljucan okrece se u oba smera, ne znam jel to normalno
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod mene na A klasi toga ima (dizel). Ako mi auto stoji na suncu bar jednom dnevno oslobodim isparenja iz rezervoara. Sad da li to tako treba ili je zapusen odusak rezervoara ne znam.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Cep je kalibrisan i moze da ima natpritisak, ne valja ako ima podpritisak. Sto vise skidas cep ispustas u atmosferu prakticno najzapaljiviji deo goriva.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jel moze neka preporuka za prednje amortizere, nisu bas u najboljem stanju a sto je najgore desni dosta slabije drzi nego levi.
Prosle god sam zamenio zadnje uzeo sam kayaba dosta su dobri mada su malo tvrdji.
Zanima me kakav je sachs i marelli?
Kolko vidim febi bilstein su oko 6 000 komad sto je malo preskupo, pretpostavljam da OEM u ovlascenom kosta toliko
Prosle god sam zamenio zadnje uzeo sam kayaba dosta su dobri mada su malo tvrdji.
Zanima me kakav je sachs i marelli?
Kolko vidim febi bilstein su oko 6 000 komad sto je malo preskupo, pretpostavljam da OEM u ovlascenom kosta toliko
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koja je cena zadnjih amortizera kayaba i gde si ih nabavio?
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nabavio sam u kit komercu u Smederevu cena je bila oko 2 800 po komadu ako se dobro secam.
Kayaba 343828 je broj modela
Proizvedeni su u Ceskoj
Kayaba 343828 je broj modela
Proizvedeni su u Ceskoj
- Saša
- Postovi: 13043
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pre tačno godinu dana sam se raspitivao za prednje amortizere kod ovlašćenih (Stojanov, Novi Sad) i bili su 4.200 po komadu, što po meni nije puno a znaš da će ti se auto ponašati kao i ranije, neće biti tvrđi i slično. Jeste da je prošlo godinu dana ali ne verujem da su i sada mnogo skuplji (možda par stotina dianara, ako i toliko). Dakle - idi ipak na OEM, moja srdačna preporuka.Eskimko je napisao: ↑04 Apr 2020, 17:30Jel moze neka preporuka za prednje amortizere, nisu bas u najboljem stanju a sto je najgore desni dosta slabije drzi nego levi.
Prosle god sam zamenio zadnje uzeo sam kayaba dosta su dobri mada su malo tvrdji.
Zanima me kakav je sachs i marelli?
Kolko vidim febi bilstein su oko 6 000 komad sto je malo preskupo, pretpostavljam da OEM u ovlascenom kosta toliko
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako je takva cena onda se isplati OEM. Poslacu upit nekom od ovlascenih, samo da prodje ova epidemija
Hvala Sasa
Hvala Sasa
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Punto Z10
Oduvek mi je bio san da imam kanal. Da dođem sa posla, skinem odelo i obučem kombinezon i mastim ruke.
Ne mogu naći onu opštu temu o puntu pa prebacite post.
Drugaru je spala osovina ide od motorića do osovine brisača. Gladna postala i ona jabučica sa donje strane osovinice a i krug na polugi. Ne znam da li onaj osigurač rešava njegov problem?
Tražiti dobre polovne makaze da to nije razlokano ili ima nov taj deo?
Ne mogu naći onu opštu temu o puntu pa prebacite post.
Drugaru je spala osovina ide od motorića do osovine brisača. Gladna postala i ona jabučica sa donje strane osovinice a i krug na polugi. Ne znam da li onaj osigurač rešava njegov problem?
Tražiti dobre polovne makaze da to nije razlokano ili ima nov taj deo?