Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ako je pojedeno u tom zglobu onda neće rešiti problem, odnosno zbog lufta će brisači malo cimati/trzati u krajnjim tačkama hoda. Mada, nije se to pojelo odjednom, verovatno je tu lufta bilo i pre nego što se raspalo pa ako mu to trzanje ne smeta onda neka nabavi osigurače i stavi. No bolje rešenje je naći polovne makaze (autootpad Peđa Inđija) ili kupiti nove. Proveri kolika je razlika u ceni pa će ti se sve samo reći.
Edit: sad tek sa računara vidim dobro fotku: tu gde je ta rupetina na polugi je bila upresovana kao neka podloška (ležište osovinice). To je takođe ispalo, zato je tolika rupa. Mora to rešiti nekako, ne može tek tako vratiti nazad. Bolje neka potraži druge makaze.
Edit II: 30 evra polovne makaze sa motorićem (Kupujem-Prodajem), 7.600 nove isto sa motorićem. A mogao bi to verovatno i neki dobar majstor ponovo da "upakuje" i zavari da se više ne može raspasti (opcija br. 3).
TT
Edit: sad tek sa računara vidim dobro fotku: tu gde je ta rupetina na polugi je bila upresovana kao neka podloška (ležište osovinice). To je takođe ispalo, zato je tolika rupa. Mora to rešiti nekako, ne može tek tako vratiti nazad. Bolje neka potraži druge makaze.
Edit II: 30 evra polovne makaze sa motorićem (Kupujem-Prodajem), 7.600 nove isto sa motorićem. A mogao bi to verovatno i neki dobar majstor ponovo da "upakuje" i zavari da se više ne može raspasti (opcija br. 3).
TT
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala Sale, preneću mu.
Kod Peđe bi trebalo da ima, proverićemo.
Kod Peđe bi trebalo da ima, proverićemo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni su se raspale te poluge i nemam vise onu plastiku koja ide oko jabucice. Stavio sam 3 osiguraca i sve to drzi ne ispada vise. Problem je sto sad imam trzanje i preskakanje brisaca po vetrobranskom staklu kad koristim brisac u onom rezimu kad pritisnem rucicu za paljenje brisaca na gore jednom, ali nemam neku nameru da se zezam oko toga vise
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Baš to sam i pomenuo, ako sve to nije utegnuto i bez lufta u zglobovima - imaš to trzanje na krajevima i preskakanje brisača po šoferci, a to ume baš da nervira.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pozdrav za sve forumaše.
Odavno pratim vaše pisanije i mnogo sam pametnih i korisnih stvari čuo i naučio.
Prvi put mi treba savet, nisam dosada naišao na sličan problem.
Imam Zastavin Punto klasik 2009 godište, evo ubio sam 111000km s njim i prezadovoljan sam.
Od pre par dana ne mogu da otključam vozačka vrata normalno. Nemam daljinsku bravu, samo standarni originalni ključ.
Zaključavaju se lako, ali kod otključavanja moram da izvučem ključ 1-2 mm i da gađam mesto gde će da otključa. Pretpostavljam da će ovo stanje da se pogoroša za neko vreme. Ne pomaže WD40 kroz otvor za ključ.
Da ne postavljam nepotrebna pitanja, računam na vaše odgovore.
Hvala unapred na odgovorima.
Pozdrav i srećno.
Odavno pratim vaše pisanije i mnogo sam pametnih i korisnih stvari čuo i naučio.
Prvi put mi treba savet, nisam dosada naišao na sličan problem.
Imam Zastavin Punto klasik 2009 godište, evo ubio sam 111000km s njim i prezadovoljan sam.
Od pre par dana ne mogu da otključam vozačka vrata normalno. Nemam daljinsku bravu, samo standarni originalni ključ.
Zaključavaju se lako, ali kod otključavanja moram da izvučem ključ 1-2 mm i da gađam mesto gde će da otključa. Pretpostavljam da će ovo stanje da se pogoroša za neko vreme. Ne pomaže WD40 kroz otvor za ključ.
Da ne postavljam nepotrebna pitanja, računam na vaše odgovore.
Hvala unapred na odgovorima.
Pozdrav i srećno.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Cilindar brave, nije skupa zamena. Davnih dana sam to radio na Puntu. Resi to sto pre da ne bi imao situaciju da ne mozes uopste da otkljucas ili zakljucas, kao ja.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15137
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam dosao do tog momenta da se cilindar slomio pa se kljuc okretao slobodno u krug. Bravar mi je uzeo 7000 za novi cilindar i ruke i jos 1000 din jer sam imao problem da se vozaceva vrata ne otkljucavaju kada otkljucam auto na suvozacevim vratima (jezicak se podigne ali ne do kraja i vrata ostanu zakljucana).
Ako mozes i umes da se sam zezas sa tim, mozes na otpadu da kupis polovnu bravu i da prebacis cilindar na tvoju, tada bi te izaslo 10ak, 15 eur.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Ako mozes i umes da se sam zezas sa tim, mozes na otpadu da kupis polovnu bravu i da prebacis cilindar na tvoju, tada bi te izaslo 10ak, 15 eur.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam to platio nesto mnogo manje, u NS kod Sica. Mozda je bilo 20-ak evra sa ugradnjom. Ali, i pre 15 godina...
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15137
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ovo je u Beogradu naravno i meni deluje da je prevelika cena, ali u tom trenutku nisam imao izbora tj vremena za istrazivanje.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ili ugradi daljinsko otkljucavanje i zaboravi na guranje kljuca u bravu i rizika da ti zamrzne zimi brava.
Ja sam narucio modul za zakljucavanje za oko 12 evra a ugradnja me izasla 1 500din
Ja sam narucio modul za zakljucavanje za oko 12 evra a ugradnja me izasla 1 500din
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probao si i drugim ključem? Ponekad se taj koji se najviše koristi malo pohaba pa pravi probleme.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moguce da je i obijan, meni od obijanja ne radi vise brava.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imali smo na doblu isti problem na istoj kilometraži, i novi ključ je bio rešenje.
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15137
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na koliko se cisti klapna usisa? Sad nesto gledam, proslo je 17000 km i nekih 15 meseci od poslednjeg ciscenja.
Kad vec postavljam pitanje, na koliko se svecice menjaju? Isti dan su stavljene nove svecice kad je ciscena i klapna.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Kad vec postavljam pitanje, na koliko se svecice menjaju? Isti dan su stavljene nove svecice kad je ciscena i klapna.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Klapna se čisti po potrebi no posle 17.000 sigurno nemaš potrebe da je opet čistiš. Za 165.000 jednom sam je čistio a i tada nije bila nešto posebno prljava. Verovatno zavisi od stanja motora, odnosno koliko uljnih i drugih para dospe preko onog oduška u usis, to najviše prlja klapnu. Svećice se menjaju na 30.000 (Fiat preporuka) a najduže na 45.000 (NGK preporuka - "30.000 miles"). To je naravno za DCPR7E-N-10.
TT
TT