Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da podsetim na fenomen formiranja blata iza leve stopaljke. Mislim da do sada nije skidana, sudeci po sijalicama koje imaju utisnut datum proizvodnje Jun 2007. godine.
Desna strana nema taj problem.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Desna strana nema taj problem.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dobro su izdržale te sijalice.
Ako su od tig datuma dobro je to.
Ima li nekog leka za nanošenje te prljavštine?
Neko zalivanje silikonom oko otvora ,spojeva za bolju zaptivenost možda.
Ako su od tig datuma dobro je to.
Ima li nekog leka za nanošenje te prljavštine?
Neko zalivanje silikonom oko otvora ,spojeva za bolju zaptivenost možda.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Njemu tu verovatno ide odvod vode....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisu jos crkle sijalice na levoj strani ali ja sam resio da zamenim poziciju i za kocnicu na obe strane posto mi se povremeno javlja lampica na tabli kada stisnem kocnicu, pa da sve to izmenjam i ne razmisljam. Medjutim, uzeo sam pogresne sijalice za kocnicu, pa me opet ceka isti posao.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23802
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ocisti tu kontakte.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Gledao sam i kontakte, sve deluje cisto. Mislim da je sijalica pred crkavanjem pa da pada napon.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13035
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije to do čistoće kontakata niti do sijalice već oslabe/razmaknu se oni limići u konektoru štopaljke na tom kontaktu štop svetla. Kada opet budeš skidao pogledaj pažljivije konektor i oštrim šrafcigerom ponovo približi da bolje obuhvate kontakt koji hvataju (pogledaj moju temu, sređivao sam to nedavno).]
TT
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23802
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Taj mi deluje bas tamno u odnosu na ostale, bas kao da je oksidisao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13035
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Razmakli su se taj gornji i donji limić i ne hvataju čvrsto muški deo konektora tamo u štopaljci. A čim je slab međusobni kontakt on se greje i varniči pa topi plastiku tamo oko kontakta, sve se to razmrda i zato se ujedno i pali signalizacija neispravne sijalice kada se pritisne kočnica jer se pali verovatno sijalica žmigavca umesto štop svetla kada se prikoči. Česta pojava kod Punta.
TT
TT
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sad sam se tek setio da si pisao o tome. Sutra cu ponovo da skinem stopaljku da pogledam.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Negde sam procitao da zaleme tu masu, i da onda to trajno rese.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ponovo sam skidao stopaljke da proverim jos jednom konektore i rekao bih da nije do njih. Takodje nema nikakve oksidacije niti tragoci varnicenja na stopaljkama.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Cene prednjih originalnih amortizera su najpovoljnije u Stojanov ovlascenom servisu i cena je 4200 po komadu.
U ostalim ovlascenim cena je 6 200 pa i do 11 000 po komadu cisto da znate ako nekome treba
U ostalim ovlascenim cena je 6 200 pa i do 11 000 po komadu cisto da znate ako nekome treba
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I ostali delovi vesanja su mnogo jeftiniji, npr viljuske.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa evo da podelim ovo sa vama u slucaju da imate isti problem. Fiat punto clasic 2009 poceo sa vremena na vreme da trokira posle paljenja radi na dva cilindra dodam gas i to prestane ponekad se ukljuci check engine lampica. Iz dana u dan to rtokiranje postajalo sve duze. Otisao u servis dijagnostika pokazuje da ne radi bobina br2 i losa smess. Majstor rotirao bobinu 1 i 2, ponovo greska ne radi bobina br2. Proverio svecice kablove sve je uredu. Onda je merio signal iz kompjutera gde je utvrdio da kopjuter daje svremena na vreme samo + a ne i -. Komp je skinut i poslat u servis na reparaciju tj popravku. Cenu popravke i kako se auto ponasa posle popravke javljam kad se komp vrati iz servisa. Pozz