Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Stanje kocnica se menja od tehnickog do tehnickog. Jedne godine je sve ok, nakon par hiljada km sledece god kocnice ne postoje... Zavisi na koga od radnika naletim...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Pa to je ok, sto vise vremena i predjenih km - kocnice su u losijem stanju.
Da se spontano poprave bilo bi vec do tehnickog.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Da se spontano poprave bilo bi vec do tehnickog.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Meni sad na tehničkom merili i neku ovalnost, kažu do 20 može, meni izmerili oko 5.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Re: Registracija vozila
nisu tebi ocigledno ni ranije bile ok nego su te pustali, ako su ranije bile slabe ali ipak prolazile dovoljno je i tih par hiljada km da ih dodano oslabe da ne mozes da prodjes. Ne trazi problem u teh. pregledu nego u sebi sto nisi to sredjivao na vreme, cim si izjavio da nisi navikao na dobre kocnice mogu misliti sta si vozio do sada
Re: Registracija vozila
Definitivno je da jesu oslabile zadnje kocnice, nemam predstavu da li je to ikada servisirano.
Ali postoji jedna stvar koja ume da pravi problem na tehnickim pregledima, a ona se zove peti kocioni cilindar. Ima dosta ljudi sa slicnim problemima, iako su kocnice servisirane.
Neki od gore pomenutih ljudi su te probleme resavali eliminisanjem tog kocionog cilindra. Sad ta procedura nije idealno resenje, ali je verovatno bolja od toga da uopste nemam zadnje kocnice.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ali postoji jedna stvar koja ume da pravi problem na tehnickim pregledima, a ona se zove peti kocioni cilindar. Ima dosta ljudi sa slicnim problemima, iako su kocnice servisirane.
Neki od gore pomenutih ljudi su te probleme resavali eliminisanjem tog kocionog cilindra. Sad ta procedura nije idealno resenje, ali je verovatno bolja od toga da uopste nemam zadnje kocnice.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ja znam da je domaći Punto iz KG zbog toga imao problem, za ostele marke i modele nisam čuo ništa slično...
Re: Registracija vozila
Taj tzv. peti cilindar je tehnika iz 60tih godina, dakle 50godina stara i baš mi je čudno da su je stavili u jedan Mercedes tog godišta. Ako jesu.
ABS i peti cilindar su medjusobno isključivi, tako da je to otišlo u muzej sa pojavom ABSa što se uglavno dešavalo od kraja 80tih.
Čuo sam i ja za Punta i nikada mi nije bilo jasno kako je Punto sklapan, tj gde su nalazili takve delove poput petog cilindra.
Jugo, 101. Lada itd su imali rešenje sa petim cilindrom, ali to su sve modeli iz 60tih po konstrukciji, iako su se pravili i u dvehiljaditim.
Ali koji god da je fabrički sistem kočnice treba da budu ispravne, ako auto ne upali i ostane u mestu ništa strašno ali ako ne ukoči problemi se gomilaju rapidno i budu obično žestokih posledica.
ABS i peti cilindar su medjusobno isključivi, tako da je to otišlo u muzej sa pojavom ABSa što se uglavno dešavalo od kraja 80tih.
Čuo sam i ja za Punta i nikada mi nije bilo jasno kako je Punto sklapan, tj gde su nalazili takve delove poput petog cilindra.
Jugo, 101. Lada itd su imali rešenje sa petim cilindrom, ali to su sve modeli iz 60tih po konstrukciji, iako su se pravili i u dvehiljaditim.
Ali koji god da je fabrički sistem kočnice treba da budu ispravne, ako auto ne upali i ostane u mestu ništa strašno ali ako ne ukoči problemi se gomilaju rapidno i budu obično žestokih posledica.
Re: Registracija vozila
Da pojasnim malo kako sam dosao do toga da nisam navikao da vozim auto sa dobrim kocnicama.
Jednom prilikom sam provozao bratovog Punta nekih 5-6km, prilikom prvog kocenja sam nagazio na pedalu kocnice kao sto sam navikao na svom autu. Rezultat toga je da sam umalo udario glavom u volan auta. Kocnice na mom autu su dosta meke, "spongy brake pedal" je neka definicija toga.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Jednom prilikom sam provozao bratovog Punta nekih 5-6km, prilikom prvog kocenja sam nagazio na pedalu kocnice kao sto sam navikao na svom autu. Rezultat toga je da sam umalo udario glavom u volan auta. Kocnice na mom autu su dosta meke, "spongy brake pedal" je neka definicija toga.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Upravo tako kao sto kaze omp. Verovatno su i tad na proslom teh pregledu ili ko zna kad vec bile za zamenu. Tehnicki pregledi inace uopste nisu rigorozni i uglavnom pustaju, a vracaju samo ono sto bas nije za ulicu.OMP je napisao:nisu tebi ocigledno ni ranije bile ok nego su te pustali, ako su ranije bile slabe ali ipak prolazile dovoljno je i tih par hiljada km da ih dodano oslabe da ne mozes da prodjes. Ne trazi problem u teh. pregledu nego u sebi sto nisi to sredjivao na vreme, cim si izjavio da nisi navikao na dobre kocnice mogu misliti sta si vozio do sada
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ne možeš tako da porediš, subjektivni osećaj koliko kočnica "grize" na dva potpuno različita auta nema nikakav značajA170T je napisao: ↑16 Maj 2020, 17:14Da pojasnim malo kako sam dosao do toga da nisam navikao da vozim auto sa dobrim kocnicama.
Jednom prilikom sam provozao bratovog Punta nekih 5-6km, prilikom prvog kocenja sam nagazio na pedalu kocnice kao sto sam navikao na svom autu. Rezultat toga je da sam umalo udario glavom u volan auta. Kocnice na mom autu su dosta meke, "spongy brake pedal" je neka definicija toga.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Uglavnom u Ponedeljak idem kod svog mehanicara i imace odresene ruke da radi i menja sta treba i da vise nemam problema sa tim. Zadnje doboš kocnice su barem prosta i relativno jeftina "tehnologija", ne bi trebalo da bude nekih komplikacija.Ralee je napisao:Upravo tako kao sto kaze omp. Verovatno su i tad na proslom teh pregledu ili ko zna kad vec bile za zamenu. Tehnicki pregledi inace uopste nisu rigorozni i uglavnom pustaju, a vracaju samo ono sto bas nije za ulicu.OMP je napisao:nisu tebi ocigledno ni ranije bile ok nego su te pustali, ako su ranije bile slabe ali ipak prolazile dovoljno je i tih par hiljada km da ih dodano oslabe da ne mozes da prodjes. Ne trazi problem u teh. pregledu nego u sebi sto nisi to sredjivao na vreme, cim si izjavio da nisi navikao na dobre kocnice mogu misliti sta si vozio do sada
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ako su pozadi doboši, onda zamena kočionih cilindara vrlo verovatno rešava problem. Umeju strašno da zapeknu ako se auto vozi malo i bez jačih kočenja jer oni tada gotovo da i ne rade.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
S obzirom na starost vozila pitanje sta je tu od obloga ostalo. Meni se na 10ak godina starom Cliu na cijim oblogama bilo jos mesa jedna od obloga dezintegrisala u voznji.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Auto se vozi malo, generalno izbegavam da uopste kocim ako to nije neophodno, ubacim u nizu brzinu i vozam se lagano uz motorno kocenje. Jacih kocenja zbog takvog nacina voznje takoreci i nemam.Dare4x4 je napisao:Ako su pozadi doboši, onda zamena kočionih cilindara vrlo verovatno rešava problem. Umeju strašno da zapeknu ako se auto vozi malo i bez jačih kočenja jer oni tada gotovo da i ne rade.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Kočnicama je potrebno povremeno jače kočenje a dobošima je i obavezno da bi se aktiviralo automatsko štelovanje zazora povremeno.
Takvim stilom vožnji ni nove kočnice neće dugo biti ispravne.
Osim samih kočnica treba obratiti pažnju i na kočione cevi /korozija, Mercedes/ i kočiona creva i na kraju zamena kočione tečnosti.
Ako se preskoči neka karika u kompletnom kočionom sistemu, džabe krečeno jer potencijalni rizik otkaza pri jakom panik kočenju ostaje.
Takvim stilom vožnji ni nove kočnice neće dugo biti ispravne.
Osim samih kočnica treba obratiti pažnju i na kočione cevi /korozija, Mercedes/ i kočiona creva i na kraju zamena kočione tečnosti.
Ako se preskoči neka karika u kompletnom kočionom sistemu, džabe krečeno jer potencijalni rizik otkaza pri jakom panik kočenju ostaje.