Registracija vozila
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Stvarno, stani sa tom pricom. Lepo od tebe sto si rekao sve to za kocnice i sto si uzeo da resis problem, ali posle takve price nemoj pljuvati tehnicki i ljude na njemu. Covek ti je spasio glavu, verovatno i nekom drugom neduznom ucesniku u saobracaju.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Hvala za info.
A170 mislim da nas zajeb žešće , gde bre fabričke pakne, pa koliko je na km satu života ti?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23814
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Pre su 3 prednje menjali na jednu zadnju, tako je bilo pre BAS sistema, tako da ako je manja km moguce. Verujem i kod mene na cliu da su bile prva ugradnja 120+ kkm zadnji dobosi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Na km satu je 185.000, ali u to ne verujem jer je kilometraza verovatno menjana.Puzo81 je napisao:Hvala za info.
A170 mislim da nas zajeb žešće , gde bre fabričke pakne, pa koliko je na km satu života ti?
Auto je 2000-to godiste, od 2013-te je kod mene. Auto se malo vozi, stil voznje mi je takav da minimalno kocim tako da....
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Još sad reci da nema razlike u kočenju
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Re: Registracija vozila
Iskreno meni je osecaj pri kocenju manje vise isti, ali tek treba to testirati kada zavrsim registraciju i kad budem mogao slobodno da vozim. Ono sto jeste drugacije je rucna kocnica koja drzi daleko bolje nego ranije.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23814
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
To se vise vidi kada imas naglo kocenje visokog intenziteta, sa ovakvim kocnicama bi se auto vrlo lako zaneo, jos kad su gume lose...to moze biti razlika izmedju zivota i smrti na zalost.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Ovi paknovi i nisu bas u neupotrebljivom stanju, kocili bi bar u nekoj meri. Glavni problem je stvarao cilindar za kocenje papucicom koji je zaribao i zbog toga uopste nisam imao ikakvog kocenja na zadnjim tockovima.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23814
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Svejedno, rezultat je kocenje 0%.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Ja sam ti odmah rekao da su cilindri problem. Dok god ima obloge na paknovima, oni moraju da koče kada ih stisne hidraulika. Da su skroz potrošeni, imao bi strašno turpijanje kada god zakočiš.
Sada sa novim paknovima baš treba nekoliko puta oštro da prikočiš kako bi obloga celom površinom legla na doboš. Posle toga ćeš dobiti još bolje kočenje i pedala će ti hvatati na nešto većoj visini.
Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
Sada sa novim paknovima baš treba nekoliko puta oštro da prikočiš kako bi obloga celom površinom legla na doboš. Posle toga ćeš dobiti još bolje kočenje i pedala će ti hvatati na nešto većoj visini.
Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
Re: Registracija vozila
Ja sam se uvek vodio time da na nizbrdicama treba pretezno koristiti motorno kocenje da bi paknovi duze trajali, nisam imao u vidu da cilindri mogu da zapeknu.Dare4x4 je napisao:Ja sam ti odmah rekao da su cilindri problem. Dok god ima obloge na paknovima, oni moraju da koče kada ih stisne hidraulika. Da su skroz potrošeni, imao bi strašno turpijanje kada god zakočiš.
Sada sa novim paknovima baš treba nekoliko puta oštro da prikočiš kako bi obloga celom površinom legla na doboš. Posle toga ćeš dobiti još bolje kočenje i pedala će ti hvatati na nešto većoj visini.
Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
U vezi rucne danas sam se bas prijatno iznenadio koliko lagano ide rucica rucne kocnice, bukvalno mogu jednim prstom da je podignem dok je ranije jako tesko isla.
Uglavnom hvala na savetima
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23814
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Nece ti zapeci cilindri od kocenja motorom, pre ce da zapeknu od korozije kada se dugo ne menja kociona tecnost. Tad se u njima gomila voda i polako korodiraju elementi unutra.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Ja npr. uvek povlačim ručnu, čak i kad parkiram na ravnom a vozim automatika i tu ručna nema nikakvu svrhu.Dare4x4 je napisao: Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Re: Registracija vozila
Moj teča koji je vozio Ladu Žhigul mislim nikada u zivotu nije povukao rucnu. Menjac uvek u prvu brzinu nevezano od terena, nekim cudom se nikada nije otkotrljala nizbrdo.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока