Pezo 207cc 2007 benzinac

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 16 Maj 2020, 00:39

To je prvi majstor video da nesto ne valja ali nije posumljao na to da zbog toga izgubi gas, nego je odma rekao klapna....

BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 24 Maj 2020, 01:51

Imam pitanje, gledam sad malo na internetu i dodjem do clanka gde pise da je za ep6 bmv motor u pezo sto ide da trebaju svecice ndk 90223 i jedna kosta 1500 dinara...

Meni su u panteru da li kada sam trazio neke druge svecice i 4 kostaju 3000hilj....
Ima li tu neke razlike i stete ako mi je majstor stavio ove jeftinije
Prikačeni fajlovi
Screenshot_20200523-012947_Chrome.jpg
Screenshot_20200523-012947_Chrome.jpg (63.02 KiB) Pogledano 5799 puta
Screenshot_20200524-011919_Chrome.jpg
Screenshot_20200524-011919_Chrome.jpg (42.94 KiB) Pogledano 5799 puta

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 24 Maj 2020, 07:55

svaka svecica koja je po specifikaciji, tj po materijalu i toplotnoj vrednosti, kao ta fabricki preporucena moze da se stavi....e sad ta dupla razlika u ceni mi ne deluje da svecice mogu biti iste specifikacije, te laser platinum ili iridijum su inace dosta skuplje svecice od obicnih jer su mnogo kvalitetnije i trajnije

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6697
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Pezo 207cc

Post od ljuba » 24 Maj 2020, 08:27

Ja sam pre 10 godina vozio 308 sa tim motorom 1,6VTi i sa gasom. Motor je bio ultra osetljiv na svecice. Ako su iole lose ode bobina, a onda pocne da trokira motor kao blesav. Plus sam stavljao samo originalne svecice (tada paprene) a najgore je bilo sto majstor (neki - peugeot servis bg) nije znalo da radi sa aluminijumskom glavom pa su pritezali svecice dok je motor bio vruc i sl... Na kraju mi se jedna razlabavila ozbiljno :) Prema tome pazi sta radis i nadji dobrog majstora...

BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 26 Maj 2020, 11:33

Bila drugarica kod majstora ima pezo 207 1.4 benzinac...


Kad upali auto i vozi se i posle duze voznje cim stane upali joj oil pressure low....

Majstor kaze da je otisla uljna pumpa....

BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 27 Maj 2020, 13:27

Ipak nije uljna pumpa...

Izbacuje gresku oil pressure gauge

Otisla glava motora

lami
Postovi: 3257
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 207cc

Post od lami » 27 Maj 2020, 13:43

Na osnovu cega zna da je bas glava?
Bitna stvar, prilikom menjanja glave kod vti, nema hilznovanja ili kako vec(izasao iz te tematike pa i ne znam vise, drugi mogu da ti kazu), jer ce samo da se sjebe dodatno motor, mora da radi neko ko je vec radio ove motore.
P.S.
Gde si upoznao drugaricu, kod majstora
Nasli ste se sa motorima, jbg (pretpostavljam isto vti jer imas 1.4 i koji nisu vti)

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 27 Maj 2020, 15:14

I vti i 16v imaju motore sa tzv plivajucim hilznama tako da se u tom slucaju cela hilzna menja ako se nesto osteti, nema klasicnog honovanja i hilznovanja bloka kao kod drugih motora, no to i nema neke veze sa konkretnim problemom gde i obican senzor pritiska moze biti problem sto bih ja prvo pogledao. Ako samo ispisuje gresku na tabli i pamti je u dijagnostici onda je vrv senzor ili problem u glavi tacnije bregastoj koja jeste jedan od problema i na vti i 16v motora gde se pojede kuciste bregaste tj konzole.
Ako pocne da pali i lampicu za ulje to je vec ozbiljniji problem.

BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 27 Maj 2020, 16:25

Ma to mi ke drugarica - prva komsinica i oni imaju pezo 207 samo 1.4...

Njen problem konkretno je kada upali auto na duze relacije i kad prodje jedno 20 30 min.... cim stane na semafor, trafiku ili bilo gde drugde. Cim stane izbaci joj tu gresku Oil Pressue

Majstor je rekao da je do uljne pumpe ili senzora... posto je to zamenuo i stavio novo, kada je probao auto opet opet ke izbacio istu gresku.... i onda je rekao da ke samo do glave motora....

A auto i dalje radi normalno,ne gubi vodu ne trza pali iz prve i radi normalno ne dimi

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 27 Maj 2020, 16:34

za pocetak neka promeni majstora a onda neka promeni filter ulja a moze i samo ulje ako nije skorije menjano, hoce filter da pravi problem i daje takve simptome, konkretno na hdi motorima se to desavalo i resavalo zamenom filtera, neka proba i ovde najmanje kosta.
nego koji je motor u pitanju jel isto vti ili klasican 16v? koliko ima konja?

lami
Postovi: 3257
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 207cc

Post od lami » 27 Maj 2020, 17:37

What he said
Pored toga, da li je proverila lepo nivo ulja? Na novijim PSA motorima koriste neke merace ulja gde moras dobro da pogledas jer ti sa jedne strane pokazuje kao da ima previse ulja, a sa druge strane merac je suv kao barut.
Meni je najbolja provera kad prvo skinem cep za ulje, pa tek onda merim. Naravno podrazumeva se da je motor hladan i na ravnom.
Ja ne znam sta ti ljudi u PSA rade kad su uspeli i od merenja nivoa ulja da naprave nauku (isto merenje i na 207 iz 2008, kao i na c3 iz 2018).

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 27 Maj 2020, 17:44

Proverila je nivo ulja u bilo ke do pola pa smo sipali na max...

Ona je terala auto kod tog majstora sto sam ja terao za klapnu, pa smo promenili majstora oba majstora su rekla ako nike uljna pumpa i senzor nivoa ulja ili pritiska onda je glava, niko ne spominje da je moguce do Filtera ulja

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 27 Maj 2020, 17:50

nije u pitanju nivo vec pritisak ulja, dve razlicite stvari,....kao sto rekoh, prvo filter ulja, pozeljno PURFLUX marke posto se pokazala kao najbolja kod PSA grupe bas po ovom pitanju
Poslednja izmena od OMP u 27 Maj 2020, 17:52, izmenjeno 1 put ukupno.

lami
Postovi: 3257
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 207cc

Post od lami » 27 Maj 2020, 17:51

Kad nivo ulja padne ispod minimuma, greska ulja ce paliti jos nekoliko puta, ne znam koliko, ali vise puta. S obzirom sta je sve radjeno nakon dolivanja, ne bi trebalo da je do toga.
Najbolje prvo da se vidi koji je motor, vti ili obican 16 starije konstrukcije. OMP moze da ti kaze to na osnovu broja konja.

OMP, ne secam je sta je javljao kad padne nivo, da li bas nivo ili presure, slazem se da su to dve razlicite stvari, ali rekoh da proveri i to za sbaki slucaj.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока



BokiLast
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 27 Maj 2020, 23:08

Nije vti obican pezo motor 1.4... mislom da je 90 ks...

Promenjen kompijuter, filter ulja, promenjen senzor ulja i menjana uljna pumpa....
I opet pokazuje to oil pressue

Ali meni sad opet nije jasno kako to da se auto ponasa normalno, ne gubi vodu, ne trza ne dimi, pali iz prve, lepo vuce.... Jedino sto je pptrosio malo ulja...

Odgovori