Dobro veče
Re: Dobro veče
E pa nisam povezao.
Ja sam prilično siguran da je u današnje vreme prekomplikovano natrpan elektrikom i ništa efikasniji od onoga što su pravili Honda ili Reno sa aktivnim ili VAG i Citroen sa pasivnim upravljanjem zadnje osovine.
A pošto se nije omasovilo u auto industriji logika mi kaže da je i nepotrebna komplikacija sama po sebi.
Re: Dobro veče
Jedina mana kad ga ubacujes u rikverc ko da imas prikolicu.
U poslednje vreme dosta skupljih modela to ima. Najveci benefit je gradska voznja mada pitanje je kolko je to nekome sa velikom limuzinom ili supersportskim vozilom bitno, al ono sto kazu leba ne jede pa bolje da ga ima nego nema.
U poslednje vreme dosta skupljih modela to ima. Najveci benefit je gradska voznja mada pitanje je kolko je to nekome sa velikom limuzinom ili supersportskim vozilom bitno, al ono sto kazu leba ne jede pa bolje da ga ima nego nema.
Re: Dobro veče
Kad oces da ga uparkiras iz rikverca po 90 stepeni neprirodno se pomera zadnji kraj pa onda nije lako pogoditi da bude ravan iz prve.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Ne pomera se prilikom parkiranja nit mu je to namena
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Re: Dobro veče
Pogledaj 4 posta iznad.
Re: Dobro veče
Ništa u 4ws nije neprirodno niti uporedivo sa kretanjem prikolice. Takvo vozilo se ponaša u vožnji isto kako bi očekivao i od normalnog vozila, samo što ima manji ajnšlag na manjim brzinama, a veći na većim.
Re: Dobro veče
To iz iskustva pricas? Naravno da je to poredjenje sa prikolicom malo banalizovanje, ali malo guglaj iskustva drugih ljudi pa ces naci.
Re: Dobro veče
Šta da guglam, ljude koji ne znaju kako izgleda vučenje prikolice?
Najpre, sva vozila većih gabarita imaju bar na dve osovine upravljanje, jer to olakšava manevrisanje, ne otežava. Jel realno da se oko ovako proste stvari polemiše i postoji nerazumevanje?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Najpre, sva vozila većih gabarita imaju bar na dve osovine upravljanje, jer to olakšava manevrisanje, ne otežava. Jel realno da se oko ovako proste stvari polemiše i postoji nerazumevanje?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Ocigledno nisi razumeo o cemu sam pricao pa si onda izvukao zakljucke.
Niko ne govori da 4ws pogorsava upravljanje nego da ne mozes ocekivati identican osecaj u manevrisanju a dovoljno je da pogledas ovu S klasu i to koliko su njoj zakrenuti zadnji tockovi. Evo guglacu ja za tebe ima cak komentar bivseg clana ovog foruma https://g30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1359353
Niko ne govori da 4ws pogorsava upravljanje nego da ne mozes ocekivati identican osecaj u manevrisanju a dovoljno je da pogledas ovu S klasu i to koliko su njoj zakrenuti zadnji tockovi. Evo guglacu ja za tebe ima cak komentar bivseg clana ovog foruma https://g30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1359353
Re: Dobro veče
Naravno da ne može biti identičan osećaj, o čemu i Laki piše, ali to nije ono zašta sam ti replicirao, već na ovo ispod:
Stvarnost je potpuno suprotna od citiranog, mnogo se lakše uparkirava unazad ovakvo vozilo, jer je to jedan od dva ključna razloga postojanja sistema i njegove ugradnje u automobil. Ne bih stvarno više imao šta da dodam više.
Re: Dobro veče
Lakse je u smislu da imas bolji ajnslag. Al da bi ga iz prve uparkirao da bude ravan, moras da manevrises na drugaciji nacin(odnosno kako sam se izrazio 'neprirodan') nego sto bi manevrisao da nemas aws. jel moze tako? I u tom smislu osecaj podseca kao da imas prikolicu, nigde se prikolica ne vuce i statijaznam kako si ti to shvatio.
Re: Dobro veče
Nisi u pravu, ponasa se identicno, kad amotas levo, ide levo, a prikolica ide suprotno.
Jedino na sta treba da se naviknes, jeste da ce vise da skrene, ali bi na to morao da se naviknes na svakom novom vozilu svakako, jer je drugacije.
Udjes posle Audija u Mercedes i ugao je dosta veci, a sa 4ws je samo jos veci, vise se vozilo zakrene.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Jedino na sta treba da se naviknes, jeste da ce vise da skrene, ali bi na to morao da se naviknes na svakom novom vozilu svakako, jer je drugacije.
Udjes posle Audija u Mercedes i ugao je dosta veci, a sa 4ws je samo jos veci, vise se vozilo zakrene.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Dobro veče
Koji je to drugačiji način?
Prikolica se isto lako parkira kao i da je solo auto, ništa posebno komplikovano niti neka posebna obuka potrebna. Samo ne sme puni levi ili puni desni da se smota i tako krene iz mesta jer onda je potpuno drugačije ponašanje prikolice a što je bitno znati to je zato što nije fiksnom vezom povezana sa vučnim vozilom.
Kod auta koji ima čvrstu vezu izmedju osovina to ponašanje ne postoji uopšte.
A ovde na slici su točkovi jedva zakrenuti, uostalom kao i kod drugih sličnih 4ws sistema u zadnjih 30tak godina.
Prikolica se isto lako parkira kao i da je solo auto, ništa posebno komplikovano niti neka posebna obuka potrebna. Samo ne sme puni levi ili puni desni da se smota i tako krene iz mesta jer onda je potpuno drugačije ponašanje prikolice a što je bitno znati to je zato što nije fiksnom vezom povezana sa vučnim vozilom.
Kod auta koji ima čvrstu vezu izmedju osovina to ponašanje ne postoji uopšte.
A ovde na slici su točkovi jedva zakrenuti, uostalom kao i kod drugih sličnih 4ws sistema u zadnjih 30tak godina.