Kako si zadovoljan uslugom kod Vesnica, cenama? Cuo sam da su prilicno skupi, ne znam nikoga ko odrzava auto kod njih.pedja je napisao: ↑13 Avg 2020, 00:58Nemam pojma. Vozim na plin jer ga imam, sigurno je neka ušteda. Mada, često spalim rezervoar benzina.
Osim samog novca, kod mene su minusi i:
Mala boca + visoka potrošnja = česte posete pumpama.
Dodatni servis (plus dodatni servisi i atesti) za TNG, opet gubitak vremena.
Izvađen rezervni točak, koji uvek mogu poneti, ali ionako nema mesta u kolima.
--
Ako izuzmemo korona period, prelazim oko 1,5kkm mesečno, tj 17-18kkm godišnje. To bi trebalo biti dovoljno za lepu uštedu. Pogotovo sa mojom potrošnjom po gradu.
Koliko je to realno, ne znam. Sale sigurno ima neku računicu za svoj auto, ali ja ne vodim baš evidenciju.
Videću, kada ga sklope, koliko će da troši. Ovo do sada je sve upitno bilo
Automobil je kupljem sa TNGom, tj ugrađen je pri kupovini, pre deset godina. Dva atesta, nova boca, zamena dizni i servis isparivača , plus redovni servisi i ova sada zajebancija, sve zajedno oko 2000€ (sa ugradnjom) + vreme za servise, točenja, konsultacije... To su troškovi bez uradi sam varijante.
Prešao 120kkm
Dakle, na svakih 60km, 1€ troška. To mu dođe 1,5€ na 100km (možda i više, propustio sam nešto, a i čekam ceh za ovaj servis). Da li se uštedi toliko na 100km? Uštedi se.
Štelovan je da ide dobro, pa neka troši šta troši. Na 4 ili 4,5k prebacuje na benzin. Po gradu sam na nekih 12l benzina / 15l TNGa, razlika u novcu je oko 5€ na 100km, minus ovaj 1,5€, minus još zabenzin koji se potroši.
Tako da, možda ostane oko 2€ na 100km.
Van grada, razlika je manja. Bliža nuli.
MINUS periodi vožnje na čist benzin...
Drugačijim stilom vožnje, verovatno bih napravio veću razliku, a možda i ne.
Kada oduzmemo izgubljeno vreme, sve je to tu negde oko nule, samo ti bude lakše kad natočiš pun na pumpi
--
Kasno je, a računam iz glave, dok kucam, možda sam nešto mašio. Možda sam u velikom dobitku.
Eto, nisam uračunao nabavku aparata za gašenje požara, kao i zabranu ulaska u neke garaže...
Videćemo kako će se ponašati kada se vrati sa servisa.
Radi se u UE, kod Vesnića, računam da sam boravak u servisu dodaje 1ks/dan, što na brdu, što po krugu
T-T
Suzuki SX4 - generalna tema
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Сад му није ништа...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14245
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ne održavam ni ja, redovno.
Međutim, takva je ispala kombinacija. Podigla se mašinska industrija Užica, da se Zuki dovede u red, a Vesnići su već sređivali isti problem jednom lokalnom SX4, jer mu prva intervencija u ovlašćenom nije dugo potrajala. Sada radimo istu kombinaciju. Ovaj prethodni nema problema poodavno, pa ajde da vidimo. Svakako će biti jeftinije od druge dve ponude koje sam okvirno dobio. Valjda...
T-T
Međutim, takva je ispala kombinacija. Podigla se mašinska industrija Užica, da se Zuki dovede u red, a Vesnići su već sređivali isti problem jednom lokalnom SX4, jer mu prva intervencija u ovlašćenom nije dugo potrajala. Sada radimo istu kombinaciju. Ovaj prethodni nema problema poodavno, pa ajde da vidimo. Svakako će biti jeftinije od druge dve ponude koje sam okvirno dobio. Valjda...
T-T
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Oni znaju znanje, to je neosporno. Ako je stariji Vesnic uspeo da iz motora od juga izvuce 180ks ( na stolu doduse ), izborice se valjda i sa SX-4 om
Сад му није ништа...
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Sve je to loša ugradnja, neadekvatno podešen softver i uređaj, smeša takva da stvara povećanu temperaturu sagorevanja i eto problema. Neko vozi godinama bez kvara a nekom eto izgore ventili. Kako? Pa lako, kao što je opisano.
TT
TT
- pedja
- član 001
- Postovi: 14245
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ugrađeno je dobrom servisu (ne kažem da možda nisu omanuli), gledali i drugi majstori, nisu našli problem. Redovno servisirano sve. Svi kažu da je sistem pod konac, da je sve podešeno kako treba, vozili, testirali, merili itd itd.
A i izdržao je drastično duže od nekih drugih SX4, preko 120kkm.
T-T
A i izdržao je drastično duže od nekih drugih SX4, preko 120kkm.
T-T
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10584
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Sasa, ima i do materijala od kog su ventili i sedista.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Sve u životu je tehnikolor
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Čiji motor ima taj Suzuki, japanske konstrukcije?
Ova priča o problemima sa ventilskim razvodom se na više nivoa javlja češće kod japanaca, recimo Subaru je poznat po tome da ima lošije materijale u tom delu motora. Ili što kažu narodski ne podnosi plin.
Mazda slično, Mitsubishi slično, pa Tojote (Yaris 1,0 npr), tzv. kapalica ili drugi aditivi su maltene obaveza pa opet se ne preporučuje plin.
Ne znam u čemu je fora sa japancima, kod evropskih motora se izduvni ventili oblažu legurom stelita i pune natrijumom a sedišta ventila su normalna (u smislu stabilnosti materijala) i problema sa plinom nema tj retka su pojava.
Ova priča o problemima sa ventilskim razvodom se na više nivoa javlja češće kod japanaca, recimo Subaru je poznat po tome da ima lošije materijale u tom delu motora. Ili što kažu narodski ne podnosi plin.
Mazda slično, Mitsubishi slično, pa Tojote (Yaris 1,0 npr), tzv. kapalica ili drugi aditivi su maltene obaveza pa opet se ne preporučuje plin.
Ne znam u čemu je fora sa japancima, kod evropskih motora se izduvni ventili oblažu legurom stelita i pune natrijumom a sedišta ventila su normalna (u smislu stabilnosti materijala) i problema sa plinom nema tj retka su pojava.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14245
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ima ovaj kapalicu i prebacuje na bemzin na visokim obrtajima, ali eto.
Još da im je neko to rekao pri kupovini (jer je TNG ugrađen odmah). Rečenonje tek pri nekom tamo servisu, da treba kontrolisati zazore itd itd
T-T
Još da im je neko to rekao pri kupovini (jer je TNG ugrađen odmah). Rečenonje tek pri nekom tamo servisu, da treba kontrolisati zazore itd itd
T-T
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
I vlasnik Trio servisa je rekao, Japanac ili. Korejac i plin, i ocekuj da radis glavu na 120k.
U principu razjebes taj motor.
U principu razjebes taj motor.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Beš takav motor. Od čega ih prave, od sira? Fiatovom motoru možeš da radiš šta hoćeš, tri karoserije promeniš pre nego što crkne.
TT
TT
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Koliko decenija je star taj motor kada treba da mu se kontrolišu zazori ventila?
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Honda je to npr, nema hidraulični razvod zbog i-vtec, sl. kod Suzukija i Toyote pretpostavljam.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
I bez hidraulike imaju motori rešeno da nije potrebna provera zazora, tako je verovatno i kod Hondi napravljeno (pretpostavljam).
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Radi se provera.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk