DPF i regeneracija
- cozmo
- Postovi: 5021
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Ne pali na prekidacu, ali se cuje relej kad cakne da ih ukljuci.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Na briskoda je pinovana tema.
https://www.briskoda.net/forums/topic/3 ... urned-off/
SAE je na svom sajtu u članku objasnio zašto se javlja miris i beli dim.
Šta je ovde više uopšte sporno? Ne može da nema ništa, jer je moj auto polovan auto sa 200k na satu ultraispravan, a svi ovi novi automobili nisu - može samo da se konstatuje pojava, ili da se vozilo koristi jako puno na otvorenom putu i u dobrim uslovima, gde su nusprodukti sagorevanja baš blagi. Sam proces je van intervencije vozača, ne treba da vas interesuje dok se ne upali lampica, što signalizira neku neispravnost, sve dotle vozi, pali, gasi, peri, deri.
https://www.briskoda.net/forums/topic/3 ... urned-off/
SAE je na svom sajtu u članku objasnio zašto se javlja miris i beli dim.
Šta je ovde više uopšte sporno? Ne može da nema ništa, jer je moj auto polovan auto sa 200k na satu ultraispravan, a svi ovi novi automobili nisu - može samo da se konstatuje pojava, ili da se vozilo koristi jako puno na otvorenom putu i u dobrim uslovima, gde su nusprodukti sagorevanja baš blagi. Sam proces je van intervencije vozača, ne treba da vas interesuje dok se ne upali lampica, što signalizira neku neispravnost, sve dotle vozi, pali, gasi, peri, deri.
Re: DPF i regeneracija
Upravo tako, normalna pojava, samo voziti bez daljeg interesovanja.
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Ne reagujem na prvu kad me u gradu uhvati regeneracija. Ali ako imam bas kratke relacije pa ne odradi regeneraciju, posle 2-3dana izvozam ga u gradu ili do Miseluka da ga ugrejem i odradi proces.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
U kasne sate je čovek dokon pa mi pade na pamet: jel moguće da mi na Kodiaqu nikad do sad nije radio regeneraciju, ili je problem u meni nisam nešto hiper senzitivan za te sitne promene u ponašanju/zvuku, al jbm li ga da baš nikad ne primetim a imam dosta gradske vožnje?
Svako malo jesam na autoputu i tu se motor produva kako dolikuje, al nikad do sad nisam primetio simptome regeneracije.
Svako malo jesam na autoputu i tu se motor produva kako dolikuje, al nikad do sad nisam primetio simptome regeneracije.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Utrefi ti se da bude u voznji. Mora raditi na oko 500km. Bude i meni pola god ne skontam, onda mi se utrefe regeneracije u gradu bas posle duzeg puta.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Jbm li ga, da 70 i nešto puta ne primetim, baš mi je neverovatno
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- cozmo
- Postovi: 5021
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Pa i mora tako. Ja da ne znam da pri regneraciji kod mene pali grejace retrovizora u zivotu ne bih provalio da radi regeneraciju. Ama bas nikakve razlike u radu nema. Jos jedan pokazatelj, ko je upoznat za moj motor, je kratki porast trenutne potrosnje. Ali to znam jer sam procitao u servisnom. Inace nikad ne bih provalio da je radi, auto se uvek identicno ponasa.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Meni se u leru primeti blago jaci rad motora, i potrosnja sa 0.7 l/h ode na neki 1.1 l/h. Ali kada radi u voznji po radu motora se ne primeti, moglo bi verovatno po potrosnji.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
VW grupa dize obrtaje u leru, u voznji ne skontam. Ne nadaj se da nije radio regeneraciju 35.000km. Ako je ne radi ili radi cesto(100-150km) onda nesto ne valja.
BMW brunda malo jace pa je tesko primetiti kad radi.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
BMW brunda malo jace pa je tesko primetiti kad radi.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Noviji bmw stalno rade regeneraciju, zato im dugo i traje DPF, koliko sam negde procitao uvek pocinje regeneraciju sa radom cim temperatura rashladne tecnosti dostigne 70c, a ako se upali rezerva za gorivo onda prekida ili nece ni paliti regeneraciju uopste.
Tako je stalno u tom rezimu "pasivne" regeneraciju, pa normalno nema potrebe za "aktivnom" regenracijom koja je agresivnija i koja se da primetiti.
Sto je po meni bolje resenje, da se trudi da stalno drzi filter cistim, a ne da regenerise tek kada se solidno zaprlja.
U sustini problematicni DPF su bili uglavnom u eri euro4 motora i recimo prva polovina euro5.
Posle se vecina proizvodjaca ispraksala i uglavnom funkcionise bez problema, niti se nesto specijalno primecuje.
Tako je stalno u tom rezimu "pasivne" regeneraciju, pa normalno nema potrebe za "aktivnom" regenracijom koja je agresivnija i koja se da primetiti.
Sto je po meni bolje resenje, da se trudi da stalno drzi filter cistim, a ne da regenerise tek kada se solidno zaprlja.
U sustini problematicni DPF su bili uglavnom u eri euro4 motora i recimo prva polovina euro5.
Posle se vecina proizvodjaca ispraksala i uglavnom funkcionise bez problema, niti se nesto specijalno primecuje.
Re: DPF i regeneracija
trenutna potrosnja u leru ne moze da se ocita kod svih vozila, kod mene npr. na citroenu ne cita trenutnu potrosnju ispod 40Km/h, to za paljenje grejaca stakla ili retrovizora isto ne moze da se primeti, jedino sto sam ja primetio je da upali ventilator hladnjaka
- cozmo
- Postovi: 5021
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Ja vozim uglavnom AP pa nekad ubodem po trenutnoj potrosnji, digne je na 5 do 10 minuta. Inace kod mene cujes relej kad klikne (kao kad pritisnes prekidac za grejace), mislim to cujem zato sto znam za to inace nema sanse Neko nakaci diodicu da mu svetli u retrovizoru, dobra fora.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
PSA ima stvarno dobar sistem sa onom specijalnom tečnošću. Jedino što se ponekad treba dopuniti, ali ceo rezervoarčić potraje ~150k km pa i nije neki trošak
- cozmo
- Postovi: 5021
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Da, ja sam sa 450ml presao 50.000km. Kad sam preuzeo auto bilo je 1250ml, sad je na 800ml. Sto se vise vozi na otvorenom i sipa pun rezervoar aditiv se trosi minimalno. Kratke voznje i sipanje po 10 do 20 L prave problem, trosi se mnogo vise. Takodje ispod 1/4 rezervoara, tj ako sipas za 1000 din od minimalca ni ne ubrizgava aditiv pa i tu nastaje problem...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”