Servis - Razno
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Servis - Razno
Pa jel lupa sad?
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Kada sam se uparkiravao, gde je uvek lupalo danas nije ali ne bih da dajem preuranjene zakljucke.
U svakom slucaju bitno je da je sve ok sa kocnicama.
U svakom slucaju bitno je da je sve ok sa kocnicama.
Re: Servis - Razno
Debele pare bi napravio da si uzeo karijeru beta testera prototipova vozila.
Zapamtila bi te fabrika koja te angazuje
Ali gde tu lupis amin, ide na vrh liste kvaliteta
Zapamtila bi te fabrika koja te angazuje
Ali gde tu lupis amin, ide na vrh liste kvaliteta
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ali realno. Da vidim je l bi me Rimac zaposlio?
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
^Najveća jedinica koja se koristi u mašinstvu. Sve se izražava najviše u milimetrima.
Već je pretplatio Richarda Hammonda pa neće imati za platu još jednog testera.Ogi je napisao: Ali realno. Da vidim je l bi me Rimac zaposlio?
Re: Servis - Razno
skoro smo izvodili neke gradjevinske radove kod firme koja se bavi masinstvom, vlasnik firme uporno sve u milimetrima se izrazava a pricamo o duzinama od po 20-30 pa i 50 metara a najjace je sto neke mere tipa 2m on bi da bude precizan i stavi 1980mm npr. da bi mu se uklopila neka kapija koju je zamislio
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Lupi i dalje. Nije lupao dva dana i ja reko super i sinoc u garazi cujem, sad nekad lupi nekad ne, zavisi od sile pritiska na kocnicu, mozda cak i polozaja auta.
On je meni ugradio ATE kocnice na kojima postoji VW znak kao originalne. To bi trebalo da je original, je l ima takvih originala, kapiram da VW nema svoje plocice?
Necu vise sa se bavim ovime, mozda legne, bitno mi je da koci dobro.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Tako i treba jer je čovek naučen tako kroz školovanje. To je pravilo u mašinstvu, koji god tehnički crtež da umeš sve je u milimetrima ili u desetim pa čak i stotim delovima milimetra. Milimetar je zaista ogroman u mašinstvu. Omašiš li nešto za toliko možeš sve da baciš (ako je u minusu) ili moraš da dorađuješ. Postoje i određene tolerancije koje moraš da poštuješ.OMP je napisao:skoro smo izvodili neke gradjevinske radove kod firme koja se bavi masinstvom, vlasnik firme uporno sve u milimetrima se izrazava a pricamo o duzinama od po 20-30 pa i 50 metara a najjace je sto neke mere tipa 2m on bi da bude precizan i stavi 1980mm npr. da bi mu se uklopila neka kapija koju je zamislio
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
To je ona stara, mm u masinstvu je velik kao kica, a u gradjevini ne postoji.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Dok se ne uvede obavezan ugovor uz projektnu dokumentaciju ili detaljnije specifikacije, sa majstorima bilo koje vrste (gde treba nešto da ti naprave), biće lutrije.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
ma znam ja kako je u masinstvu a kako u gradjevini ali jednostavno u gradjevini ne mozes da postujes milimetre, sto on covek i ne trazi naravno po svaku cenu nego eto profesionalna deformacja
Re: Servis - Razno
Ogi je napisao: ↑11 Jan 2021, 08:43Lupi i dalje. Nije lupao dva dana i ja reko super i sinoc u garazi cujem, sad nekad lupi nekad ne, zavisi od sile pritiska na kocnicu, mozda cak i polozaja auta.
On je meni ugradio ATE kocnice na kojima postoji VW znak kao originalne. To bi trebalo da je original, je l ima takvih originala, kapiram da VW nema svoje plocice?
Necu vise sa se bavim ovime, mozda legne, bitno mi je da koci dobro.
Ogi, jel ovo slika tvog auta?
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ne bih rekao.
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
E raja jedno pitanje brzinsko.
Primjetim ovih dana blage oscilacije u temperaturi auta i odlucih danas da istestiram fino.Evo sta se desilo.
Bilo je -7 i kreno sam na planinu.Uzbrdo, nas 4 u autu, druga na 4k obrtaja...temperatura uredna, na sredini, upalim torq aplikaciju i pratim temperaturu uzivo (OBD2 neka jeftina dijagnostika).Varilara je izmedju 85 i 89 temp, kazaljka ne mice sa sredine.
Popenjem se na planinu, samo se okrenem i nizbrdo nazad kuci.Znaci auto je vec uveliko dostignulo radnu temp.
Nizbrdo se poceo hladiti, kazaljka je malo pala, a temp na aplikaciji je bila 77-78.
Grijanje je bilo na max.
Nije to strasan pad temperature, 10 ak stepeni otprilike, vanj je bilo -7, spusto sam se dobrih 20 min 40-50 na sat bez gasa, zrak udara u auto, grijanne upaljeno...bas ekstremni uslovi.
Ali ja mislim da to ne treba tako, kazu ljudi sto su imali ovakvog sx4 novog iz salona da im ni na -15 niz planinu nije spusto temp.
Sta vi mislitr?
Vodena pumpa, mikroremenje, antifriz i termostat promjenjeni prije 20k km tj u ljeto 2019.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Primjetim ovih dana blage oscilacije u temperaturi auta i odlucih danas da istestiram fino.Evo sta se desilo.
Bilo je -7 i kreno sam na planinu.Uzbrdo, nas 4 u autu, druga na 4k obrtaja...temperatura uredna, na sredini, upalim torq aplikaciju i pratim temperaturu uzivo (OBD2 neka jeftina dijagnostika).Varilara je izmedju 85 i 89 temp, kazaljka ne mice sa sredine.
Popenjem se na planinu, samo se okrenem i nizbrdo nazad kuci.Znaci auto je vec uveliko dostignulo radnu temp.
Nizbrdo se poceo hladiti, kazaljka je malo pala, a temp na aplikaciji je bila 77-78.
Grijanje je bilo na max.
Nije to strasan pad temperature, 10 ak stepeni otprilike, vanj je bilo -7, spusto sam se dobrih 20 min 40-50 na sat bez gasa, zrak udara u auto, grijanne upaljeno...bas ekstremni uslovi.
Ali ja mislim da to ne treba tako, kazu ljudi sto su imali ovakvog sx4 novog iz salona da im ni na -15 niz planinu nije spusto temp.
Sta vi mislitr?
Vodena pumpa, mikroremenje, antifriz i termostat promjenjeni prije 20k km tj u ljeto 2019.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk