Stranica 68 od 72

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 12:10
od DesertRose
123456 napisao: 18 Maj 2024, 11:14 Na leru je prekidao ili po gradu. Nije morao autoput, dovoljna je bila samo konstantna vožnja, recimo i magistralom.
Ovde se radi o starijem motoru, mislim euro 4, ne znam kako je bilo kod njih, ali je sigurno bilo redje.


Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Moguce jer ja bas dosta izbacujem na ler, nizbrdice, kolone u spicu itd.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 14:26
od TheWickerMan
Izbacivati na ler na nizbrdici je jako opasno. Nikako ne treba to raditi.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 19:48
od DesertRose
TheWickerMan napisao: 18 Maj 2024, 14:26 Izbacivati na ler na nizbrdici je jako opasno. Nikako ne treba to raditi.
Nisam mislila na prave nizbrdice, vise na neko spustanje gde treba da kocim jer je crveno itd. Ja inace pred semaforom i slicno uvek izbacim na ler pa idem lagano pa ako ostane crveno kocnica, ako se upali zeleno druga ili treca i nastavim. Slabo kocim motorom sem po ledu. Pa sam zato potvrdila to sto je neko napisao da se prekida regeneracija i na leru jer ga cesto izbacujem posebno prilikom voznje po gradu gde kocim svaki cas. Mozda gresim ali nekako mi je ovo lakse nego non stop pritiskam kvacilo :zbunjen:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 20:38
od TheWickerMan
Tu ne grešiš, na semaforu izbaciš i brzine i ne držiš kvačilo. Time mu značajno produžavaš vek.
Ovo prvo okej, mislio sam da "leraš" da bi uštedela koji centilitar goriva, što je opasno.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 21:09
od DesertRose
TheWickerMan napisao: 18 Maj 2024, 20:38 Tu ne grešiš, na semaforu izbaciš i brzine i ne držiš kvačilo. Time mu značajno produžavaš vek.
Ovo prvo okej, mislio sam da "leraš" da bi uštedela koji centilitar goriva, što je opasno.
Ma nee nikako to nije u pitanju :rofl: Ali koliko sam ispatila kad su nizbrdice u pitanju npr Bubanj potok u petoj ako pustim gas potrosnja mu je 0 a na leru uvek prikazuje 1.2 npr. Tako da to definitivno nije razlog sto ga izbacujem na ler.
Prosto se jezim te voznje na pola kvacila koja je po gradu cesto slucaj i ja bukvalno kvacilo koristim samo kad saltam i kad ga stisnem da izbacim auto na ler kad idem ka semaforu gde je crveno. Ta ispruzena noga non stop ili taj grc noge iznad kvacila me uzasava :glavomuzid:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 21:15
od sebekkg
Ako je u mestu na leru 1.2l potrošnja onda je to u procesu regeneracije. U leru obično auto troši oko 0.7-0.8l/h

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 21:38
od DesertRose
sebekkg napisao: 18 Maj 2024, 21:15 Ako je u mestu na leru 1.2l potrošnja onda je to u procesu regeneracije. U leru obično auto troši oko 0.7-0.8l/h

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Bravo, izvini upravo gledam i 0,7 je... Onda vrv poslednji put kad sam zapamtila je zapravo bio u regeneraciji.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Maj 2024, 21:44
od 123456
Dobio sam zamenika za DPF, pardon, zamenicu.
:-)

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk



Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Maj 2024, 18:08
od Puzo81
dunx81 napisao: 16 Maj 2024, 09:34 Nema ni dpf-a izgleda :mrgreen:
Tu je, nije diran u FR.

Ako bude zezao ide kao i na 159 DPF i EGR off momentalno.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Maj 2024, 18:31
od ljubitelj
DPF sistem na Fordu koristi 5.tu diznu, i radi sasvim ok pa nije potrebno da se prčka. Osim naravno kada završi karijeru sam fitler sledi zamena.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Maj 2024, 18:40
od Puzo81
Hvala ljubitelju.

Ima li ikakvih simptoma/naznaka/lampica , bilo šta kada radi regeneraciju?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Maj 2024, 18:41
od ljubitelj
Ne sećam se, uglavnom kod Forad DPF sistem nije tema koja zanima korisnika.
Pali, vozi, dolivaj gorivo i to je to...dobro je rešeno.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 21 Maj 2024, 13:47
od DesertRose
Jel moze neko da mi kaze, ako se to uopste moze generalizovati, koliko cesto auto ulazi u regrneraciju? Tj. Jel postoji termin "precesto"?

A sto se potrosnje na leru tice on meni nekad kad izbacim na ler da bih zakocila zabode na potrosnji tipa 2,7 ili tako nesto tako da mi to cesto nije merodavno. A obrtaje mi nikad nije dizao preko 900 na leru.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 21 Maj 2024, 22:56
od cozmo
Na to tesko da ima odgovor. U striktno gradskoj voznji moze da je radi i na oko 200km i kad je skroz nov auto... sve to zavisi od uslova i stila voznje.

Kod mene je varirala od 180 do 700km... (doduse kod mene na 900km od poslednje regeneracije pali regeneraciju kako god okrenes, tako je podeseno).

U proseku sad mi je na 300-600km zavisi da li je vise gradske ili otvorene voznje. Kod PSA (bar za 1.6 HDI motor sa Eolysom) motorni racunar "uci" tvoj stil voznje i prilagodjava se tome... ne znam kako je kod ostalih...

Najbolja provera stanja je dijagnostika i uvid u same parametre DPF-a... ako je tu sve tip top... nema brige.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 02 Jun 2024, 12:37
od DesertRose
Drugari,
Opet jedno pitanje.
Od onda od kad mi ljubimac izbacio dpf lampicu i kad sam ga izvozala na oko 2000 obrtaja nekih min i ugasio je obavestenje nije se vise dpf oglasavao, sve redovno. Medjutim sad sam posle krace voznje upalila i ugasila auto pre nego sto sam krenula sa parkinga u leru podigao je obrtaje na 1000 i promenio zvuk motora tako par sekundi, onda se vratio u normalu pa opet digao obrtaje isto par sekundi i promenio zvuk motora i to je to. Kontam da to ima veze sa DPF-om. E sad kakve ne znam :rofl: Treba li da zovem majstora i sta mu to znaci? :glavomuzid: