Stranica 68 od 71
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 12:42
od McGruja
Jedini razlog za dobošima pozadi je ušteda
Jer im ostalo brdo toga na lageru
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 12:44
od Zarkofinska
Ja mislim da Era podjebava sve namerno, jer drukcije ne mogu da objasnim ovliku kolicinu gluposti

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 12:47
od Velja
nidza napisao:
ABS poslednjih 10+ godina ide u paketu sa EBD (Electronic Brake Distribution) i to što spominješ ne može da se desi, pod uslovom da su svi sistemi ispravni. Mnogo je važno da svi točkovi koče optimalno, a ovaj sistem to garantuje (uz ESP koji se aktivira usled gubitka kontrole i na novijim vozilima je veoma efektan).
Pisalo se o Z10 bez ABSa , pa ja o tome...
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 12:50
od nidza
U tom slučaju si u pravu.
Postoje mehanički sistemi, ali onaj na Z10 koji menja ABS nije odgovarajuć. Moje mišljenje je već poznato da taj auto bez ABS nije smeo da ide u prodaju.
Tapatalk
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 13:09
od Era
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 13:18
od TheWickerMan
Na prvom linku čovek priča o spoljašnjem sloju korozije koji se pojavi posle pranja ili stajanja kad je vlažno vreme. To je sasvim normalno.
Na drugom linku jasno se vidi da su njemu sjebane vođice i da mu zadnji diskovo uopšte nisu kočili. To što vlasnik i njegov majstor nisu primetili kvar na autu, pa je nastao problem nije zato što je imao diskove već neodgovornosti. I ja sam vozim relativno mali auto sa diskovima pozadi , i pre toga sam vozio istu klasu sa diskovima pozadi ( 145 je imala diskove ) i ni na jednom autu nisam imao problem sa tim.
Tristać je 1969. godine imao diskove na 4 točka a ispada da je doboš bolja opcija, pazi da nije
sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 13:21
od Era
Ovde vođice nisu ništa krive. Neaktivnost i agresivni uslovi (so i voda). I uvek oako krene od spoljnog prečnika i širi se. I ovo je još dobro. I lepo piše, disk je prešao 30 000km i star je 2 godine.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:08
od Markoni
Era napisao:
Još jednom, (pošto se pokrenula priča oko kočnica Clia), da koči izuzetno lepo i da nemam zamerku. Recimo bolje od Fabije po mojoj proceni.
Au sa cim si nasao da poredis. Sa autom koji ima najbolje kocnice u klasi. Za ovih 30.000 km koliko sam proveo u Fabiji mogu reci da uz R26 ima kocnice u koje najvise verujem.
Ima napred diskove 288mm, pozadi 230mm. Toliko imaju dizeli C segmenta sa 150 KS. Ta kocnica ima toliko rezerve, da ovo sto pricas apsolutno nema veze sa zivotom.
Tapatalk Post
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:12
od Heinz
Ja sam na Fabiji 2001. imao tako neke dimenzije, pločice i diskovi se maltene nisu ni trošili.
TT
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:13
od Era
Markoni
Jesi ti probao klija kako koči?
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:13
od Uroš S.
Fabija bukvalno najbolje u klasi koči, bio je test, nekih 34m 100-0. Evo moja Fabija na 100.000km okruglo pre neki dan, pločice nisu ni blizu zameni, diskovi posebno.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:17
od Era
Nije tačno da Fabija ima neke kočnice. Fabija 1 ima najgore kočnice u klasi. Rekao bi najtvrđa kočnica i nepouzdana. Taj auto sam imao, i gledqao sam koga ću stići nizbrdo.
Fabija 2 ništa posebno.
Fabija 3 klotara, ništa posebno
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:36
od Markoni
Vozio sam Clio 4.
Ali posto vidim kakvi su ti stavovi po mnogim pitanjima, ne bih da ulazim u dalju polemiku jer smatram da nisi kompetentan za dalji razgovor.
Tapatalk Post
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 19:38
od Era
Ok
Koliko znam, Fabija 1 i 2 i 3 imaju doboše pozadi. One normalne, obične. I Rumster takođe, iako je veliki i dugačak. I Rapid.
Što podržavam, osim za Rumster i Rapid. To nije dobro
Re: Renault Clio IV
Poslato: 16 Avg 2016, 20:57
od Captain Slow
Era, apsolutno netačno je sve što si napisao.
Clio 37m zaustavni put, Fabia 34, i kako je tvoj utisak da je Clio bolji, ae realno?
Vidim da kad god pišeš (uglavnom netačne stvari bez činjenica uvek) uvek pominješ Škodu,
ona jeste benčmark u klasi i svi ostali se mere po njoj i to je ok, lepo si to primetio

.