Stranica 68 od 244
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 13 Okt 2015, 19:22
od Vladapetr
VW-u samo kaži da su ti se stakla očadila od isparenja iz auspuha, ima da ti daju koji god hoćeš dokument
Ako sam dobro razumeo, sa fabrički zatamnjenim staklima ti ne mogu ništa? Mislim na stakla koja je fabrika napravila tamnijim od standardnih.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 13 Okt 2015, 19:49
od Ivan75
Tačno. Inače, moj motor skandal ne kači

Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 13 Okt 2015, 19:50
od Grujic
Da, sva ova prica se nikad na to nije odnosila.
Heinz, poenta je da to ne bi ni trebalo da treba da se trazi, klasika, sve neuredjeno godinama i onda kad dodje vreme da se zavede red odu u ekstrem na drugu stranu...
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 13 Okt 2015, 22:56
od Ivan75
Ma namerno se malo napravi pometnja da se ljudi lecnu pa se nešto kao iskristališe na kraju ali poenta stoji, još jedna prenaduvana otimačina.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 10:34
od Delija
A koliki procenat automobila ima glupe folije, pa da racunaju na neku zaradu?
Ne znam ni da li su uopste pravili bilo kakvu racunicu - garant se neki streber koji se uvlaci sefu u bulju toga setio i sad zajebava nas sve time...
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 11:02
od schonenk
Obrni, okreni, da se bavim ugradnjom folija racunao bih na drastican pad prometa ili gasenje. Ja sam mislio pozadi da zatamnim zbog dece, ali sada ce mozda ici fabricke zavesice ako cena nije sumanuta.
Ne razumem zasto su odlucili da gase, a ne kontrolisu neku delatnost, za kojom ljudi ocigledno imaju i prakticnu potrebu. Da je atest 3-4 hiljade dinara po automobilu obezbedili bi i sebi dugorocno zaradu, a ne bi zatvorili ljudima radnje i uskratili ljude necega sto je neophodno.
Ili je u pitanju dizanje prasine, da bi posle ljudi bili srecni kada prepolove cifru i ove potvrde od proizvodjaca proglase nepotrebnim.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 11:35
od TDI
Ako dobro razumem, traze atest, cak i ako nisu zatamnjena stakla na vratima vozaca i suvozaca. Ne kazem da ne bi trebalo da se uvodi neki red, ali me nervira izmisljanje načina da bi se otele pare ljudima.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 11:39
od Geza
Atest za folije na kolima čak 120 EUR
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1051093
Da li folije na staklima vašeg automobila ispunjavaju zadate propise ili ne saznaćete ukoliko uplatite Auto-moto savezu Srbije 4.800 dinara.
Toliko košta ispitivanje u Centru za motorna vozila AMSS.
Bez ovog atesta, shodno novom Pravilniku o izmenama na motornim vozilima, nećete moći da uradite tehnički pregled a samim tim ni da registrujete vozilo, pišu Večernje novosti.
Na brojnim društvenim mrežama pokrenute su peticije za ukidanje ispitivanja zatamnjenosti stakala na kojima je za nekoliko dana sakupljeno nekoliko hiljada potpisa. Svima je zajedničko, što se vidi po brojnim komentarima, da vozači smatraju da je ovo još jedan neopravdano visok namet za ionako ispražnjene kućne budžete.
“Pre dve godine sam zatamnio stakla na svom automobilu. Sada su mi na tehničkom pregledu, iako imam atest urađen u Vinči, koji sam tada dobio od firme koja mi je ugradila folije, odbili da urade tehnički jer tvrde da taj atest više ne važi”, požalio se "Novostima" Milan K. iz Beograda.
Ne razumem kako neki zakon, propis može da važi retroaktivno a i skandalozno je koliko sve to na kraju košta, kaže on.
A košta poprilično! Naime, da bi ste uopšte ušli u proceduru ispitivanja zatamnjenosti stakala potrebno je prvo da nabavite, od prodavca automobila, saglasnost da smete da "vršite prepravke na vozilu"!
Da li ća ta usluga i koliko koštati u ovom trenutku, niko od ovlašćenih prodavaca automobila, ne želi da kaže. Ista je situacija juče bila i u firmama koje "prepravljaju" vozila i lepe folije.
“Ništa za sada ne znamo. Zovite narednih dana”, bio je najčešći odgovor kojeg su "Novosti" dobile.
Pod uslovom da se snađete i nabavite saglasnost proizvođača vozila da izvršite prepravku na vozilu, potrebno je da na ime republičke takse uplatite 300 dinara.
Sve potrebne podatke možete dobiti u Agenciji za bezbednost saobraćaja kojoj plaćate prvo 3.000 dinara za "obradu dokumetnacije" a zatim i 3.300 dinara za izadavanje saglasnosti za ispitivanje.
Kada u CMV AMSS uplatite traženih 4.800 dinara ova ustanova, koja zasada jedina vrši ispitivanje zatamnjenosti stakala dobićete neophodni papir. Zatim sledi obavezni tehnički pregled (2.500 dinara) tako da će vas ceo proces koštati najmanje 13.900 dinara!
“Lepljenje folija sam u ovlašćenom servisu, koji je imao sve potrebne papire i dozvole, platio 80 evra a sada mi treba 120 evra da ih legalizujem. Najverovatnije ću ih odlepiti”, kaže čitalac sa početka priče.
Važno je napomenuti da se novi pravilnik o ispitivanju zatamnjenosti stakala ne odnosi na vozila koja imaju fabrički zatamnjena stakla.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 12:41
od Paja
Ako stvarno bude kako najavljuju, skidam folije i kupujem OEM zavesice za sva stakla iza vozača.
Isto me košta, a državi ne dajem ni dinar.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 13:00
od sasha015
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 13:31
od Sh@rance
Isto i ja prvi problem koji budem imao u vezi folija skidam ih momentalno.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 13:34
od Saša
Ne vrede toliko maltretiranja, definitivno.
TT
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 13:42
od Heinz
Nema ni za jedan naš auto.
Sačekaću da se razbistri situacija, imam fore mesec dana.
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 15:00
od Ivan75
Za sad kako ide osećam da ću da se zainatim pa kud puklo, ako se već plaća ima da se zacrnim ko "pravi"...
Re: Zatamnjena stakla
Poslato: 14 Okt 2015, 15:01
od Grujic
Nije sporno da mora atest u svakom slucaju, pa i kad je samo nazad, ko se malo udubio zna za refleksiju, ali ovolika procedura je kontraproduktivna. Bice da stvarno neko misli da se ovim uvodi red.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk