Stranica 70 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 31 Mar 2013, 14:25
od Paja
nuk napisao:paja napisao:Stalno viđam Bugare kako Tranzitima i sličnim kombijima vuku prikolice sa dva vozila.
Bugari su cudo, vuku i po dve prikolice jednu na drugoj
Jes vala.
Mislim da nije problem dužina prikolice, one su uglavnom standardizovane, nego masa koju kombi može da povuče, a to propisuje proizvođač.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 31 Mar 2013, 19:36
od NexT
Sprinter ce i tenk da povuce, ali je pitanje kako ce se zaustaviti

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 31 Mar 2013, 23:42
od Darko
Pitam u vezi te duple prikolice jer sam negde ranije nacuo da ne sme tako da se vuce u nemackoj ali ko zna da li je to istina. Mada i ja sam vidjao da vuku na nasem autoputu prema jugu..
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 12:46
od Risto
Ljudi treba mi neki dobar site za "kupovanje" knjiga
Bilo kakva pomoc je dobrodosla, treba mi literatura vezana za investiciono bankarstvo, strategije investiranja u investicionim bankama i strategije koje je koristila banku Goldman Sachs, mogu knjige/siteovi sa knjigama/dobri strucni siteovi na engleskom i njemackom jeziku. Znam da ovdje ima dosta studenata i vjerujem da svako ima neke svoje izvore literature pa vas zato molim za pomoc... Opcija domace literature mi je jako suzena, jako malo je pisano na ovu temu, ali ako neko zna i neku domacu dobru knjigu molio bih za preporuku...
P.S. Ako je linkove zabranjeno postavljati na forumu onda vas molim da mi iste posaljete u inbox...
Hvala unaprijed
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 20:58
od Kuzmanovic
Jedno tehnicko pitanje...
Pitanje se konkretno odnosi na Megana II, a mozete da mi kazete i uopsteno kakva je situacija kod automobila sa prednjom vucom.
Dakle, kako je na zadnjoj osovini resena promena broja obrtaja tockova pri skretanju? Jel to obavlja isto diferencijal kao kod RWD ili nesto drugo?
I kakvo je oslanjanje na Meganu? Zavisno ili nezavisno? Pretpostavljam ovo prvo, ali reko da pitam.
Hvala najlepse na odgovorima.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:12
od Gaginh0
Meni na mom Polu ceo taj sklop zadnjih tockova izgleda toliko prosto da cisto sumnjam da je nesto tu regulisano... Dva tocka, dva cilindra sa paknama, dva amortizera sa oprugama i dve one viljuske ili sta vec... A sta tu moze da regulise okretanje tockova sem dve sajle rucne kocnice
Da se razumemo, potpuni sam laik sto se tice toga, ali eto neko moje zapazanje

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:29
od djiuliju
Diferencijal postoji samo tamo gde postoji vuca, dakle samo napred
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:36
od superboss
Ili prostije receno, zadnji tockovi su nezavisni. Nema tu mnogo filozofije, tocak se okrece oko lezaja, nema neke kontorle obrtanja osim kocionog sistema.
Off topicbaj d vej, ljudi koristite malo mastu i radoznalost, ovakva pitanja su meni 
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:37
od Paja
Što ne znači i da je vešanje nezavisno.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:38
od Kuzmanovic
Gagi i kod mene je nesto slicno.
Nesto mi je nelogicno da se zadnji tockovi "vuku" po krivinama i da se stalno okrecu istim brzinama. Ali ajde da sacekamo strucnjake, da se ne brukamo vise.
I mi smo neki ljubitelji automobila...
EDIT: Supersefe, mogu ja da mastam koliko hocu, ali mi masta nece tacno odgovoriti na pitanje. Shvati da ovde ima i mladjih clanova koji nemaju puno iskustva po garazama, pa hoce nesto da nauce od vas iskusnijih.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:39
od superboss
Naravno. Trenutno govorimo samo o okretanju. Vesanje je zaduzeno za druge stvari.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:41
od Paja
Točkovi su potpuno nezavisni. Svaki vodi svoju politiku, ali to ne znači da je vešanje nezavisno. Ne znam kakvo je vešanje na Meganu pa neću da se izjašnjavam, ali ukazujem na moguću terminološku zbrku.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:47
od superboss
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:53
od NexT
Pazi gde ces za poliranje, ne padaj na price o profi poliranju od 50 evra.
Auto je prilicno veliki, crn, i lak nije u savrsenom stanju. Bez 100-150 evra to nece biti uradjeno da valja.
Crn je posebno zajebat jer i najmanji trag ostaje u vidu holograma.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Apr 2013, 21:55
od superboss
Poceo si da spamujes teze

mora da je jedno dvaes tabova otvoreno odjedarad
