Stranica 70 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 19:02
od Xepoj87
Ma da bre,identicni
Usrase Cirokija za sve pare...
Nikada nije imao sjajan enterijer,ali opet nikada ni odvratan...
Do sada.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 19:07
od perfiko
Pa nisu identični, GL je preslikao sa starog Jeep-a, a novi je samo lošija restilizacija starog.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 20:33
od moimoi
perfiko napisao:Što Kinez, pa ekran i ventilacija su kopija Mercedesa GL. Ili je obratno.
Next misli da se u test vozila ugradjuje plastika i materijali koji ce se koristiti i kad pocne serijska proizvodnja.
Xepoj87 napisao:Ma da bre,identicni

Nisu identicni ali su im neki elementi identicno rasporedjeni, plus jos vise lice otkad je Mercedes kopirao Jeepa i gurnuo navigaciju izmedju dva ventilaciona otvora.
Xepoj87 napisao:Usrase Cirokija za sve pare...
Nikada nije imao sjajan enterijer,ali opet nikada ni odvratan...
Do sada.
Ovo je test vozilo, materijali nisu kao za serijsku prozvodnju. Sacekajmo jos 5-6 dana kada ce izaci zvanicne slike, a i bice live slika sa sajma u Detroitu.
A i nisu mnogo menjali enterijer osim sto su stavili veci ekran za navigaciju. I naravno novi digatalnu instrument tablu, novi volan i menjac.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 20:48
od NexT
Pa, pretpostavljam da u komplet opremljene modele iz zavrsnih faza testiranja naravno idu materijali koji ce se koristiti u serijskoj prozivodnji.
Ne vidim poentu da se sastavljaju od kineskih igracaka.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 22:04
od moimoi
Ko zna da li je S1, S2, D1 serija,...? A mozda i Amerikanci rade drugacije od ostalih. slicno je bilo i za Dodge Dart.
a onda je u serijskoj proizvodnji ipak koriscena ova plastika.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 22:08
od Heinz
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jan 2013, 22:33
od pedja
Bilo je i za ocekivati da malo "naostre" Yeti-ja, u skladu sa ostatkom ponude.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 10 Jan 2013, 14:19
od Dusan
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 10 Jan 2013, 14:35
od mr.Big
pedja napisao:Bilo je i za ocekivati da malo "naostre" Yeti-ja, u skladu sa ostatkom ponude.
Pošto su se oprostili sa Teletabis ,,facom'', ovaj novi Yeti postaje najprimamljiviji univerzalni auto -nešto kao idealna verzija SX4...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jan 2013, 09:47
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jan 2013, 21:15
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jan 2013, 22:06
od methane.master
Danas pročitah da je novi Renault Megane najavljen za decembar.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jan 2013, 22:14
od maniaxxx
Meni je aktuelni Yeti baš super, ako bude ko u novinama, izgubiče šarm, postače samo jedan SUV, ko VW

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jan 2013, 22:15
od kvcali
^^^
povodom ovog opel kupea, podseca malo ovaj ispod cirade na ovo

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Jan 2013, 10:39
od kvcali
Opel najavio "desetoljetku"
Opel, odnosno GM Europe je objavio desetogodišnji plan restrukturiranja i obnove ponude pod nazivom Drive! 2022 sa kojim bi ovaj ne baš dobrostojeći proizvođač napokon trebalo da uplovi u mirnije i prosperitetnije vode. Tačnije, u Opelu planiraju da na polovini puta dostignu pozitivnu nulu i da nakon toga postanu profitabilni.
To su velika očekivanja za proizvođača koji je u poslednjih deset godina (po nekim izvorima) ostvario gubitak od 15 milijardi dolara. Šta tačno ovaj plan predstavlja za Opel dovoljno govori i izjava potpredsednika General Motorsa, Stevea Girskya, koji ga naziva "najvećim comebackom u evropskoj auto industriji".
Plan je u osnovi veoma jednostavan - povećati profit i smanjiti troškove. Konkretnije, izvori javljaju da bi Opel trebalo da do sredine ove decenije smanji troškove za oko 500 miliona dolara, kao i da lansira čak 23 nova modela i 13 novih motora do 2016. godine (a mnogi će uslediti nakon toga). U ovo će biti uključeni i plodovi saradnje sa PSA grupacijom.
Naglasak će biti na optimizovanju troškova proizvodnje, smanjivanju troškova nabavke materijala, podizanju vrednosti imidža, novim vozilima, novim verzijama postojećih modela, promeni mesta proizvodnje pojedinih modela, tržištima u razvoju poput Rusije i sl, a plan uključuje i podizanje iskorišćenosti proizvodnih pogona na 90%.