Stranica 70 od 139

Re: VW Golf VII

Poslato: 07 Feb 2013, 23:54
od Uroš S.
Razmisli opet
Elektropodizaci stakala, napred i nazad
:mrgreen:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 00:03
od Day Walker
Kome to jos treba :opustanje:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 15:11
od mirko alvirko
dragan napisao::kezo: :kezo:
mirko alvirko napisao:Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min..turbina od 1800..
mirko hoces li molim te malo rasiriti ovu recenicu, malo mi je nejasna? :)


Samo sam iskopirao post koji je tester napisao u vezi 1.2 tsi 86.. turbina radi od 1800

"Novi Golf sedme generacije je izuzetan porodični automobil, koji nudi daleko bolji komfor i sigurnije vozne osobine od svog prethodnika. Štedljivi motor 1.2 TSI od 85 KS, ali sa 160 Nm obrtnog momenta, izuzetno je elastičan, pa maksimalni obrtni moment isporučuje već na 1.500 o./min. radilice, uz ugodan sportski zvuk. Vibracije kod motora nisu prisutne čak ni kada je hladan, jer ovaj agregat ima parni broj cilindara. Zvučna izolacija je čak bolja nego kod pojedinih modela premijum brendova. Golf VII je tiši od Mercedesa A klase i BMW-a serije 1 za 20%, a od Škode Octavije za čak 40%. Tišina u putničkom prostoru prisutna je čak i pri brzini od 180 km/h, što je maksimum Golfa VII sa osnovnim, najslabijim agregatom u ponudi. Ovo je, zapravo, "Passat prethodne generacije" savršeno upakovan u manje, kompaktno pakovanje, a takav je i osećaj za volanom. Nemački bestseler sa odličnom mehanikom namenjen je racionalnim kupcima koji žele štedljiv, a brz automobil. "

TSI Motor prosto sjajan

Sumnja u motor sa relativno malom radnom zapreminom nestala je u "oblaku dima" već iza par krivina. Motor vuče sjajno, zvuči sjajno i reaguje već na 1.500 o./min., kada pruža već 160 Nm, i tako sve do 3.500 o./min. radilice. Menjač je još i bolji – ovo savršenstvo, koje klizi iz brzine u brzinu brže od vaše ruke, do maksimuma iskorištava mogućnosti motora. Odnos brzina je sjajan, peta brzina je dovoljno dugo proračunata, a u četvrtoj brzini su međuubrzanja fantastična. Ovaj automobil ipak najviše voli brzu, forsiranu vožnju na autoputu, i ko god bude kupio ovaj, ili neki snažniji Golf VII, mora odmah da se suoči sa činjenicom da će naplaćati kazni za prekoračenje brzine kao nikada u svom životu. Brzina se u ovom automobili prosto ne oseća – kao da ste u nekom Mercedesu. Kada vozite 160 km/h, osećate brzinu od najviše 120-130 km/h, a da stvar bude još i gora (po vaš novčanik i eventualne susrete sa presretačima), brzinomer je prilično precizan. U Golfu VII ne vlada "pozorišna" tišina samo zbog dobre aerodinamike i dobre zvučne izolacije, već i zbog veoma dobro izbalansiranog ogibljenja, koje tako dobro guta neravnine sa naših puteva da na ovom polju može da postidi čak i novu Mercedesovu A klasu.
izvor :superauto.rs

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 16:40
od milosdoktorabs
Da se radi o novoim TSI masinama i menjacima,potvrdjuje i jedan post vlasnika Skoda Fabia 2 ph 2 sa tsi motorom od 105 ks,gde on kaze:
Meni je pri 120km.h na 2700-2800 obrtaja, ako to nešto govori ili znači.


Report this post

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 16:48
od dragan
@mirko alvirko - nigde ne vidim da turbina dari od 1800rpm, niti mi je logicno da motor daje max moment u polju ispod rada turbine... to je bilo sporno...

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 16:49
od Day Walker
milosdoktorabs napisao:Da se radi o novoim TSI masinama i menjacima,potvrdjuje i jedan post vlasnika Skoda Fabia 2 ph 2 sa tsi motorom od 105 ks,gde on kaze:
Meni je pri 120km.h na 2700-2800 obrtaja, ako to nešto govori ili znači.
Kako poredis motor sa 86ks i 105ks?

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 17:12
od milosdoktorabs
Pa poredim prenosne odnose,ono sto imam kao info razlika je u softerskom podesavanju izmedju 86 i 105 ks.
Pa poredim pogledaj o.momenat ovog slabije TSI-a sada,160 nm a Urosev je 170 ako se dobro secam.

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 19:13
od maniaxxx
mirko alvirko napisao:
dragan napisao::kezo: :kezo:
mirko alvirko napisao:Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min..turbina od 1800..
mirko hoces li molim te malo rasiriti ovu recenicu, malo mi je nejasna? :)


Samo sam iskopirao post koji je tester napisao u vezi 1.2 tsi 86.. turbina radi od 1800

"Novi Golf sedme generacije je izuzetan porodični automobil, koji nudi daleko bolji komfor i sigurnije vozne osobine od svog prethodnika. Štedljivi motor 1.2 TSI od 85 KS, ali sa 160 Nm obrtnog momenta, izuzetno je elastičan, pa maksimalni obrtni moment isporučuje već na 1.500 o./min. radilice, uz ugodan sportski zvuk. Vibracije kod motora nisu prisutne čak ni kada je hladan, jer ovaj agregat ima parni broj cilindara. Zvučna izolacija je čak bolja nego kod pojedinih modela premijum brendova. Golf VII je tiši od Mercedesa A klase i BMW-a serije 1 za 20%, a od Škode Octavije za čak 40%. Tišina u putničkom prostoru prisutna je čak i pri brzini od 180 km/h, što je maksimum Golfa VII sa osnovnim, najslabijim agregatom u ponudi. Ovo je, zapravo, "Passat prethodne generacije" savršeno upakovan u manje, kompaktno pakovanje, a takav je i osećaj za volanom. Nemački bestseler sa odličnom mehanikom namenjen je racionalnim kupcima koji žele štedljiv, a brz automobil. "

TSI Motor prosto sjajan

Sumnja u motor sa relativno malom radnom zapreminom nestala je u "oblaku dima" već iza par krivina. Motor vuče sjajno, zvuči sjajno i reaguje već na 1.500 o./min., kada pruža već 160 Nm, i tako sve do 3.500 o./min. radilice. Menjač je još i bolji – ovo savršenstvo, koje klizi iz brzine u brzinu brže od vaše ruke, do maksimuma iskorištava mogućnosti motora. Odnos brzina je sjajan, peta brzina je dovoljno dugo proračunata, a u četvrtoj brzini su međuubrzanja fantastična. Ovaj automobil ipak najviše voli brzu, forsiranu vožnju na autoputu, i ko god bude kupio ovaj, ili neki snažniji Golf VII, mora odmah da se suoči sa činjenicom da će naplaćati kazni za prekoračenje brzine kao nikada u svom životu. Brzina se u ovom automobili prosto ne oseća – kao da ste u nekom Mercedesu. Kada vozite 160 km/h, osećate brzinu od najviše 120-130 km/h, a da stvar bude još i gora (po vaš novčanik i eventualne susrete sa presretačima), brzinomer je prilično precizan. U Golfu VII ne vlada "pozorišna" tišina samo zbog dobre aerodinamike i dobre zvučne izolacije, već i zbog veoma dobro izbalansiranog ogibljenja, koje tako dobro guta neravnine sa naših puteva da na ovom polju može da postidi čak i novu Mercedesovu A klasu.
izvor :superauto.rs


bože pomozi :pop: .


ovo zvuči ko politički tekst neke partije :glavomuzid:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:04
od mirko alvirko
@Dragane pojma nemam sta me pitas jer samo prenosim informaciju verovatno da ta turbina radi i na 1500 ili se "budi" na 1800 ,sto je autor pomenuo ne znam nemam iskustva.Negde sam procitao ovaj podatak o 1800 -mada mozda je to onaj test sa G6 i motorom 1.2 TSI ..ovaj je modifikovan ...

Neka milosdoktorabs kaze kakvi su utisci voznje na 1500 obrtaja ..


PS .Uspeo sam da pronadjam podatak koji sam gore pomenuo vezano za 1800 obrtaja (rad turbine)
izvor :http://www.naslovi.net/2012-11-10/auto- ... kw/4065837

testirani 1.2 je u Golfu 6!

Ovaj najslabiji 1.2 TSI motor u ponudi, proizvodi se u Mladoj Boleslavi (Češka Republika), a pored Golfa pokreće i modele Audija, SEAT-a i Škode. Motor je 4-cilindrični, blok je od aluminijuma, opremljen je jednim turbopunjačem, ubrizgavanje goriva u cilindre je direktno, a masa motora iznosi samo 89,5 kilograma. Maksimalna snaga agregata je 63 kW (86 KS) 4.800 o/min. Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min, što je podatak koji govori dosta toga o karakteristici motora. Turbo počinje da manifestuje svoju snagu pri 1.800 o/min, njegov uticaj se oseća sve do 3.700 o/min, a čak i prilikom preticanja, nema potrebe da pokazivač broja obrtaja pređe cifru od 5.000 o/min, jer tada snaga motora naglo pada. Golf opremljen 1.2 TSI motorom iz mesta do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 178 km/h.

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:12
od NexT
zaboga, 1.2 od 86 konja voli "brzu, forsiranu voznju na auto-putu". Pa sta onda reci za 2.0 TDI ili nesto jos vvece, da vole iskljucivo medjugalakticka putovanja? :nemampojma:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:13
od Scuderia
NexT napisao:da vole iskljucivo medjugalakticka putovanja? :nemampojma:
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:14
od Gaginh0
:kezo: :kezo: :kezo:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:15
od Paja
:kezo:

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:28
od Uroš S.
Milose, isti su motori po specifikacijama. Jaci 175Nm, slabiji 160nm ali u promenjenom opsegu, nekad je bio 1550-4100, sad je valjda 1400-5000 ili tako nesto. Inace jaci jos nije izmenjen, bar za Leona i Skode, sto sam video (izduv i turbina su napred, usis i interkuler nazad, na novim verzijama je obrnuto)
Kod mene je isto 120 na ~2800 obrtaja u V.

Edit: Ili sam nesto permutovao obrtaje za momenat i snagu, znam da je nesto izmenjeno, mozda je ovo sto kaze Mirko 1500-3500, a snaga je 4000-5000, a pre je bila samo na 5000. Moment je za moju verziju 1550-4100, to sam siguran. Snaga na 5000.

Edit2: Mada i te cifre variraju od izvora do izvora.

TT post.

Re: VW Golf VII

Poslato: 08 Feb 2013, 20:59
od nuk
Nema sta da se tupi 86KS je 86KS ni manje ni vise. Nekome dovoljno, nekome ne. Ako je mogao stari atmo da tera tezeg golfa, moze i ovaj. Ovi mali turbo benzinci se jako lepo voze po gradu za razliku od starih atmo i daju utisak da su jaci nego sto jesu mada verujem da se nedostatak snage oseca preko 3-4K rpm, skoro kao i kod dizela.
Cak i Renaultov novi 0.9 trocilindras u kliju hvale na sav glas, valjda se ocekuje katastrofa pa kad vide da to tera kola svi u nesvest a kad citas stices utisak da moze da poleti :)

sent from my phone using the fingers