Stranica 695 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jul 2019, 13:19
od klisko
Pre dvadesetak godina dosta aviona je imalo takav priključak jer si dobijao slušalice koje si morao da vratiš. Iako loše, ipak su bile dovoljno skupe da im se nije isplatilo da ih poklanjaju. Valjda je bila ideja da se nestandardnim priključkom smanji „pozajmljivanje“. Na aerodromima se tada mogao kupiti adapter da bi mogao da koristiš svoje slušalice.
Sada su sluške u Kini toliko jeftine da bi im se više isplatilo da ih poklanjaju nego skupljaju posle leta.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jul 2019, 15:07
od zuzazu
passenger napisao: 07 Jul 2019, 11:01 To je problem, sa pogrešnim informacijama na Air crash investigations emisijama.

Ako si loše prošao u simulatoru, ponavljaš?

Si imao tako jake turbulencije koje je Cozmo opisao? Šta radiš onda, smanjuješ brzinu, dižeš se gore?
Taj Air Crash treba uzimati sa debelom rezervom. Bas sam gledao neku epizodu pre par dana, gde su glumci satro u tolikom strahu i neznanju, kao da im je camuga zavukao batangu u pedu. I u svakoj epizodi se smejem na iste stvari. Prikazuju pilote kojima je pogled uporno van kokpita, a ne na instrumentima, i kada se nesto desi onda se uliptaju od stra'a i oci su im kao na ulju. Kapetan je uvek u nekoj panici, obojca kao ne znaju sta rade i deluju prilicno konfuzno.

Strucne stvari ne bih da komentarisem.

Za pad na simulatoru, koliko znam, zavisi od kompanije. Neke daju drugu ili trecu sansu, kod nekih odmah cao zdravo.

Bogu hvala, do sada su me sr@ny@ zaobilazila, da tako bude i na dalje.

A ovo sto Cozmo pise za odvaljivanje vrata kolicima, to je normalno :D Pojma nemam koliko nam se puta desilo. Desavalo se da nam kolica kompletno uniste vrata od kokpita.

Stevka ih ne zabravi dobro u lezistu, na sletanju dok je pitch up - odu u nazad, a kada pocne kocenje niko ne moze da ih zaustavi u kretanju ka napred.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jul 2019, 20:38
od H4wkeye
Zbog ovog nevremena ogromno kasnjenje na BG areodromu, vise od sat vremena i polasci i dolasci trenutno. Swiss iz Ciriha divertovao na Zagreb, a Aeroflot iz Moskve na Budimpestu. Turkish nakon dugog holdinga odlucio da sleti :D

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Jul 2019, 20:39
od passenger
Zuzu sleće :ovacije:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jul 2019, 13:17
od Heineken
Desava se i ovo

Swiss Air Force Display Team “Patrouille Suisse” Performs Flyover At The Wrong Place

https://theaviationist.com/2019/07/07/s ... ong-place/

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jul 2019, 18:56
od H4wkeye
Svajcarci. :mrgreen: Njima ako se ne varam ratno vazduhoplovstvo ne radi posle 21h, tako da zastitu neba posle toga preuzimaju Italijani.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 08 Jul 2019, 19:15
od shandu90
Kakva gospoda :rofl:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 09:15
od zuzazu
H4wkeye napisao: 08 Jul 2019, 18:56 Svajcarci. :mrgreen: Njima ako se ne varam ratno vazduhoplovstvo ne radi posle 21h
Ni ptice ne lete noću. :D

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 12:27
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 12:38
od TheWickerMan
Slika

Sent from my OnePlus6T using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 15:42
od H4wkeye
zuzazu napisao: 09 Jul 2019, 09:15
H4wkeye napisao: 08 Jul 2019, 18:56 Svajcarci. :mrgreen: Njima ako se ne varam ratno vazduhoplovstvo ne radi posle 21h
Ni ptice ne lete noću. :D
:kezo: :kezo: Zu, koja je procedura kad je lose vreme na destinaciji i da li pilot odlucuje o diverziji ili mora da se prati i neka kompanijska procedura? Sad kad je bila ova oluja u BGu, Turkish je dosta dugo bio u holdingu i kruzio okolo, pa sleteo na kraju. Swiss je odmah maltene divertovao, dok je Aeroflot nakon dosta kruzenja i letenja okolo oluje otisao isto na divertovanje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 16:30
od blaugrana
Ko pere avione (spolja)? Ima neka perionica?

Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 16:42
od zuzazu
H4wkeye napisao: 09 Jul 2019, 15:42
zuzazu napisao: 09 Jul 2019, 09:15
H4wkeye napisao: 08 Jul 2019, 18:56 Svajcarci. :mrgreen: Njima ako se ne varam ratno vazduhoplovstvo ne radi posle 21h
Ni ptice ne lete noću. :D
:kezo: :kezo: Zu, koja je procedura kad je lose vreme na destinaciji i da li pilot odlucuje o diverziji ili mora da se prati i neka kompanijska procedura? Sad kad je bila ova oluja u BGu, Turkish je dosta dugo bio u holdingu i kruzio okolo, pa sleteo na kraju. Swiss je odmah maltene divertovao, dok je Aeroflot nakon dosta kruzenja i letenja okolo oluje otisao isto na divertovanje.
Turkish je poneo dosta goriva jer idu vise na safe side a manje na stednju goriva. Takodje su stalno u vezi sa Istanbulom, preko ACARS-a.
Vremenski uslovi se stalno razmatraju, kompanija predlaze najbolje opcije ali je uvek krajnja odluka na kapetanu.
Znas da postoje jedna ili dve alternacije prijavljene u planu leta, ali nigde nije zapisano da tako mora da bude, pa kapetan moze da okrene gde mu najvise odgovara.
Izuzev vremena postoje razni aspekti koji se razmatraju. Kategorija aerodroma (ne prilaza), da li postoji tehnicka podrska, ekonomski faktori, da li ima goriva na alternaciji, ground power unit, ili sl. Prilicno stvari...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Jul 2019, 17:15
od H4wkeye
Hvala. :) :doubleup: Ja sam bas pratio radar na RHMZ i FlightRadar, i kada se otvorio jedan mali koridor ka BG aerodromu posle sat i nesto, Turkish se okrenuo i odma upao u taj koridor gde nije bilo kise/nevremena i sleteo.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 10 Jul 2019, 23:33
od Geza