Re: Kako se vozi u Srbiji?
Poslato: 05 Jan 2014, 12:06
Sinoć sam se vratio iz Mađarske, išao sam do Moraholoma pa odatle do Debrecina i nazad.
Do Debrecina ima nekih 220km, tamo sam otišao jednim a vratio se drugim putem. Oba su regionalna tj magistrale, super obeleženi, put je sve vreme ravan itd...
Kako se vozi u Srbiji? U odnosu na ono što sam doživeo u tih 400+km puta: maestralno!
Donekle mogu i da razumem ove što divljaju po Ibarskoj(sa naglaskom na "donekle"). Put je takav da je opterećenje veliko a ima dosta krivina pa mesta za obilaženje baš i nema. Kome se u glavi žuri ili mu se zaista žuri, mora da koristi svaku izglednu priliku za potapanje gasa. E sad, što mnogi ne umeju da ocene šta je "izgledno", druga je stvar...
Ovde je magistralan put sastavljen od milion pravaca, opterećenje puta neznatno, vidljivost dobra. Ograničenje je uglavnom 110, dakle krstarimo oko 130. I pored svega toga sam nekoliko puta gledao uletanje u makazice, kasno kočenje, preticanje na krivini itd... u 99% su to bili automobili sa domaćim tablicama, dakle nije varijanta neki indijanci sa strane.
Na stranu što se tamo bandere ne arče na "obične" puteve, nazad sam išao predveče i vozio skoro svih 200km u totalnom mraku! Uhvatila me depresija jbt...
Do Debrecina ima nekih 220km, tamo sam otišao jednim a vratio se drugim putem. Oba su regionalna tj magistrale, super obeleženi, put je sve vreme ravan itd...
Kako se vozi u Srbiji? U odnosu na ono što sam doživeo u tih 400+km puta: maestralno!
Donekle mogu i da razumem ove što divljaju po Ibarskoj(sa naglaskom na "donekle"). Put je takav da je opterećenje veliko a ima dosta krivina pa mesta za obilaženje baš i nema. Kome se u glavi žuri ili mu se zaista žuri, mora da koristi svaku izglednu priliku za potapanje gasa. E sad, što mnogi ne umeju da ocene šta je "izgledno", druga je stvar...
Ovde je magistralan put sastavljen od milion pravaca, opterećenje puta neznatno, vidljivost dobra. Ograničenje je uglavnom 110, dakle krstarimo oko 130. I pored svega toga sam nekoliko puta gledao uletanje u makazice, kasno kočenje, preticanje na krivini itd... u 99% su to bili automobili sa domaćim tablicama, dakle nije varijanta neki indijanci sa strane.
Na stranu što se tamo bandere ne arče na "obične" puteve, nazad sam išao predveče i vozio skoro svih 200km u totalnom mraku! Uhvatila me depresija jbt...