Stranica 8 od 18

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 21:44
od Floyd
Da budem iskren, ne znam pouzdano kako funkcionise M odeljenje ali ne vidim zbog cega bi se mnogo razlikovalo od AMG ili RS kod konkurencije.
Cinjenica jeste da je glad za profitom sve veca i nesto sto je pre 20ak godina bilo bitno, sada vise nije.

To sto je motor u M5 u osnovi isti kao onaj u 550i moze da znaci sve i nista.
Moze da znaci da je jako dobar i da nije bilo potrebe za razvojem posebnog bloka a moze da znaci da su hteli da ustede na razvoju...
To na osnovu clanaka iz novina, ne mozemo da znamo a vreme ce pokazati kako se taj motor ponasa u eksploataciji.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 21:59
od starac vujadin
stefanan napisao:
starac vujadin napisao:
stefanan napisao:
starac vujadin napisao:Banalizujes druge argumente, pokusavas da sve podvedes kao neku iracionalnu nostalgiju za nekim starim proslim vremenima, umesec drugima da govore o necemu sto nije ni spomenuto, ap o tome polemises. Ja pricam non stop o jednoj istoj stvarikoja mi smeta. Utroslili su manje radnih sati na razvoju ovog M5, nego na razvoju ranijih M5. Idu linijom manjeg otpora. Pogazili su osnovni kredo osnivaca BMW M odeljenja. Pretpostavili su sustinu formi...i naravno zaradjuju vise.
A kako ti to znas ? To su sve pretpostavke koje pravite na osnovu informacija koje se vuku po casopisima i netu... Mozda su shvatili da ne mogu da naprave bolji motor od postojeceg,pa su odlucili da njega poboljsaju najvise sto mogu...

Mada slazem se da su poceli da brinu samo o profitu,ali jbg takva su vremena dosla :thumbdown:
Ja sve znam. :mig:
bravo za tebe,argument ti je vrh :mig:
Na glupa pitanja i glupe komentare, dajem iste takve odgovore. :mig:

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 22:02
od dragvorl
OK momci, spustite loptu, nema potrebe za ovakvim komentarima i prepucavanjima. Nastavimo u konstruktivnom duhu. :mig:

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 22:11
od Floyd
starac vujadin napisao:Ja pricam non stop o jednoj istoj stvarikoja mi smeta. Utroslili su manje radnih sati na razvoju ovog M5, nego na razvoju ranijih M5. Idu linijom manjeg otpora. Pogazili su osnovni kredo osnivaca BMW M odeljenja. Pretpostavili su sustinu formi...i naravno zaradjuju vise.
Uz duzno postovanje, ovaj argument ("utrosili manje sati") u ovoj prici ne znaci apsolutno nista.
Ako je neko sposoban da za manje vremena napravi dobar proizvod i time zaradi vise para, ja u tome ne vidim nista lose.

Dok god M5 uzima pohvale na testovima a interesovanje za isti je veliko, ovakve zamerke su u krajnjoj liniji neukusne i zlonamerne.
Ako se taj M5 lose pokaze u eksploataciji, pa krene da se kvari i sl. tek onda moze da se aktivira ovaj tvoj argument pa da se kaze "e da su se malo vise potrudili, do ovoga ne bi doslo".

Po cemu je neko ko zavrsi fakultet za 3 godine gori od onog koji studira 8?

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 22:25
od starac vujadin
Moj argument je vec "aktivan" jer prodaju nasminkanu konfekciju za skupe pare koja ne zasluzuje M znacku i on se ne odnosi na kvalitet izrade ovog auta. Takodje, to nema nikave veze sa pohvalama na testovima, ocenom tog auta, profitom...Sve je to vec receno, no medjutim...

Idemo dalje, da vidimo ko ce sledeci da zamenjuje teze i da siri pricu bezveze... :mig: ...vec se pitam da li me zajebavate sa ovim promasenim komentarima o necemu sto niko nije rekao

Sto se tice primera sa fakultetom, pravi primer bi bio: zasto bi neko bio bolji ko polaze ispite na poznate kombinacije pitanja od onog ko uci citavo gradivo...ko ima temeljnije znanje?

Re: BMW M5 F10

Poslato: 29 Jan 2012, 23:20
od Floyd
Ja apsolutno razumem sta si hteo da kazes ali imao sam osecaj da ovim argumentom pokusavas da unapred diskvalifikujes taj motor...

Tvoja jedina zamerka je onda to sto za M5 nisu razvili poseban motor, sto bi rekli od nule?
Pitanje je zasto bi to radili ako vec imaju mogucnost da iz postojeceg, proverenog motora, uz odredjene prepravke naprave "dobitnu kombinaciju".
Koliko mi je poznato, Mercedes E63 AMG u osnovi ima isti motor kao sto je u E500, neka me neko ispravi ako gresim, pa to nikom ne smeta.
Jedino je Audi za nijansu "posteniji" po tom pitanju...

Svakako nisam potencijalni kupac M serije i ne znam, pouzdano, kako kupci istih gledaju na ovaj potez BMW-a.
Pretpostavljam da vecini to nece biti nikakav problem, jer ce dobiti azdaju koja sve ostavlja iza sebe, zato se valjda i kupuje M serija, nemam pojma :)

Po meni je vece sprdanje sa M znackom, stavljanje iste na dzipove...

Sto se konfekcije za velike pare tice, toga u danasnjoj auto industriji i industriji uopste ima na pretek i BMW tu nije izmislio nista novo.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 00:44
od Xepoj87
Ne,nije isti motor u E 500 i E 63 AMG...

I nije niko nigde rekao da je u M5 los motor i da je M5 los automobil.
Sami izvlacite netacne zakljucke.

Vidim ja da vi dalje od papira ne vidite.
Kada u pricu ubacite malo i osecanja,a ne samo mozak,mozda budete i sposobni da pojmite sustinu ove price,a do tada uzivajte.
Mozda je odmoglo i to sto ja kao fan Mercedesa "napadam" Bmw i ako to nije slucaj,pa vam je razmisljanje otislo na pogresnu stranu,ali ne vidim ni da ste pre toga nesto skapirali kako treba.
I Floyd,nije poenta dokazati da je M odeljenje losije ili da je drugacije od ostalih,nego da su poceli da rade stvari na pogresan nacin. Ista bi prica bila da se radi o AMG odeljenju.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:01
od ftj
Pa ocigledno je neki problem u objasnjavanju te vase poente kad mi ocigledno ne mozemo da je razumemo ili je mozda problem u ostrascenom favorizovanju amg-a. Ta tvoja poenta je krajnje subjektivna, meni je m odeljenje u svakom pogledu bolje od AMG-a i bukvalno nijedan mercedesov amg model mi nije uporediv sa m-om(jedino s amg na koji m nikad nije ni dao odgovor). Pod tim bolji mislim upravo to da su to istinski automobili gde je najbitniji osecaj u voznji i performanse dok je kod amg-a vise stvar tog nekog hipster prestiza pa i sama ta plocica na motoru lepo govori o tome da se vise polaze paznje na neke druge stvari(maco zvuk i maco izgled recimo na c klasi) a ne na samu voznju a sto su i nebrojeni testovi pokazali. Ok da se razumemo ne bih odbio amg i daleko od toga da je los auto ali glupo mi zvuci da neko pljuje m odeljenje i to sa argumentima kako je amg onaj pravi a po meni sve to sto vi rekoste bih ja upotrebio upravo suprotno. I opet motor u m5ici je poseban i samo se u njega ugradjuje, to sto postoji motor u istoj konfiguraciji(4.4 v8 biturbo) u nekim drugim modelima apsolutno ne znaci nista.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:13
od Xepoj87
Ehh,kao sto sam i rekao... Nemas kapaciteta da razumes poentu price. Opsirnije se ne moze objasniti,ali si ogranicen svojim predrasudama.
Ogranicen si na to da neko nesto pljuje,a drugo hvali i dalje od toga ne vidis...

Zaboravite AMG,on je nebitan u ovoj prici,stavljen je samo kao reper,kao nesto za uporedjivanje,a ne da ispadne bolji.
I opet,jel te, ispade da je neko rekao da su M automobili sranje?
A zasto je tako ispalo? Pa zbog gore navedenog.
I naravno,poenta price je da se napljuje ono sto napada to nase,a zasto?
Pa zbog gore navedenog...

Da ti stave 2 identicna Ferrarija,jedan rucno sklapan,u ruke ti daje kljuc lik koji ga je sklapao,a drugi dovezen iz salona od prodavca,sklopljen na traci.
Koji bi izabrao?

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:18
od ftj
U pravu si ne razumem poentu, glup sam priznajem.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:20
od Xepoj87
Nema veze sa pamecu,niti te smatram glupim. Jednostavno gledas stvari iz pogresne perspektive.
Barem sto se ovoga tice.

BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:37
od Floyd
Xepoj87 napisao:Ne,nije isti motor u E 500 i E 63 AMG...
Cuo sam negde da je u osnovi "isti" ali ne secam se gde.
Sad bas guglam i nasao sam da je M157 radjen na osnovi M273 od 5461ccm koji se ugradjivao u E500.

Naravno da zbog istog bloka ne moze da se kaze da je u pitanju isti motor ali onda to ne moze da se kaze ni za BMW-ov 4,4 koji je iste kubikaze u 550i i M5.

I jedni i drugi tjuniraju postojece motore i to nije nikakva tajna.

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 01:53
od Xepoj87
Jes,ja gledao nove 4.7 motore :kuku:

http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=241868

Inace,nadjoh sada ovde info sto se tice novog M550D

http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=261668

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 08:45
od ZAXSPEED
max torque 740 Nm (546 ft·lb) (75.5 kgm)
at 2000-3000 rpm

BRUKA!!! :trljamoci: :trljamoci:

Re: BMW M5 F10

Poslato: 30 Jan 2012, 11:17
od Laki021
Razumem o cemu ovde pojedini protestuju, medjutim potpuno razumem i sta BMW radi. I mislim da nije stvar samo u ekonomiji, danas je dorada vec vrhunskog auta malo teza nego ranije. Ranije je to bilo relativno jednostavno i znalo se kako se tunira rucno auto. Danas imate brdo elektronike i jako komplikovanih sistema, koje nije bas tako lako uzeti pa doraditi... Otprilike nemoguce je uzeti pa od nule napraviti nesto novo sto ce biti bolje vrhunskog BMW motora nakrcanog state of the art tehnologijom i sl. Odnosno moguce je, ali bi zaista basnoslovno kostalo (dakle ne malo skuplje nego suludo skuplje).

Dakle sve je jasno sta se prica, samo nekima to nije ni bitno :)

E sad, ono sto ja jedino zaista zameram novom M5 je sleda stvar. Kako sam procitao zbog oblika turbina i ne znam cega jos motor nema zvuk kakav bi se ocekivao od takvog V8 motora, i sta su oni uradili? U sklopu audio sistema instalirali su neki napredan sistem koji preko zvucnika imitira riku motora i pojacava je, simulirajuci grmljavinu prethodnih generacija M5-ice... Ovo mi je nekako bas jadno, tako nesto bi ocekivao od mozda japanaca, ali nikad od BMW-a. Deluje mi bas detinjasto i potpuno bezdusno.
Bas iz ovog razloga sam po youtube trazio neke snimke nove M5-ice, i na srecu sam shavtio da situacija nije tako ozbiljna :) Odnosno, na snimcima sa strane se jasno cuje kako i ova M5-ica itekako dobro grmi :)