Stranica 8 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:04
od Aleksandar194
Svako priča da treba da se odvrne, i ja tako radim, ne interesuje me zbog čega se to radi

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:05
od Geza
Fora je u gasovima koji se stvaraju prilikom punjenja. Neko savetuje da treba, neko ne. Ja sam pristalica prve teorije

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:10
od McGruja
Dopunite destilovanom vodom svaku celiju nakon punjenja
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:23
od Ogi
Pazite sada ovo. Visa matematika. Imamo 10 automobila u koloni na semaforu. Ukoliko svih 10 daju isti gas u apsolutno isto vreme, da li ce svi, sada krecuci se, ostati na apsolutno istoj razdaljini?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:24
od McGruja
Ako je svih 10 auta identicih na semaforu, onda - da
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:26
od Gaginh0
Pa Ferari i SDI sigurno nece isto krenuti na npr. 4000 o/min, ako si pod tim mislio "isti gas"?
Mada je mene uvek zanimalo kako bi sve bilo brze da svi na semaforu krecu kao u F1, znaci svi u isto vreme

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:31
od nikaragva
Sto se tice onih akumulatore gore, pre 2 meseca, punio covek akumulator za kamion. Sa nekim brzim punjacem, nije otvorio cepove, kao samo 10 minuta da moze da upali kamion.
I zaprica se, prodje pola sata - sat, ne znam ni ja koliko, uleti u garazu i taman tada eksplodira akumulator, skoro ga je trenusno od plafon, i zamalo da ostane bez oka.
Tako da se ne treba zajebavati sa tim.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:36
od Gaginh0
Ja sam ga sad otvorio, ko ga hebe, nek se puni do sutra, krece motoraska sezona

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 15:58
od Grujic
A sta ako svi daju gas do daske a nemaju iste gume xD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 16:06
od Stjepa
Pa nista posebno. Pogurace ih ovi od pozadi kad ih sustignu u proklizavanju.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 16:11
od Xepoj87
Pa onda nisu identicni,zar ne?
Ali u sustini,ako cemo bas cisto matematicki , mislim da ni tada nece. Vetar nije svakome isti,ovo,ono,moze biti dosta faktora u igri...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 16:40
od Gaginh0
Jos ako se nadje neka Dacija koji ima specijalnu turbinu kod auspuha (bas bas matori clanovi sa bivseg foruma znaju sta pricam)
Aj jos jedno pitanjce:
Istekla mi je registracija na skuteru proslog Jula, ako sad hocu da registrujem, idem sve najnormalnije, ne placam nista vise, posto mi je davno istekla?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 16:55
od Grujic
Ako su identicna kola, i identicno se podje (isti gas, isto pustanje kvacila ili samo gas ako je automatik), svaki stoji na identicnoj podlozi (da neki ne popase led..) trebalo bi da bude isti razmak jer vetar u tim uslovima, kao i tunel efekat ne mogu znacajno da izmene. Makar ja tako mislim
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 17:00
od nikaragva
Da, vetar dobija na snazi tek na nekoj brzini, ne znam tacno kojoj. Gde se bukvalno 90% (mozda i vise) snage auta trosi na savladavanje otpora vazduha.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Mar 2012, 18:38
od MAD MAX
Ako se posmatra jednako ubrzanje - usporenje vozila u koloni od određene tačke - profila na putu, razmak između vozila će biti vremenski stalno isti, a razmak se menja u zavisnosti od brzine. Veća brzina - veći razmak i obrnuto. Ovako je recimo na trkama F1, pa se čini da vozilo na ulasku u krivinu sustiže vozilo ispred a na izlasku, prednje vozilo se udaljava.
Ako u koloni svi se u određenom vremenu isto ponašaju (što nigde nema zbog geometrije puta) onda bi razmak među njima bio konstantan.
Ako se akumulator puni na klasični ispravljač koji nema podešavanje, ne morate skidati čepove na ćelijama a ukoliko se puni na brzom punjenju, čepovi se skidaju da aku ne bi eksplodirao od pritiska.