Stranica 8 od 21

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 13:57
od Floyd
Xepoj87 napisao:@Floyd,mislim da Peugeotov 1.4 dizel takodje ide u Bmw 1...
Ne, nema BMW 1.4 dizel...ako si mislio na 114d, u njemu je 1.6d a to je, koliko mi je poznato, BMW-ov motor.

U Mini idu 1.4 HDI kao i gore pomenuti 1.4 benzinac.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 14:07
od Xepoj87
E onda su neki pravili zajedno,svejedno,ide isti motor u oba,pa to nije nikakav minus za bilo koji...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 14:34
od Floyd
Naravno da nije minus ali sam napisao zbog drugih koji citaju forum...mozda nekog zanima ;)

Sto se 1.5 dci tice, to je jedan od najboljih malolitraznih dizela danas i uopste me ne cudi sto je Merc izabrao bas njega.

Ove posalice VW fanova, ne bih da komentarisem.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 14:41
od bane valjevo
Vezano za ona 3% razmene izmedju kompanija. To je uradjeno namerno, jer jednog dana kada Merc propadne, imace siguran ulog u Reno/Nisan grupaciji.

Vagenovci ne mogu da veruju da je Merc odabraro dci pored zivog i zdravog Tdi.

Sent from my ZTE Blade III using Tapatalk 2

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 14:44
od mr.Big
Xepoj87 napisao:Bili oni vlasnici ili ne,cinjenica da Skoda i Audi dele 50% delova se i dalje ne menja,VW deli sa Skodom verovatno i jos jedno 20% delova...


Postoji jedna stvar koju će vam potvrditi svako ko je 60ih i '70ih barem kao posmatrač pratio automobilizam.

Audi do sredine '80ih uopšte nije bio nikakav premijum i šta ja znam kako se zovu već vrhunske limuzine. On je tada bio u rangu sa Fordom i Opelom, mozda i ponekim Citroenom i Pežoom. Kasniji pomak u kvalitetu, performansama i komforu je povezan sa napretkom cele grupacije, tome je doprinelo i zaostajanje konkurencije - pogotovo Francuza i Italijana. To je i dovelo do čudne situacije da narodna kola kao što su Fabija, Oktavija, Pasat i Golf budu toliko nadmoćni u svojim klasama i neprestano dominiraju na žalost zaostale konkurencije.

Dakle, ja ni danas ne doživljavam Audi kao neku vanzemaljsku limuzinu, već samo kao avangardu i vrh VAG-a, a ostale brendove ove grupacije kao ravnopravne članove porodice smeštene u svoje cenovne/ciljne kategorije.

Tako da se podrazumeva da je anlaser na Rumsteru podjednako pouzdan kao i na Lamborginiju ili S8 -sve je to VW kvalitet...
bane valjevo napisao: Vagenovci ne mogu da veruju da je Merc odabraro dci pored zivog i zdravog Tdi.
Ma jok, bolji bi im bio JTDm...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 15:07
od Dusan
bane valjevo napisao:Vagenovci ne mogu da veruju da je Merc odabraro dci pored zivog i zdravog Tdi.
Ja evo suze ronim. :kezo:


Kao prvo mislim da tako nesto nije bilo moguce jer je VAG u direktnoj konkurenciji sa Mercedesom u najprodavanijim modelima, kao sto su Golf i A3. (ako malo samo razmisljas shvatices da je tako, a neces da pises napamet da ''vagenovci ne veruju'')

Audi je vezan za VW jos negde od sredine sedesetih ili tako nesto, kao i porsche. To je oduvek bila jedna porodica.

@Mr.Big +1

EDIT: @Heroj, a to sto Skoda deli delove je apsolutno tacno, ali su to u vecini slucajeva predhodna generacija, zastarela, ali svakako pouzdana sto je za tu ciljanu grupu kupaca jako vazno.

A i inace je svidelo se to vama ili ne VAG trenutno najuspesniji automobilski koncern na planeti. :pardon:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 15:15
od Ivan
Kao sto je vw odsekao 1 cilindar i napravio 1.4tdi tako je trebao i mercedes sa svojim cdi motorom :kezo:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 16:13
od Xepoj87
Kao i uvek,sa VW fanovima rasprava uvek predje u "ciji je veci" ;)
Evo,da se ne odvajate od ljubimca ni u jednom trenutku :)
Slika



A sta znam Dusane,meni je ona navigacija u Superbu delovala poprilicno "aktuelno",motor od 170ks i DSG menjac takodje...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 16:26
od Dusan
Sve jedno, sto se mene tice Skoda je ispred velikog broja proizvodjaca i po kvalitetu, a najvise po odnosu ulozeno/dobijeno. Ali ipak pozicionirana nize od VW i ostale brace, bas kako treba da bude. Odlican sub-brand koji je pokrio trziste ispod VWa.

A sto se tice Mercedesa malo me je razocarao ovaj pokusaj ulaska na trziste sirokih masa. Za mene A klasa nije mercedes. Nekako mi je uvek Merc bio poseban. :pardon:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 17:31
od McGruja
Ja ne vidim nista lose u tome sto su razvili dci motor, koji je i do sada bio odlican.

To bi trebali da pojeftini auto na kraju, a pouzdanost motora ne bi trebalo da bude upitna

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 17:37
od NexT
Floyd napisao:
Xepoj87 napisao:@Floyd,mislim da Peugeotov 1.4 dizel takodje ide u Bmw 1...
Ne, nema BMW 1.4 dizel...ako si mislio na 114d, u njemu je 1.6d a to je, koliko mi je poznato, BMW-ov motor.

U Mini idu 1.4 HDI kao i gore pomenuti 1.4 benzinac.
114d - 1.6 HDI (malo doradjen u BMW, ne znam sta tacno)

116d i svi dalje imaju BMWov 2.0 dizel.

Mini takodje tera 1.4 i 1.6 HDi.

1.6 turbo benzinca su zajedno razvijali na osnovi Pezoovog motora. Valjda.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 17:58
od Floyd
Evo bas sad citam...

Nije tu malo doradjeno nego je u pitanju novi motor. Ne mogu da nadjem neki info na eng ali sam nasao ovo na wiki...
From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with BMW/Mini
Klasican 1.6 HDI ima 1580 cc.

Na nekim DE forumima sam prociotao da u osnovi jeste stari HDI ali prilicno unapredjen od strane BMW-a.
Dusan napisao:A sto se tice Mercedesa malo me je razocarao ovaj pokusaj ulaska na trziste sirokih masa. Za mene A klasa nije mercedes. Nekako mi je uvek Merc bio poseban. :pardon:
Pa videli ljudi gde je lova...ipak je trziste automobila C segmenta jako veliko pa bi bila steta da sve drzi VW ;)
Dusan napisao:A i inace je svidelo se to vama ili ne VAG trenutno najuspesniji automobilski koncern na planeti. :pardon:
To niko ne spori ali to ne znaci da Merc nema pravo da u svojoj najnizoj klasi ugradjuje motor od Clia.
Kad VW moze da stavlja "isti" motor u Ibizu i A6...onda je sve dozvoljeno ;)

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 18:20
od Dusan
Da, sa tim sto su Ibiza i A6 ''iz iste porodice''. I to je kod jednog najjaci motor, a kod drugog najslabiji.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 18:30
od Floyd
Ma ok ali to je vec poslovna politika VW-a koji se ranije orijentisao na kupovinu propalih fabrika (Seat, Skoda) i od njih stvarao novi brend koji proizvodi kvalitetne automobile po pristupacnoj ceni...mada je upitno koliko su pristupaciji od VW-a kad se podjednako opreme.

Sa druge strane imas Merc i BMW koji su samo jurili kvalitet, snagu i performanse a sad kad vide gde lezi lova, hoce i oni deo kolaca.
U takvoj situaciji je bolje da razmene neka resenja sa drugim firmama nego da sve projektuju od 0 jer ce i dalje udeo u prodaji njihovih najslabijih motora biti minimalan za razliku od VW koji jedan gore pomenuti 2.0 (ili ranije 1.9) prodaje u brdo razlicitih modela, kako onih za siroke narodne mase, tako i premium.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 18:50
od Dusan
Sve je tacno sto si rekao. Ogromna su ulaganja u razvoj i na taj nacin su napravili velike ustede. Ali kazem meni je bas to glupo sto rade, nekako mi deluje kao da hoce da se sto lakse domognu kupaca manje kupovne moci, pa ce spakovati bilo sta u vozila. A to nikada nije bio slucaj za Merc.