Stranica 8 od 130

Re: Mercedes - generalna tema

Poslato: 11 Nov 2014, 20:39
od Stefan Sobot
Laki021 napisao:Nema vise ML-a :(


Sad je eno ga gle! Gde?
:loool:

Re: Mercedes - generalna tema

Poslato: 11 Nov 2014, 21:38
od Kuzmanovic
Odo da skinem oznake sa nekog ML 320 CDI i tamo neke 2020. skinem oznake sa svog GLE-a i zalepim ML 320 CDI. :mrgreen:

Re: Mercedes - generalna tema

Poslato: 11 Nov 2014, 23:12
od NexT
:kuku:

Jedva sam pohvatao sve oznake, i sad opet menjaju.

Panjevi.

Ova fora sa dzipovima je skroz retardirana.

Re: Mercedes - generalna tema

Poslato: 11 Nov 2014, 23:20
od profesorPROST
Jesu oznake bez veze, ali ima logike :) . Uskoro da očekujemo GLB :D

Re: Mercedes - generalna tema

Poslato: 12 Nov 2014, 00:19
od Day Walker
Kako su krenuli, ucices u mercedesov salon i reci, treba mi dzip u medium velicini.

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:13
od NexT
Si siguran da se nisi zajebao?
Biturbo je samo 250, sa 204ks.
220 ima varijabilnu turbinu, ali samo jednu... Mozda gresim, al ne verujem...

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:22
od Ivan
Nisam se zajebao, prvo ni heroj nije verovao, ali je posle video da je ipak tako :)

Proslo je vecini ispod radara da se tako izrazim jer je imao isti maksimalnu snagu i obrtni kao stari motor, razlika sto biturbo gruva svih 400nm vec od 1400rpm i drzi ih daleko duze.

Послато са GT-N7100

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:25
od NexT
Jbt pa taj motor ce mi biti u sledecoj E :o

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:29
od stefanan
Ivane a jel isao u C klasu i pre i posle FL ili samo posle ?

Re: Одг: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:36
od Ivan
W212 je prvi dobio taj motor, jos 2009, inace za razliku od starog 220cdi 170ks, biturbo ima 170ks na 3000rpm, znaci nekih 1000rpm ranije i odrzava ih do 4200rpm.

Krenuo je u c klasu da se ugradjuje pre ristajla, skoro sve c klase proizvedene 2010 bi trebale imati taj motor, a ristajl bi svaki morao imati.

Послато са GT-N7100

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:40
od Xepoj87
Onda je moguce sa prvim ristajlom, kada su dodavana dnevna svetla i menjani retrovizori...

Tapatok za Vindovz

Re: Одг: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 02:45
od Ivan
Performanse su jako slicne, kada peglas i jedan i drugi i drzis u opsegu maksimalne snage i to je ok za potezanje, maksimalna ubrzanja itd., ali u realnim uslovima bi novi 220cdi trebao biti brzi, recimo kruziras na 1500rpm i zabodes gas, vec ima maksimalni obrtni i ranije postize maks snagu, znaci superiorniji je jednostavno.
Mozes maltene da izvlacis maksimum iz motora, a da ne predjes 3000rpm.

Послато са GT-N7100

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 07:27
od nidza
Slažem se. Prebacite gde treba. :-)

Ivane, jako je čudno to što pišeš. Nema nikakve logike da bi turbo drži snagu od 3000 pa do 4200. Za to im ne bi trebao bi turbo. Možda drži moment, sa većom turbinom, a to je onda dobar priraštaj snage. Čak i da si u pravu, izvini što sam skeptik, jer mi je čudno da druga veća turbina već posustaje tako rano. Da bi imao istu snagu u rasponu od 1200 rpm mora da ima jak pad Nm. Možemo da izračunamo kasnije.

Ili su ga mapom uštrojili. U tom slučaju je tek to poželjan motor za imati, ako mislis kao što ja mislim (a mkslis). :-D

Tapatalk

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 08:38
od NexT
Bas su na mala vrata uradili to, verovatno jer jenprva serija 212ica imala problema sa motorom, tj diznama i sl...

Sad cu ja to malo da izucim :D

Re: Skoda Octavia 2014. 1.2 TSI

Poslato: 17 Nov 2014, 08:44
od Velja
Ivan napisao:... razlika sto biturbo gruva svih 400nm vec od 1400rpm i drzi ih daleko duze.
NexT napisao:Jbt pa taj motor ce mi biti u sledecoj E :o
Zar sa nismo lepo dogovorili da je Nm i turbo uopšte nebitan i nepoželjan faktor koji ubija svaku želju za dojajnom vožnjom istinskom ljubitelju automobila :zbunjen: