Re: 4x4
Poslato: 22 Dec 2013, 22:17
sto bi uvopste stavljao lance na SUV ako nije XDrive u pitanju?

edit: imao je zimske gume


edit: imao je zimske gume

To bi se desilo u slučaju da postoji neki vid blokade centralnog diferencijala ili neki elektronski tip kontrole koji prebacuje snagu na točkove koji imaju bolju trakciju. Prošli vikend sam na kopaoniku probao tojotu hilux u dubokom snegu sa uključenim 4x4 i zakopao se u roku od metar tako što je prednji točak krenuo da vrti u prazno a zadnja osovina ništa. Srećom smo imali lopatu pa smo se izvukli, pritom su gume bile goodyear ultra grip wrangler.dragvorl napisao:Desilo bi se to da prebaci vise momenta na onu osovinu/tocak gde ima bolje prijanjanje. Kao kada je jedna osovina na ledu a druga na recimo suvom.
Sreća pa ULT ima quattro.ADrei napisao:ooo da pomogao bi
sad nije veliki sneg pa mi nije jasno kako ste se tu zaglavili...
deluje da je tvrdo na jarmu a ustvari je samo povrsinski utabano...
nama se tu pajero pre par godina toliko zakopao da je morao ult sto cisti puteve da na izvlaci
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Isti slučaj, ni meni nije delovalo da je u stvari neutaban sneg.Cp6uH napisao:Videh prošli vikend na parkingu kod Malog Jezera (Kopaonik) Tuarega kako se ukopao sa sva 4 točka u snegu, parkirao se najbliže stazi gde je bilo 30ak cm snega koji je samo na oko delovao tvrdo
AWD (a pitanje se odnosilo na Volva koji to jeste) uglavnom ima automatsku raspodelu momenta, sve je automatizovano, dok ako je manuelna kontrola sa iskljucenim blokadama onda naravno da ce da prokliza.ftj napisao:To bi se desilo u slučaju da postoji neki vid blokade centralnog diferencijala ili neki elektronski tip kontrole koji prebacuje snagu na točkove koji imaju bolju trakciju. Prošli vikend sam na kopaoniku probao tojotu hilux u dubokom snegu sa uključenim 4x4 i zakopao se u roku od metar tako što je prednji točak krenuo da vrti u prazno a zadnja osovina ništa. Srećom smo imali lopatu pa smo se izvukli, pritom su gume bile goodyear ultra grip wrangler.dragvorl napisao:Desilo bi se to da prebaci vise momenta na onu osovinu/tocak gde ima bolje prijanjanje. Kao kada je jedna osovina na ledu a druga na recimo suvom.
Ja sam uz redukciju uspeo delom da se uzverem uz ski stazu na Kopu:ftj napisao:To bi se desilo u slučaju da postoji neki vid blokade centralnog diferencijala ili neki elektronski tip kontrole koji prebacuje snagu na točkove koji imaju bolju trakciju. Prošli vikend sam na kopaoniku probao tojotu hilux u dubokom snegu sa uključenim 4x4 i zakopao se u roku od metar tako što je prednji točak krenuo da vrti u prazno a zadnja osovina ništa. Srećom smo imali lopatu pa smo se izvukli, pritom su gume bile goodyear ultra grip wrangler.dragvorl napisao:Desilo bi se to da prebaci vise momenta na onu osovinu/tocak gde ima bolje prijanjanje. Kao kada je jedna osovina na ledu a druga na recimo suvom.