Stranica 8 od 13
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 10:27
od trojanac
@Delija
Možda je šef servisa i dobio ponudu da otkupi neko vozilo, ali mu uslovi nisu odgovarali. Ne treba pričati napamet, kad nismo upućeni do kraja u celu priču. Da su neka bolja vremena imao bi možda službeni auto na korišćenje 24h, pa ne bi ni kupovao privatni.
@Dragan i DW
Ne bih uzimao uzorak na te dve Astre, ali bi mi svakako bilo malo frka da uzmem auto za koji se zna da ima nekih boljki koje nisu baš sitnice. DW, od ta tri potencijalna kvara, da li zbog nekog od tih kvarova možeš ostati u kvaru na putu ili ćeš moći da voziš normalno do servisa?
Mislim da je Dragan u pravu, ne zato što vozim japanca (samo po amblemu na masci, inače je englez), već zato što je daleko manja šansa da te Mazda ostavi na putu. Bar se meni tako čini, možda i grešim.
Po meni je auto pouzdan ako te nikad ne ostavi na putu, a svaki problem se reši daleko lakše ako stigneš do servisa.
Tapatalk with Desire 500
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 10:31
od Day Walker
Ni jedan me nije ostavio na parkingu.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 10:35
od dragan
izvini walkeru, znam da si emotivno vezan za opela...
ja nisam rekao da je nepouzdan, ali ni da je pouzdan, i naveo primere ljudi koje licno znam. naravno da se ne moze dati ocena na osnovu dva auta, ali od ta dva sa oba je bilo problema, nije to da znam 20 ljudi pa se eto nekome zabo los primerak...pored toga, tebe je zezao i zvucnik, nesto je krcao pa se samopopravio ( kao reso

), pa grejanje sedista, verovatno jos nesto sto sam u medjuvremenu propustio, jbg ne vodim dnevnik kvarova automobila na forumu, ali imam neku sliku otprilike za svaki. to ga sve ne cini losim, niti ti treba da budes nezadovoljan njime, ako te ne mrzi zaviri kod mene u temu o fokusu sa duplo vise km, sad sam platio 150e zamenu budjavog creva za servo, ali i dalje mislim da je auto sasvim ok.
ti kvarovi se desavaju, a statistika kaze da se kod mazde desavaju ipak redje, i to je poenta moje price po pitanju pouzdanosti...a prica je u jednom momentu krenula u smeru "nemoj uzeti mazdu, raspasce ti se, uzmi astru sa njom nema problema", ili sam ja to mozda pogresno protumacio. malo karikiram, shvatas o cemu pricam...
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 14:26
od McGruja
Naravno da je Mazda pouzdanija, kada ima motor od pre 30 godina, koji ne mozes ni secerom unistiti
Licno, Mazde mi se ne svidjaju, a od ova dva birao bih motorizaciju koja mi vise lezi.
Definitivno Astra
Ali, ni Astra mi se ne svidja kako izgleda, kao neka univerzlna Nokia
Moze li Mazda sa 2.0 atmo benzincem?
Ili Focus sa tim 1.6 od 105 ks?
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 14:30
od Saleva
Kad se namesti ono se namesti.Sinoć odem kod batice u jedno Valjevsko naselje kad ispred ulaza parkirana Mazda 3 i to sedan BG table

.Ja se raspametio.Auto stvarno izgleda uživo fantastično, prava porodična limuzina, bunker velik, a ono što sam pročitao za limariju da je tanka i da se ugiba ispod prstiju na pritisak nema veze sa životom koliko sam uspeo da prepipam ( a da neko ne pripuca sa prozora ) sasvim solidna čvrstina, tipa micubišija, mislim da punto ima tanju limariju.Samo da nije one korozije i onih japanskih biljnih odnosno uljanih lakova ne bih razmišljao ovako Opel tu pobeđuje.
Вама и Вашим породицама желим срећан Бадњи дан, Бадње вече и Божић, да прославите у срећи, здрављу, весељу, радости и слози!Нека је на здравље, спасење и опрост грехова.Мир Божји!Хрисос се роди!
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 15:45
od nikaragva
Pa ja bih tu mazdu poredio sa astrom H. Mislim da je to njen parnjak, zar ne?
Onda tu u pricu ulaze i neki opelovi atmo benzinici, koji su se pokazali kao nepoderivi, bez boljki modernih motora.
Ih, Grujo tu ukoliko bi se ukazala ta mazda sa 2.0 atmo benzincem, ja ne bih casio ni casa
Medjutim ovde se prica o nekim drugim agregatima

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:17
od Day Walker
2.0 u mazdi je isao samo sa automatskim menjacem (bar kod nas na trzistu)
@Dragane
Znam na sta mislis, nego nisu to neki bog zna kakvi kvarovi.
Ta turbina jeste, al ocigledno je felericna, posto nisam nasao na netu a ni iz Opela nisam cuo da su imali takve probleme. Sto kazu, jedna u milion

A za zvucnik.. Ni dan danas mi nije jasno sta se bio izbagovao
Astre koje su felericne su zapravo iz prvih serija, i sve je to reseno u FL modelu.
Termostat i boca za antifriz su izmenjeni jer su ukapirali da na svakoj Astri J to rikne.
DIS modul, samo menjanje svecica na vreme i nema problema.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:23
od Sloba
Jel bilo nesto i sa grejacem sedista?
Sent from my HTC One V
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:24
od NexT
Kakvo je vreme doslo da Opel pobedjuje u prici o koroziji

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:26
od Day Walker
Jeste, i eno jos ga nisam zamenio. Greje ali se iskljucuje posle pola minuta.
Na Insignijama su zamenjeni o trosku Opela a na Astri ne priznaju taj problem..
@Next
Pa cak i mercedes

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:42
od DukeNS
Day Walker napisao:2.0 u mazdi je isao samo sa automatskim menjacem (bar kod nas na trzistu)
Isli su i sa manuelnim...
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:52
od ljubitelj
Day Walker napisao:Ni jedan me nije ostavio na parkingu.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Koliko sam uspeo da pohvatam, naveo si da na tom godistu tog modela postoji ugradjeni problem, fabricki, sa sistemom paljenja.
Kako nastavis da vozis kada crkne DIS modul, sto je koliko znam nista drugo do izlazni stepen sistema paljenja koji pogoni bobinu. Ako jeste tako i ne greskim u tumacenju pojma DIS, benzinac bez varnice na svecici ne ide dalje s DIS je taj koji to omogucava?
Vidim da pominjes zamenu svecica kao preventivu, mozes li da pojasnis kakve veze ima svecica u celoj toj prici kada je ona pasivni element prakticno bez uticaja na DIS modul. Ovako je kod tipicnih elektronski upravljanih sistema paljenja gde se energija varnice modulise potpuno nevezano za svecicu cak i za postojanje iste. Cak i kada se skine svecica a stavi bilo sta sto imitira svecicu modul paljenja radi i dalje u istim radnim granicama.
Ima li negde nesto dokumentovano u vezi tog DISa i neslaganja sa odredjenim svecicama/ stanjem istih ? Ovo pitam da nesto naucim a samo je pogodno ispalo da si se ti bavio toim materijom kroz praksu kvara.
Off topicSlicno mislim i za termostat rashladne tecnosti, to bih svrstao u tezi kvar koji potencijalno pravi vecu havariju sve do totalnog raspada motora i kada crkne meri se mogucnost dalje voznje, ako zaglavi, u stotinama metara pre nego sto prokuva motor.
Malo je glupo da fabrika ako vec zna da se radi o sistemskoj greski u konstrukciji, materijalu ili izradi te serije ne povuce sva ugrozena vozila u servis i prosto zameni na vreme pre nego sto se dogode problemi u voznji. Moj stav je da auto kao takav jeste nepouzdan.
Pre neki dan slucajno pogledam statistiku TUV-a iz 1995. godine za period 1984-1995 i tu Opel briljira po pitanju pozudanosti.
Opel je bolji na listi od VWa i to dosta, mnogo bolji od BMWa i jedino Mercedes 190 i Porsche 924/944 su bolji sto se tice nemacke auto industrije. Na listi su Ascona, Omega i Kadet.
Takvi kvarovi koje si opisao su nepojmllivi za automobile iz 80th godina, skoro pa nevezano za marku i model. Ne sesam se da je DIS modul bio tema, osim kod Lade Samare koja je imala specificno nedovrseno resenje tog modula. Paljenje je prosto tada bilo pravljeno da traje koliko i menjac ili lezaj tocka, tj dok postoji karoserija vozila.
Slicno mi je nejasno otkud se pojavljuju danas kod novih vozila problemi sa korozijom, raznih marki, a to pitanje se smatralo resenim u auto industriji tokom 80tih kada su napravlkjeni modeli koji nemaju korozije ni u tragovima nakon 20godina koriscenja.
Kuda je zabasala auto industrija kada je pouzdanost kako lici postala sporedna po vaznosti u odnosu na dizajn i sarene lampice po kabini. 
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 19:53
od Day Walker
Koji paket opreme kod nas?
2010. je bio samo 2.0 u AT opremi
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 20:17
od starac vujadin
a ono što sam pročitao za limariju da je tanka i da se ugiba ispod prstiju na pritisak nema veze sa životom koliko sam uspeo da prepipam ( a da neko ne pripuca sa prozora ) sasvim solidna čvrstina, tipa micubišija, mislim da punto ima tanju limariju.
Ovo je mana samo za trećerazredne limare u Srbiji koji to ne znaju da popravljaju, pa šire glupe priče, a inače se svuda računa kao prednost, ne kao mana. Tanak lim je prednost!
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 06 Jan 2014, 21:15
od Day Walker
@Ljubitelj
DIS modul kada rikne na automobilu, rikne pri paljenju zbog zaprljanosti svecice.
Dakle varnica svecice ili sta god probija DIS modul i auto pocinje da trokira ali pali i radi na 3 cilindra i moze najnormalnije da se odveze do servisa.
To je standardni kvar na opelovim benzincima svih generacija.. Imao sam taj problem i na Astri G, isto se ispoljio kao i drug na Astri H (oba 1.6 benzinci)
Termostat ne moze da dovede do ostecenja motora jer motor ne moze ni da postigne dovoljnu temperaturu tj radnu temperaturu.
Inace ne moze da ti se desi da ne primetis da termostat nije ispravan jer auto odmah izbaci upozorenje.
Kazem i podvlacim da su uradili novi termostat (modifikovali) i on se ugradjuje u svaki auto kome rikne.