Stranica 8 od 8
Re: Fiesta 1,25 kao zamena za Punta
Poslato: 17 Jan 2014, 17:29
od ADrei
koju duplo manju potrosnju?
neverovatno je koliko ljudi imaju predrasude prema benzincima, dizeli trose 5l a benzinci 15l
evo primer mog dvoumljenja kad sam kupovao auto... 2.0TDI vs 2.0TFSi
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Re: AW: Fiesta 1,25 kao zamena za Punta
Poslato: 17 Jan 2014, 17:37
od Floyd
U nekim idealnim uslovima razlika nije tolika vec oko 30%. Problem nastaje kad se 6-cilindras opali po gasu. Tad 335i trosi oko 15 (podatak sa DE foruma) a 330d oko 8...nije duplo ali skoro jeste.
Kad ga drzis na tempomatu u 8. brzini na 120 razlika je mozda 2l.
A 2.0 TDI svakako i nije primer stedljivog dizela.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Fiesta 1,25 kao zamena za Punta
Poslato: 17 Jan 2014, 17:39
od ADrei
meni je A3 2.0TDI na 200kmh na tempomatu trosio oko 11l
tako da nema sanse da ce taj 3.0d da trosi 8l kad se gazi...
a tebi je u ch mnogo bitno koliko trosi benzinac kad se divlja

Re: Fiesta 1,25 kao zamena za Punta
Poslato: 17 Jan 2014, 17:45
od trojanac
Bax napisao:Prodata Fiesta.
Dugo je i bila na prodaju.
Re: Fiesta 1,25 kao zamena za Punta
Poslato: 17 Jan 2014, 17:45
od dragvorl
dragan napisao:e jos da docekas da to isto izmeris kad je napolju 30, pa da napravis neki prosek na godisnjem nivou...
svaki auto ce na tim temperaturama i tako kratkim relacijama trositi ko tenk, ali jadan je taj auto koji svoj radni vek provede samo u tim uslovima....
A jebaga, ja sam to napisao konkretno apropo zamerke da puno trosi, naravno da puno trosi u tim rezimima.