Re: BMW X5 (F15) 2014
Poslato: 22 Nov 2014, 09:59
Vaistinu
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
A zasto ti odmah spominjes mocvaru za off-road, kada niko to nije ni rekao?stefank napisao:A zasto se odmah pominje divljanje kad se pomene lezanje? SUV ce i na 50 km/h znatno vise da se nagne od "obicnog" auta, pa prosla generacija ML-a (ili ne daj boze GL-a, u njemu sam po prvi put dobio morsku bolest, ono je katastrofa nad katastrofama, autobus se bolje ponasa u krivini) se bas osjetno neprijatno ponasala u krivinama i bez nekog posebnog divljanja (malo brza voznja, preko ogranicenja, to nije divljanje, divljanje je kad mu dusu vadis do crvenog u svakoj krivini). Ja o tom neprijatnom osjecaju pricam, kad se naginjes kao u bus-u, a kod nekih SUV-ova je to dosta izrazeno, dok je kod nekih dosta suzbijeno i to mora da se navede kao plus.
Pazi, ako uporedis ponudu motorizacije u SUV-ovima koji su i u baznoj verziji visa srednja ili visa klasa i njihove performanse, doci ces do toga da oni cak imaju bolje performanse od vecine baznih limuzina (jer su u njima slabiji motori, a i za njih se dosta ljudi dive kako idu, a SUV je kao spor). To nikako nisu spora auta, tako da nije za zanemarivanje SUV-u koji ide ispod 7 sekundi do 100 (recimo 30d koji je najcesci) obratiti paznju na lezanje na putu. Pa toliko je nekada, prije par generacija, isao M5 - gledaj to tako pa se zamisli je li to naivno (malo sam pretjerao ali kao 35-40d jeste).
Ja SUV ne zamisljam tako, to i jeste svestran auto, koji mozes da vozis ljeti, zimi, sa gomilom prostora, da prevezes ponesto, da vuces prikolicu ako zatreba, da ponekad zalutas van puta na nekom izletu... Ali sve te stvari moze SVAKI od novih SUV-ova bez ikakve muke da odradi, da se ne oznoji sto bi se reklo. A ako kupujes X5, ML, ili bilo sta slicno da bi uskocio u mocvaru, pa prije svega - promasio si auto. Klirens je takodje manje bitan jer svi imaju solidan, par cm manje-vise tesko da ce kome da znaci.
Laki, nije nebulozno, to su realne prakticne stvari koje vecina kupaca SUV-a koristi, kao sto ste i rekli, za to se kupuje, a ne za divljanje, zar ne? Ili ipak ne?Laki021 napisao:Zanimljivo je kolimo mi ne znamo sta kupce ovakvih auta zanima, dok ti nepogresivo znas
Postavio si kao aksiom da je ML udobniji od X5 sto samo ti znas kako si zakljucio.
Sta god Mercu fali to nije bitno za takav auto. Naravno da je bitno kako lezi, mnogo bitnije nego kod obicnih kola jer je lose lezanje SUV upravo razlog zbog koga su oni bar do sada bili manje bezbedni od limuzina. Imam identicno iskustvo sa prethodnim ML kao Stefan, previse ljulja i muka mi ne u njemu.
Sa druge strane X5 je jako udoban auto, nije istina da je tvrd (verovatno jeste ako mu stavis 305/20 gume) a pride se ne ljulja.
Za dodatnu opremu ti samo kazem kakve si bezvezne i nebitne sitnice proglasio za neverovatnu prednost, dok je tu zapravo najveca poenta u kreativnom listanju opreme.
Ali opet, ko jos brine o bezbednosti kod SUV-a, kada mozes da uletis u krivinu 20% brze i kada moze namunjenije da ti izgleda tvoja dzipcina sa tako spustenim ogibljenjemSafety has been a strong suit for Mercedes-Benz for decades now–with technologies and design going above and beyond federal requirements. The 2014 M-Class is no exception.
The M-Class gets top 'good' ratings in all crash-test categories from the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), along with the group's Top Safety Pick+ nod (for models built after August 2013). The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) also gives the M-Class its top five-star rating.
Active safety feature and drivers' aides are what really push the Mercedes-Benz vehicles beyond the competition. Attention Assist, which takes tabs on driving style to help identify the signs of drowsy driving—triggering a coffee-cup icon and some warning beeps—is now a standard feature on all M Class models. Its available Distronic Plus adaptive cruise control is one of the most sophisticated and unobtrusive systems on any vehicle—capable of coming to a full stop with traffic and restarting, and potentially reducing fatigue. Pre-Safe, Lane Keeping Assist, and Blind Spot Assist (all optional) all provide the sort of alerts that might make a split-second difference.
Pa ti izgleda mislis da sto duzi post napises to si vise u pravu.Xepoj87 napisao:Pa upravo ono o cemu sam ti i pricao, konstantno se vodis svojim primerom.
Zanimljivo neko drustvo, kada ne voli sportsku voznju sa tako malo godina, nego ce da se osakati dzipovima.
To da ne voze mladi je cinjenica, a ne generalizacija.
Uvek ima izuzetaka, ali su u mizernim procentima u odnosu na one koji nisu ispod 30.
Ako nista drugo, velika vecina kupaca zaradi sa SUV tek oko 40-e godine, a i oni koji mladji zarade, kupe ga tek kada dobiju decu ili slicno i kada im zatreba nesto takvo, a ne za kurcenje.
SUV je nesto sto klinac treba da uzima od caleta kada ide na more, a ne nesto sto zeli da mu kupe za 20-i, 25-i rodjendan.
Ja sam se 5 puta provozao za 2 godine Land Cruiserom, moja C klasa mi je pojam za njega i ako je jeftinija jedno 20.000e.
Laki, nije nebulozno, to su realne prakticne stvari koje vecina kupaca SUV-a koristi, kao sto ste i rekli, za to se kupuje, a ne za divljanje, zar ne? Ili ipak ne?Laki021 napisao:Zanimljivo je kolimo mi ne znamo sta kupce ovakvih auta zanima, dok ti nepogresivo znas
Postavio si kao aksiom da je ML udobniji od X5 sto samo ti znas kako si zakljucio.
Sta god Mercu fali to nije bitno za takav auto. Naravno da je bitno kako lezi, mnogo bitnije nego kod obicnih kola jer je lose lezanje SUV upravo razlog zbog koga su oni bar do sada bili manje bezbedni od limuzina. Imam identicno iskustvo sa prethodnim ML kao Stefan, previse ljulja i muka mi ne u njemu.
Sa druge strane X5 je jako udoban auto, nije istina da je tvrd (verovatno jeste ako mu stavis 305/20 gume) a pride se ne ljulja.
Za dodatnu opremu ti samo kazem kakve si bezvezne i nebitne sitnice proglasio za neverovatnu prednost, dok je tu zapravo najveca poenta u kreativnom listanju opreme.
Ili sve sto Bmw nema, to je nebitno, poput prakticnosti, udobnosti, prostora, off-road-a?
Sada se namerno foliras, bilo ti muka u ML-u... Da nisi mozda i morsku bolest dobio?
Evo, ja isao 2 puta do Grcke u istom, i zamisli, nisam ni jednom povracao, cak sam uspeo par puta i da zaspim, naravno sa vezanim pojasom, jer sam od silnog ljuljanja, padao sa jednog kraja zadnje klupe, na drugi, pa sam morao da se pricvrstim pojasom za jedna vrata da ne bih poginuo od bacakanja...
A sto se udobnosti tice, svaki test koji mozes naci, kako X5 ima sportskiji karakter, tako je i ML udobniji, i znam da si ti toga svestan.
Poceli su da prave X5 nalik X6, u sledecoj generaciji ce biti jednako besmislen verovatno, spusteni dzip sa sportskim karakterom, koji niti je udoban, niti je sportski auto.
I ne, nije lose lezanje razlog slabije bezbednosti SUV-a.
Sto se sigurnosti tice:
X5:
http://www.thecarconnection.com/overvie ... eries_2014
ML:
http://www.thecarconnection.com/cars/me ... nz_m-class
8/10 u odnosu na 10/10
The M-Class has earned the IIHS' Top Safety Pick+ award--Mercedes' first.
Ali vazno da ti znas bolje od njih da je X5 sigurniji, zato sto ima gume sirine pola metra, spusteniji je, tvrdji i treba da si hulk da te ne bi bolele ruke posle sat vremena voznje po gradu od onog volana. Ali naravno, to je ono sto se trazi kod SUV-a![]()
Eto, i tu se spominje da je Mercedes udoban, sa recima quiet and comfortable ride.
I ladno su seljaci dali 0.2 boda vise ML-u u ukupnom skoru, i to samo zbog te gluposti vezano za sigurnost...
Ladno nisu prepoznali ultimate driving machine jbt.
A i da ih citiram:Ali opet, ko jos brine o bezbednosti kod SUV-a, kada mozes da uletis u krivinu 20% brze i kada moze namunjenije da ti izgleda tvoja dzipcina sa tako spustenim ogibljenjemSafety has been a strong suit for Mercedes-Benz for decades now–with technologies and design going above and beyond federal requirements. The 2014 M-Class is no exception.
The M-Class gets top 'good' ratings in all crash-test categories from the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), along with the group's Top Safety Pick+ nod (for models built after August 2013). The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) also gives the M-Class its top five-star rating.
Active safety feature and drivers' aides are what really push the Mercedes-Benz vehicles beyond the competition. Attention Assist, which takes tabs on driving style to help identify the signs of drowsy driving—triggering a coffee-cup icon and some warning beeps—is now a standard feature on all M Class models. Its available Distronic Plus adaptive cruise control is one of the most sophisticated and unobtrusive systems on any vehicle—capable of coming to a full stop with traffic and restarting, and potentially reducing fatigue. Pre-Safe, Lane Keeping Assist, and Blind Spot Assist (all optional) all provide the sort of alerts that might make a split-second difference.
Pa to se kupuje kao sponzorusolovac, a ne zato sto ti zaista takvo nesto treba, jer je prakticno, jer imas porodicu, jer imas vikendicu, ide nekada i van asfalta...
Jer to nije poenta SUV-a, poenta je da bude zalizan i da kada ga stisnes, svi na putu se useru u gace, a opet, da ne moze da ti pobegne u krivini niko, jer ne do Bog da si sporiji od nekoga u svom djipu
Ahahahaha, jesi li ti sada realan?Sve u svemu da rezimiram, X5 je stabilniji, okretniji, brzi, upravljiviji, moderniji, udobniji ali Ml ima kasetu sa kljucem u gepeku sto kupcima SUV mnogo vise znaci te je ML ukupno bolji auto...