Stranica 8 od 70

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 11:36
od Xepoj87
Laki021 napisao:
Xepoj87 napisao:Ne, apsolutno netacno i nemoj izmisljati. Moj prvi post u toj temi je da X5 nije pravi suv, vec sav i da.to.najvecem broju kupaca i odgocara, te da ce se verovatmo i ml presaltati na taj fazon u sledecoj generaciji.
Apsolutno nikakvu raspravi, niti ppredjenje ja nisam zapoceo, poredili ste 3 strane pre mog prvog.posta, a u diskusiju sam upao kada je goblin, isto kao i ti sada, napisao da.je ML krs, a x5 ubica, jer se njemu svidja sportski.dzip.
To naravno nije istina, vec taj auto nema ono sto njemu odgovara, a ima mnostvo.drugih prednosti, koje sam spomenuo i misljenja sam da je bolji allrounder od x5, ali vi, usred ogranicenosti linim perferencijama, nista drugo ne mozete da vidite.
Ne mozes biti objektivan, ako gledas samo nesto sto tebi licno odgovara i na osnovu toga ga predatavljas kao kompletno boljiproozvod.

Sent from my Sony
Joj ti i objektivnost, kad pricamo o potrosnji benzin/dizel vaznije je koliko tebi i tvom caletu trosi auto nego bazi od 200 ljudi sa sprint monitora. Sad opet pocinjes sa prednostima ML, bolji All rounder i sl, iako je danas tesko naci dva auta izmedju kojih je tako jasno koji je bolji. To sto je ML bolji u Off-Road-u ga ne cini boljim Allrouynderom jer 99% ljudi to uopste ne zanima, i to je onda objektivno, to sto tebe jednog zanima off road, to je subjektivno.
Opet nemeces kao aksiom da je npr E klasa udobnija, ne verujem u to ni 5%, naprotiv serija 5 je udobnija. To sto taksisti voze E klase je cisto stvar navike, treba dosta vremena da prodje da se to promeni pa taman da je petica 6x udobnija.
Kad E klasa bude u ponudi imala ovakva sedista, mozda i mozemo da diskutujemo koji je udobiniji:

Slika

Inace cak je i meni bolja nova serija S od sadasnje serije 7 (ali 7-ica mi je bolja od prethodne S sa kojom je zapravo parnjak), verujem da ce nova 7 nadmasiti S.
Evo kako se ocekuje da M line izgleda:

Slika

Masakr na vidiku :)
Ne znam, zaista se ne secam te price oko potrosnje i mog caleta i da sam ga uopste pominjao, ali je opet i cinjenica da vecina ljudi na sprint monitoru prati potrosnju i vodi racuna o potrosnji, a koliko sam primetio, vecina ima i bas dosta otvorenog puta.
Ja vozim 95% grad i pricam realno, a ne neke bajke da mi Bmw od 2 tone, sa 3.0 motorom od 300ks, trosi 5l i slicno...

Ne, objektivno je kada ne gledas nicije zelje. Dakle, X5 je bolji za put, super za suv klasu, bolje lezi u krivini, sve ostalo realno lose. Ml je ok za put, dobar za off road, malcice prakticniji, ima visi klirens, pa je bolji i za parkiranje i ivicnjake, udobniji.
Eto, kako onda nije bolji allrounder?
To sto je bolji allrounder, ne znaci da ja tebi govorim da je ML bolji za tebe, nego objektivno ima svoje prednosti, kao i x5, pa ko sta voli, onda pazari.
Gti je uvek bio poznat kao najbolji allrounder, pa ga Cupra i Megane siju po performansama. On nije bolji hothatch, samo raznovrsniji.
Nadam se da sam ti dovoljno pojasnio dilemu allrounder izraza i da si do sada skapirao da to ne znaci da je nesto bolje za nekoga.

To sto si okacio me potseca na jedan dvosed u kom sam sedeo dosta puta kod drugara.
Na prvi pogled izgleda kao da ces da umres od udobnosti kada sednes, a onda sednes, ono mekano i lepo, a onda prodje pola sata, pa vec pocnes da se uznemiravas, pa jos pola sata, gde vec menjas pozociju, a onda jos pola sata, gde moras da ustanes da bi se otkocio i istegao, jer je dvosed ergonomski krs.
Za to vreme, taj isti drugar sedi u nekoj stolici od, naizgled sper ploce i veoma tankom platnenom sedalnom delu i ne mrda po 2,3 sata... Onda mi on objasni kakva je to stolica, ko je pravio i kakvi doktori su potpomogli razvijanju iste i sve mi bude jasno.
Ali dobro, i dalje ima ljudi koji kao deca veruju da je sve sto je fluffy, zapravo i najudobnije.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 12:19
od Ralee
E bre heroju 3 sata sedis u gostima :kezo:

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 12:54
od Floyd
Još niste odabrali najbolji auto za lux taksi i džip koji najviše liči na sportski auto :)

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 13:05
od Laki021
Xepoj87 napisao:
Laki021 napisao:
Xepoj87 napisao:Ne, apsolutno netacno i nemoj izmisljati. Moj prvi post u toj temi je da X5 nije pravi suv, vec sav i da.to.najvecem broju kupaca i odgocara, te da ce se verovatmo i ml presaltati na taj fazon u sledecoj generaciji.
Apsolutno nikakvu raspravi, niti ppredjenje ja nisam zapoceo, poredili ste 3 strane pre mog prvog.posta, a u diskusiju sam upao kada je goblin, isto kao i ti sada, napisao da.je ML krs, a x5 ubica, jer se njemu svidja sportski.dzip.
To naravno nije istina, vec taj auto nema ono sto njemu odgovara, a ima mnostvo.drugih prednosti, koje sam spomenuo i misljenja sam da je bolji allrounder od x5, ali vi, usred ogranicenosti linim perferencijama, nista drugo ne mozete da vidite.
Ne mozes biti objektivan, ako gledas samo nesto sto tebi licno odgovara i na osnovu toga ga predatavljas kao kompletno boljiproozvod.

Sent from my Sony
Joj ti i objektivnost, kad pricamo o potrosnji benzin/dizel vaznije je koliko tebi i tvom caletu trosi auto nego bazi od 200 ljudi sa sprint monitora. Sad opet pocinjes sa prednostima ML, bolji All rounder i sl, iako je danas tesko naci dva auta izmedju kojih je tako jasno koji je bolji. To sto je ML bolji u Off-Road-u ga ne cini boljim Allrouynderom jer 99% ljudi to uopste ne zanima, i to je onda objektivno, to sto tebe jednog zanima off road, to je subjektivno.
Opet nemeces kao aksiom da je npr E klasa udobnija, ne verujem u to ni 5%, naprotiv serija 5 je udobnija. To sto taksisti voze E klase je cisto stvar navike, treba dosta vremena da prodje da se to promeni pa taman da je petica 6x udobnija.
Kad E klasa bude u ponudi imala ovakva sedista, mozda i mozemo da diskutujemo koji je udobiniji:

Slika

Inace cak je i meni bolja nova serija S od sadasnje serije 7 (ali 7-ica mi je bolja od prethodne S sa kojom je zapravo parnjak), verujem da ce nova 7 nadmasiti S.
Evo kako se ocekuje da M line izgleda:

Slika

Masakr na vidiku :)
Ne znam, zaista se ne secam te price oko potrosnje i mog caleta i da sam ga uopste pominjao, ali je opet i cinjenica da vecina ljudi na sprint monitoru prati potrosnju i vodi racuna o potrosnji, a koliko sam primetio, vecina ima i bas dosta otvorenog puta.
Ja vozim 95% grad i pricam realno, a ne neke bajke da mi Bmw od 2 tone, sa 3.0 motorom od 300ks, trosi 5l i slicno...

Ne, objektivno je kada ne gledas nicije zelje. Dakle, X5 je bolji za put, super za suv klasu, bolje lezi u krivini, sve ostalo realno lose. Ml je ok za put, dobar za off road, malcice prakticniji, ima visi klirens, pa je bolji i za parkiranje i ivicnjake, udobniji.
Eto, kako onda nije bolji allrounder?
To sto je bolji allrounder, ne znaci da ja tebi govorim da je ML bolji za tebe, nego objektivno ima svoje prednosti, kao i x5, pa ko sta voli, onda pazari.
Gti je uvek bio poznat kao najbolji allrounder, pa ga Cupra i Megane siju po performansama. On nije bolji hothatch, samo raznovrsniji.
Nadam se da sam ti dovoljno pojasnio dilemu allrounder izraza i da si do sada skapirao da to ne znaci da je nesto bolje za nekoga.

To sto si okacio me potseca na jedan dvosed u kom sam sedeo dosta puta kod drugara.
Na prvi pogled izgleda kao da ces da umres od udobnosti kada sednes, a onda sednes, ono mekano i lepo, a onda prodje pola sata, pa vec pocnes da se uznemiravas, pa jos pola sata, gde vec menjas pozociju, a onda jos pola sata, gde moras da ustanes da bi se otkocio i istegao, jer je dvosed ergonomski krs.
Za to vreme, taj isti drugar sedi u nekoj stolici od, naizgled sper ploce i veoma tankom platnenom sedalnom delu i ne mrda po 2,3 sata... Onda mi on objasni kakva je to stolica, ko je pravio i kakvi doktori su potpomogli razvijanju iste i sve mi bude jasno.
Ali dobro, i dalje ima ljudi koji kao deca veruju da je sve sto je fluffy, zapravo i najudobnije.

Sent from my Sony

Aj sve, al da poredis GT sa dvosedom je bas originalno :) I kako ti je opste palo na pamet da pises kako su ta sedista neudobna i losa na duge relacije kad nit si ih probao nit si citao sta drugi kazu o njima?
Aj sad sto ti ja kazem, znam da ne verujes, ali progooglaj malo sta ljudi pricaju o comfort sedistima iz petice i kako ih porede sa konkurencijom pa vidi sta kazu... Pride pricas o prilagodjenosti i anatomskom obliku sedista a ne znam da li znas da je to bas jedna od glavnih odlika tih sedista da prakticno svaki deo mozes da pomeris i podesis nezavisno kako ti odgovara, u suprotnom moze 100 doktora da ih pravi kad smo svi drugaciji i razlicitih gabarita nema jednog univerzalnog kalupa koji svima odgovara.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 14:00
od Xepoj87
Da, znam da imaju podesavanje, slicno onome sto Mercedes ima vec preko 20 godina. A skoro kao trenutno u E klasi, sa vazdusnim komorama, masazom i dinamickim naduvavanjem stranica u krivinama.
Pazi, nije bas to samo tako kao sto ti kazes, da smo svi drugaciji, pa nam svima odgovara nesto drugacije. Ima nesto sto je generalno bolje od neceg drugog, anatomski ispravnije, a podesavanja su tu da prilagodimo sediste tim razlikama. Ali svakako, ako je sediste od starta napravljeno neanatomski, dzaba ti pomeranje istog.
I ne znam zasto si ubacio GT u pricu o 5 i E, kada je gt u sustini bmw 7 hatchback.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 14:10
od Laki021
Cekaj, da li si ti sada neprimetno korak po korak poceo da tvrdis kako su ta sedista u BMW-u pogresno i neanatomski napravljena i to sad vec ponavljas u vise postova dok ne postane cinjenica?

Da li si se ti vozio u tim sedistima pa to zakljucio ili si citao nesto na tu temu pa prenosis, ili cisto tako pises napamet?
Koliko mi se cini iz toka diskusije naprasno si poceo da ih poredis sa neudobnim sedistima iz nekog random dvoseta i sada se prebacio na pricu da su neanatomska i sl...
Posle ce neko da pominje tvoj post, da se seca da je nesto lose procitao, da ta sedista ne valjaju i sl, a zapravo pises tako bezveze i bez bilo kakve podloge, i tako se radjaju mitovi...

Nisam ubacivao GT u pricu samo sam iz ociglednih razloga stavio sliku njegovih sedista jer su identicna kao u 5-ici.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 16:07
od Xepoj87
Cekaj da odgovorim u tvom stilu.
Da, to su prva sedista gde sam i ventilaciju probao i skapirao koliko je dobra stvar.
Ta sedista su po svemu za klasu losija od onih u E klasi, kao i ceo Bmw 5.

Ne, nego sta treba da znaci ona slika? Treba da osetim na ledjima koliko su dobra preko slike, da su neki osnov komfora?
Ajde uozbilji se, ispadas kao tinejdzer koji se lozi na mocne rendzere, bacis sliku sedista i kazes da mogu da se porede kada e klasa bude imala takva sedista... Zasto bi Mercedes ikada imao sedista kao u Bmwu? Ili sam i ja trebao okaciti sliku sedista iz e klase i reci da kada budu imali takva, mozemo da pricamo o poredjenju?
Mislim, ajde se uozbilji, nemoguce da je neko toliko naskolovan, u isto vreme i toliko nezreo, kao ostrascena tinejdzerka koja pljuje bitlse, dok brani bibera...

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 16:26
od Laki021
Kakvo elegantno skretanje sa teme i razvodnjavanje diskusije.

Sliku sam okacio iz ociglednih razloga, kao sto bi i ti okacio da imas sta da okacis a da ne izgleda lose naspram toga, ovo su Mercova sedista iz E klase:

Slika Slika

Neke stvari moraju da se osete da bi se znalo sa sigurnoscu, ali ako neko ko upredi ovu sliku sa onom koju sam okacio moze da poveruje da su ova stvarno anatomskija i udobnija onda sta da mu kazem, neki veruju i u Deda Mraza. Ni ja ne bih bio toliko samouveren da nisam uporedo probao jedna i druga, ali sad mogu slobodno da kazem da je razlika ocigledna.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 16:43
od Xepoj87
Dakle, sada smo dosli do toga da je za udobnost bitno da sedista izgledaju bolje? Kao sto smo dosli do toga da je za Suv bitno samo da dobro lezi u krivini.
Pogledaj sedista na prosloj S klasi, koja je konkurent za sedmicu iz 2003. godine, pa uspesno ostala bolja i od altuelne sedmice, izgledaju jos ruznije od ovih u E klasi.
Sediste u Bmwu 5 mora da ima tih vise slojeva, jer je podesavanje.svega elektricno i kruto, pa ima posebne delove sedista koji se pomeraju, a kod E klase na vazduh, pa moze da bude iz jednog dela.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 16:50
od Ivan
Slika

Послато са GT-N7100

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 16:55
od Laki021
Xepoj87 napisao:Dakle, sada smo dosli do toga da je za udobnost bitno da sedista izgledaju bolje? Kao sto smo dosli do toga da je za Suv bitno samo da dobro lezi u krivini.
Pogledaj sedista na prosloj S klasi, koja je konkurent za sedmicu iz 2003. godine, pa uspesno ostala bolja i od altuelne sedmice, izgledaju jos ruznije od ovih u E klasi.
Sediste u Bmwu 5 mora da ima tih vise slojeva, jer je podesavanje.svega elektricno i kruto, pa ima posebne delove sedista koji se pomeraju, a kod E klase na vazduh, pa moze da bude iz jednog dela.

Sent from my Sony

Eto vidis da pricas napamet, i kod BMW je vazdusno podesavanje svega sto se moze odraditi na vazduh. Losa strana ovoga je da kad se auto uzari na suncu onda se i ti jastuci preduvaju i poremete dok se ne rashladi auto.

No aj da se manemo prepirke, bezveze unistismo temu, no slicno bi bilo i da ja banem u Merc ili Audi temu i dreknem BMW JE NAJBOLJI, ne moze da ne izbije karambol :)

:pivo:

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 17:16
od Xepoj87
Kod bmwa je na vazduh samo lumbalna podrska, ako se ne varam.

Ali eto, neka ovo bude kraj prepirke.
ivo:

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 17:34
od Milos
Da se ne lazemo A8 je najbolje auto.

Slika

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 19:17
od petarboj
Da se ne lažemo, C6 je za sve ove vaše nemačke budževine izmislio udobnost over and out

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 12 Maj 2015, 19:23
od Ivan
Milose morao si da bacas udicu saudijcima.

Slika

Послато са GT-N7100