Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 11:36
Ne znam, zaista se ne secam te price oko potrosnje i mog caleta i da sam ga uopste pominjao, ali je opet i cinjenica da vecina ljudi na sprint monitoru prati potrosnju i vodi racuna o potrosnji, a koliko sam primetio, vecina ima i bas dosta otvorenog puta.Laki021 napisao:Joj ti i objektivnost, kad pricamo o potrosnji benzin/dizel vaznije je koliko tebi i tvom caletu trosi auto nego bazi od 200 ljudi sa sprint monitora. Sad opet pocinjes sa prednostima ML, bolji All rounder i sl, iako je danas tesko naci dva auta izmedju kojih je tako jasno koji je bolji. To sto je ML bolji u Off-Road-u ga ne cini boljim Allrouynderom jer 99% ljudi to uopste ne zanima, i to je onda objektivno, to sto tebe jednog zanima off road, to je subjektivno.Xepoj87 napisao:Ne, apsolutno netacno i nemoj izmisljati. Moj prvi post u toj temi je da X5 nije pravi suv, vec sav i da.to.najvecem broju kupaca i odgocara, te da ce se verovatmo i ml presaltati na taj fazon u sledecoj generaciji.
Apsolutno nikakvu raspravi, niti ppredjenje ja nisam zapoceo, poredili ste 3 strane pre mog prvog.posta, a u diskusiju sam upao kada je goblin, isto kao i ti sada, napisao da.je ML krs, a x5 ubica, jer se njemu svidja sportski.dzip.
To naravno nije istina, vec taj auto nema ono sto njemu odgovara, a ima mnostvo.drugih prednosti, koje sam spomenuo i misljenja sam da je bolji allrounder od x5, ali vi, usred ogranicenosti linim perferencijama, nista drugo ne mozete da vidite.
Ne mozes biti objektivan, ako gledas samo nesto sto tebi licno odgovara i na osnovu toga ga predatavljas kao kompletno boljiproozvod.
Sent from my Sony
Opet nemeces kao aksiom da je npr E klasa udobnija, ne verujem u to ni 5%, naprotiv serija 5 je udobnija. To sto taksisti voze E klase je cisto stvar navike, treba dosta vremena da prodje da se to promeni pa taman da je petica 6x udobnija.
Kad E klasa bude u ponudi imala ovakva sedista, mozda i mozemo da diskutujemo koji je udobiniji:
Inace cak je i meni bolja nova serija S od sadasnje serije 7 (ali 7-ica mi je bolja od prethodne S sa kojom je zapravo parnjak), verujem da ce nova 7 nadmasiti S.
Evo kako se ocekuje da M line izgleda:
Masakr na vidiku
Ja vozim 95% grad i pricam realno, a ne neke bajke da mi Bmw od 2 tone, sa 3.0 motorom od 300ks, trosi 5l i slicno...
Ne, objektivno je kada ne gledas nicije zelje. Dakle, X5 je bolji za put, super za suv klasu, bolje lezi u krivini, sve ostalo realno lose. Ml je ok za put, dobar za off road, malcice prakticniji, ima visi klirens, pa je bolji i za parkiranje i ivicnjake, udobniji.
Eto, kako onda nije bolji allrounder?
To sto je bolji allrounder, ne znaci da ja tebi govorim da je ML bolji za tebe, nego objektivno ima svoje prednosti, kao i x5, pa ko sta voli, onda pazari.
Gti je uvek bio poznat kao najbolji allrounder, pa ga Cupra i Megane siju po performansama. On nije bolji hothatch, samo raznovrsniji.
Nadam se da sam ti dovoljno pojasnio dilemu allrounder izraza i da si do sada skapirao da to ne znaci da je nesto bolje za nekoga.
To sto si okacio me potseca na jedan dvosed u kom sam sedeo dosta puta kod drugara.
Na prvi pogled izgleda kao da ces da umres od udobnosti kada sednes, a onda sednes, ono mekano i lepo, a onda prodje pola sata, pa vec pocnes da se uznemiravas, pa jos pola sata, gde vec menjas pozociju, a onda jos pola sata, gde moras da ustanes da bi se otkocio i istegao, jer je dvosed ergonomski krs.
Za to vreme, taj isti drugar sedi u nekoj stolici od, naizgled sper ploce i veoma tankom platnenom sedalnom delu i ne mrda po 2,3 sata... Onda mi on objasni kakva je to stolica, ko je pravio i kakvi doktori su potpomogli razvijanju iste i sve mi bude jasno.
Ali dobro, i dalje ima ljudi koji kao deca veruju da je sve sto je fluffy, zapravo i najudobnije.
Sent from my Sony