Re: Kupovina novog ili malo koriscenog automobila do 13000e
Poslato: 10 Apr 2016, 11:43
E ovako,
Juce sam bio do Novog sada i radio test voznju Corolle i Merive. Pre polaska svi su mi rekli imaces dva problema jer prelazis iz francuza dizelasa.
1. Neces biti zadovoljan atmo benzinima bez obzira na 130ks
2.Bices razocaran udobnoscu
U Bel caru mi je ponudjena za test meriva ali u 1.6 cdti 136KS. Ja sam bio zainteresovan za ovaj model ali sa 1.4T benzinskim motorom.No dobro sta je tu je. Prvi utisak o automobilu- nisam ocekivao da ima onoliko prostora. Ali prostora ..svugde, od gepeka,zadnjih sedista kao i prednjih. Sve je dobro utegnuto ali plastika instrument table nije bas meka, no sve je dobro ukopljeno i nigde nista ne skipi. Oprema Drive ima i vise nego sto je potrebno. Flex sistem svugde prisutan i cini ovaj automobil jako praktican i iskoristiv za sve situacije, od porodicnog automobila u kome se po potrebi moze prevesti dosta prtljaga i kabastog tereta (a to nam svima pre ili kasnije zatreba). U njemu se sedi poviseno i lako pronadjete idealan polozaj za upravljacem. Kocnice su predirektne za moj ukus. 1.6 dizel od 136KS radi bas tiho i ugladjeno po mom misljenju i vuce odlicno vec od 1500 obrtaja. Nisam primetio neprijatnu turbo rupu ili slicno. Na magistralnom putu pri 80km/h bord je pokazivao potrosnju 3.7l -4.1l. Do sada sam vozio francuze i ocekivao sam problem sa udobnoscu. I nisam pogresio, tvd auto ali ocekivao sam ,nemac je to. Zamerka za devojku iz salona , slabo barata informaciijama i tehnickim detaljima o automobilu, ja sam vise znao od nje. Opravdanje je bilo da je pocela da radi pre par meseci. Kada sam rekao da idem posle njih da testiram corolu 1.6 u luna opremi , pitala me je koliko kosta corola? rekoh oko 15000, a ona mi rece na to "Pa imate kod nas Merivu dizel koju ste vozili za 14500" .. Hmmm...koska je bacena
Generalan utosak:Meriva pruza mnogo za dat novac, ocekivao sam manji automobil,ali uzivo je sve drugacije.Receno mi je da je meriva radjena na platformi astre.Za novi Sad sam krenuo u fazonu "Ajde da svratim u opel na pola sata da probam merivu , a za toyotu cu da ostavim pola dana, ona mi je favorit(oktavije nema) "
Posle toga odlazim u Tago car na test corolle. Gospodja Violeta krajnje ljubazno i strucno mi objasnila sve sto me zanimalo u vezi toyote. Odlazimo na test voznju sa test vozilom u istoj opremi i motorizaciji za koju sam i zainteresovan. Prvi utisak, lepsi auto bar spolja.. Duzi od merive za oko 30cm ali manje prostora za kabast prtljag jer corolla nema peta vrata. Prostora u corolli na prednjim sedistima dovoljno a pozadi i vise nego dovoljno. Sedista udobnija od opela(subjektivno).. Kvalitet izrade, hmmm... pa kada se vide one sipke i tapacirunzi u gepeku sve je jasno.Moralo se stedeti na necemu da bi se bilo konkurentno sa cenom. Tapacirunzi na A stubovima takodje nekako traljavo odradjeni. Kvalitet plastike na instrument tabli vidno bolji od Opela,meka na dodir.
Sto se tice motora stupa na scenu tacka 1 sa pocetka teksta
Objasnjenje je da ja ustvari ne znam da vozim benzinca, koji mora da ide u obrtaje da bi vukao.Ostaka navika od dizela jbg.
Motor tih , prosto necujan, tome doprinosi dobra zvucna izolacija. Test vozilo je tek stiglo i na njemu je bilo samo predjenih 90km. Prilikom startovanja motor radi na leru na skoro 2000 obrtaja oko 10 sec i posle polako padne na 1000
Sve je na svom mestu u kabini, nije pretrpano dugmicima kao kod opela. Prosto nisam navikao da benzinca i imao sam osecaj tokom voznje da ima ispod haube ni 100 konja... Problem lezi u meni verovatno, jer nisam presao 4000 obrtaja. Vozio sam i sa klimom i nisam primetio drastican gubitak snage. Volan psotavljen nekako nisko i nekako je manji... Najniza potrosnja je bila na auto putu pri 90km/h , oko 6.5l. Auto signalizira vec na 90 da se prebaci u 6 brzinu. Primetno meksa od Merive, ali ne mnogo. Oko volana se culo skiputanje, ali jako malo..
Znam da su ovo razlicite klase automobila ali sam im odabrao jer trenutno mislim da su najbolja kupovina za taj cenovni rang.
To su moji utisci i kada bih rekao sta cu da kupim:
Srce kaze Corola a mozak kaze Meriva
Juce sam bio do Novog sada i radio test voznju Corolle i Merive. Pre polaska svi su mi rekli imaces dva problema jer prelazis iz francuza dizelasa.
1. Neces biti zadovoljan atmo benzinima bez obzira na 130ks
2.Bices razocaran udobnoscu
U Bel caru mi je ponudjena za test meriva ali u 1.6 cdti 136KS. Ja sam bio zainteresovan za ovaj model ali sa 1.4T benzinskim motorom.No dobro sta je tu je. Prvi utisak o automobilu- nisam ocekivao da ima onoliko prostora. Ali prostora ..svugde, od gepeka,zadnjih sedista kao i prednjih. Sve je dobro utegnuto ali plastika instrument table nije bas meka, no sve je dobro ukopljeno i nigde nista ne skipi. Oprema Drive ima i vise nego sto je potrebno. Flex sistem svugde prisutan i cini ovaj automobil jako praktican i iskoristiv za sve situacije, od porodicnog automobila u kome se po potrebi moze prevesti dosta prtljaga i kabastog tereta (a to nam svima pre ili kasnije zatreba). U njemu se sedi poviseno i lako pronadjete idealan polozaj za upravljacem. Kocnice su predirektne za moj ukus. 1.6 dizel od 136KS radi bas tiho i ugladjeno po mom misljenju i vuce odlicno vec od 1500 obrtaja. Nisam primetio neprijatnu turbo rupu ili slicno. Na magistralnom putu pri 80km/h bord je pokazivao potrosnju 3.7l -4.1l. Do sada sam vozio francuze i ocekivao sam problem sa udobnoscu. I nisam pogresio, tvd auto ali ocekivao sam ,nemac je to. Zamerka za devojku iz salona , slabo barata informaciijama i tehnickim detaljima o automobilu, ja sam vise znao od nje. Opravdanje je bilo da je pocela da radi pre par meseci. Kada sam rekao da idem posle njih da testiram corolu 1.6 u luna opremi , pitala me je koliko kosta corola? rekoh oko 15000, a ona mi rece na to "Pa imate kod nas Merivu dizel koju ste vozili za 14500" .. Hmmm...koska je bacena

Generalan utosak:Meriva pruza mnogo za dat novac, ocekivao sam manji automobil,ali uzivo je sve drugacije.Receno mi je da je meriva radjena na platformi astre.Za novi Sad sam krenuo u fazonu "Ajde da svratim u opel na pola sata da probam merivu , a za toyotu cu da ostavim pola dana, ona mi je favorit(oktavije nema) "
Posle toga odlazim u Tago car na test corolle. Gospodja Violeta krajnje ljubazno i strucno mi objasnila sve sto me zanimalo u vezi toyote. Odlazimo na test voznju sa test vozilom u istoj opremi i motorizaciji za koju sam i zainteresovan. Prvi utisak, lepsi auto bar spolja.. Duzi od merive za oko 30cm ali manje prostora za kabast prtljag jer corolla nema peta vrata. Prostora u corolli na prednjim sedistima dovoljno a pozadi i vise nego dovoljno. Sedista udobnija od opela(subjektivno).. Kvalitet izrade, hmmm... pa kada se vide one sipke i tapacirunzi u gepeku sve je jasno.Moralo se stedeti na necemu da bi se bilo konkurentno sa cenom. Tapacirunzi na A stubovima takodje nekako traljavo odradjeni. Kvalitet plastike na instrument tabli vidno bolji od Opela,meka na dodir.
Sto se tice motora stupa na scenu tacka 1 sa pocetka teksta

Motor tih , prosto necujan, tome doprinosi dobra zvucna izolacija. Test vozilo je tek stiglo i na njemu je bilo samo predjenih 90km. Prilikom startovanja motor radi na leru na skoro 2000 obrtaja oko 10 sec i posle polako padne na 1000


To su moji utisci i kada bih rekao sta cu da kupim:
Srce kaze Corola a mozak kaze Meriva
