Stranica 8 od 28
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 07:42
od trojanac
Ček, ček. Gledam ovaj oglas... 2.2 dizel od 150KS? Zar nije bilo reči od 2.0 sa 175KS?
Vidim sad na netu, taj 2.0 dizel ima dve verzije, 150 i 175KS, ali otkud ovde u oglasu Kubikaža (cm3): 2184 ???
Re: Одг: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 08:14
od Sloba
Ne postoji 2.0 dizel.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 08:21
od trojanac
Da, vidim tek sad kad sam otvorio detaljnije. Inače piše da su 2.0 ...
http://www.auto-types.com/mazda/mazda-c ... -suv-3609/
Šteta, mnogi će odustati od dizela jer je preko 2000ccm, osim ako se tu nešto ne promeni, u skorije vreme.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 08:40
od Sloba
Apropo onih koji će odustati od dizela - imaju predrasude koje sam i sam imao, kada je u pitanju ovaj model. 350€, koliko je skuplja registracija 2.2 dizela, na razlici u potrošnji goriva vraća je već posle pređenih desetak hiljada kilometara. Vrlo brzo se isplati i startna razlika u ceni od oko 2.000€, pogotovo ako se više vozi. O prednostima dizel motora u ovoj vrsti vozila suvišno je i govoriti.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 08:49
od grujicd
Lako je za prvog vlasnika, ako je ima 25-30k za auto imaće i dodatnih 350 za registraciju. Problem je kad taj auto kao polovnjak treba da vozi neko manje platežno sposoban. Zato takvim kolima pada cena više nego onima do 2000ccm, i to isto ulazi u računicu. Npr. polovan Accord 2.4 ima manju cenu kao polovnjak od 2.0 verzije, iako je bolje opremljen i u startu bio skuplji.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 09:02
od Sloba
Ok, ali ja gledam iz ugla kupovine isklučivo novog CX-5 jer drugačiji trenutno i ne postoji. Sve je prilično nebitno, osim činjenice da ću jednog dana kola sa 2.2 motorom teže prodati zbog kubikaže, ako se do tada nešto ne promeni u propisima. Mada, i to je pitanje jer ima dosta ljudi koji o benzincima u velikim kolima ne žele ni da razmišljaju pa im je dizel jedina opcija, sa ovom ili onom kubikažom. Kod pomenutih 2.0 i 2.4 motora kod Akorda, oba su benzinci gde razlika u potrošnji i performansama možda i ne vredi razlike u ceni registracije, međutim poređenje 2.0 benzinca i 2.2 turbo-dizela kod SUV-a je nešto sasvim drugo, i po pitanju vožnje i po pitanju potrošnje.
Re: Одг: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 09:12
od sasa lbg
Promenice sigurno nesto u sistemu registracije...meni je cudno sto vec nisu.
Uglavnom nesto se tome ne veselim jer bice skuplje za nas do 2.0.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 09:22
od Sloba
Jbg, kada živimo u zemlji gde se ekonomska i budžetska politika zasnivaju isključivo na preraspodeli. Jednom pojeftini, ostali, hoće-neće, pokriju razliku, država na svom.
Re: Одг: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 09:22
od sasa lbg
"Nista ja ti ne bi' dirao"
Sistem reg.je u stvari za vecinu jeftin ,bolje da cutimo

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 09:50
od grujicd
Sloba napisao:Kod pomenutih 2.0 i 2.4 motora kod Akorda, oba su benzinci gde razlika u potrošnji i performansama možda i ne vredi razlike u ceni registracije, međutim poređenje 2.0 benzinca i 2.2 turbo-dizela kod SUV-a je nešto sasvim drugo, i po pitanju vožnje i po pitanju potrošnje.
U pravu si, taj primer sa Accordima nije skroz prenosiv na ovaj slučaj. Ostaje veći problem nego što je registracija, a to je da još niko u autoindustriji nije pravio motore sa takvim stepenom kompresije i da niko ne zna kako će se pokazati na duže staze. Samo mi je u glavi 1.2tsi, mada se nadam da japanci ipak ne odbacuju tako lako svoju tradiciju pouzdanosti koju grade već decenijama.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 12:42
od Floyd
I na zapadu, gde ne postoje te kategorije za registraciju, automobili preko 2000ccm vise i brze gube na ceni jer je potraznja za istima (kad su polovni) manja.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 14:58
od Xepoj87
Da,ali za 3.0 i V6 motore u odnosu na 2.0 I R4 motore,ne 2.0 R4 u odnosu na 2.2 R4,jer nema apsolutno nikakve razlike ni u cemu,dok je kod nas jeftinije registrovati 2 2.0 motora,nego jedan 2.2...
Re: Mazda CX-5
Poslato: 29 Jul 2012, 15:47
od Floyd
Da to stoji...nisam se dobro izrazio
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 30 Jul 2012, 01:06
od grujicd
Sloba napisao:Vrlo brzo se isplati i startna razlika u ceni od oko 2.000€, pogotovo ako se više vozi. O prednostima dizel motora u ovoj vrsti vozila suvišno je i govoriti.
Sloba napisao:poređenje 2.0 benzinca i 2.2 turbo-dizela kod SUV-a je nešto sasvim drugo, i po pitanju vožnje i po pitanju potrošnje.
Ajde ovo malo da prokomentarišem pošto se ne slažem baš u potpunosti, a imam iskustva iz prve ruke sa SUV-om sa 2.0 benzincem. Sa druge strane nemam ekvivalentna iskustva sa dizelima, možda bi govorio drugačije da sam imao priliku da provozam 2.2 motor par hiljada kilometara.
Iz moje perspektive, benzinac u SUV-u uopšte nije loš izbor. Niti je auto spor i trom, niti mi troši 15l u bilo kom scenariju. Naravno nemam podatke iz prve ruke za Hondin 2.2 dizel, ali po onome što sam čitao ušteda bi trebala da se vrti oko 2 litre. Od tolikih kola ne može da se očekuje ni da sa dizelašem troše 5l. I kad se stavi tih 2 litre na 100km u računicu, uzme u obzir veća registracija i skuplji servis - dobije se da se ulaganje u skuplji motor ne vraća baš tako brzo.
Ako stavimo potrošnju na stranu, ostaje kao glavna razlika kako se auto vozi. Već sam rekao da je i atmosferac solidno brz, naravno relativno u toj klasi - svakako ne može da se trka sa porscheom. Ostaje to da za dobre performanse mora brzina ili dve na niže - na uzbrdicama i prilikom preticanja. I to jeste mana atmo benzinaca, neću da kažem da nije, ali je ista stvar vozio SUV ili limuzinu. Slično se ponaša i Accord sa benzinskim motorom. Uostalom i razlika u težini je manja od 100kg između Accorda i CR-Va.
Tako da mislim da u ovoj klasa, tih nekih mid-size SUV-ova razlika između atmo benzinca i turbo dizela nije ništa izraženije nego u limuzinama D segmenta. Ako CR-V/CX-5 mora da se šalta u nekoj situaciji, mora i Accord ili Mazda 6 sa istom motorizacijom. Ne vidim da postoji neka bitna razlika da bi u CR-V/CX-5 morao dizel, a da npr. nije isto takvo moranje ako se uzima limuzina.
Ono što je kod mene prevagnulo da ni ne razmišljam o dizelu je što sam pouzdanost stavio kao jedan od najbitnijih parametara, a tu je teško prevazići japanske benzince. Pod pouzdanošu računam i kad odem na planinu i temperatura padne ispod -20C da ne moram da razmišljam da li se smrznuo dizel i da li ću moći da upalim, da li će DPF da me tera da ga regenerišem kad mi ne odgovara, itd.
Možda je sve ovo offtopic pošto je pitanje koliko je primenljivo na dva Mazdina motora koja su u ponudi, ali verujem da su po karakteru tu negde slični Hondinim motorima. Sem što su po kataloškim vrednostima oba motora dosta štedljivija od Hondinih. I razlika je što na forumu imamo realno informacije kako CR-V 2.0 ide i troši u raznim režimima vožnje a za CX-5 još nemamo

Re: Mazda CX-5
Poslato: 30 Jul 2012, 01:27
od Texonja
Kod prodaje polovnog SUV-a u Srbiji, ne znam dal' je gore da bude benzinac ili 2.200cc...
Sto se tice ostalih troskova i racunice, glasam za dizela jer taman ako nista drugo, ono zbog skoro duplo boljeg obrtnog momenta.