Re: Nov auto do 21000
Poslato: 20 Feb 2022, 11:16
Meni je isto sedište i volan kombinacija jedna od najvažnijih karakteristika auta za udobnost vožnje koja duže potraje (satima).
Zato i cenim toliko Volvo rešenja jer su tome posvetili veliku pažnju, i zaista taj deo kao i pozicija sedenja u odnosu na komande koje se koriste je baš dobro generalno rešena kod njiihovih vozila, i rekoa bih natprosečno dobro.
AGR (nemačko, ili neko drugo nacionalno udruženje) konsultacija prilikom izrade sedišta je odavno još od 80tih kod mnogih (većine?) proizvodjača auta standardno uzimano u obzir pri konstrukciji.
Ako je pitanje Opela, još je Omega imala sedišta na tom prinicpu, a to je 1987. godina.
VW to ima još od 1984. Mercedes i Volvo od ranih 70tih godina koriste ulsuge "AGR/sličnih" preporuka. Čak mislim da MB i Volvo imaju svoja zasebna odeljenja koja se samo bave sedištima ( i ergonomijom) još od tih vremena.
Pogotovu zadnja sedišta su na Mercedesima veoma udobna.
Ford je po mom osećaju imao dobra sedišta, pravilno oblikovana i udobna za duge vožnje.
Osim samog sedišta dosta je bitna i pozicija ugradnje, previsoko ili preniska visina ne daje optimalni komfor.
To sa doplatama extra da se dobije korektno sedište uopšte ne razumem, valjda svaki primerak auta koji fabrika napravi treba da bude najbolje što umeju da ponude.
Zato i cenim toliko Volvo rešenja jer su tome posvetili veliku pažnju, i zaista taj deo kao i pozicija sedenja u odnosu na komande koje se koriste je baš dobro generalno rešena kod njiihovih vozila, i rekoa bih natprosečno dobro.
AGR (nemačko, ili neko drugo nacionalno udruženje) konsultacija prilikom izrade sedišta je odavno još od 80tih kod mnogih (većine?) proizvodjača auta standardno uzimano u obzir pri konstrukciji.
Ako je pitanje Opela, još je Omega imala sedišta na tom prinicpu, a to je 1987. godina.
VW to ima još od 1984. Mercedes i Volvo od ranih 70tih godina koriste ulsuge "AGR/sličnih" preporuka. Čak mislim da MB i Volvo imaju svoja zasebna odeljenja koja se samo bave sedištima ( i ergonomijom) još od tih vremena.
Pogotovu zadnja sedišta su na Mercedesima veoma udobna.
Ford je po mom osećaju imao dobra sedišta, pravilno oblikovana i udobna za duge vožnje.
Osim samog sedišta dosta je bitna i pozicija ugradnje, previsoko ili preniska visina ne daje optimalni komfor.
To sa doplatama extra da se dobije korektno sedište uopšte ne razumem, valjda svaki primerak auta koji fabrika napravi treba da bude najbolje što umeju da ponude.