Stranica 8 od 121

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 18:12
od Xepoj87
Eto,koliko bi bilo lakse da sam ja bio informisan o svemu tome :kuku: :kezo:

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 18:14
od Paja
:isplazijezik:

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 18:46
od ftj
I rendz rover i land cruiser pa i lada niva imaju mehaničke blokade diferencijala, ne znam sad da li pojedinačno prednjeg/zadnjeg ili centralnog. Ne mogu sad da nađem, neko je postavio link testiranja svakojakih terenaca i baš me zanima koliko je bodova dobila G klasa i da li je bolja od land cruisera i land rovera. Sećam se da sam gledao razne klipove offroad vožnje gde se g vagon nije nešto mnogo isticao u savladavanju prepreka.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 19:51
od Floyd
Mercedes G
Range Rover
Land Rover Discovery
Toyota Land Cruiser V8
Toyota Land Cruiser Prado

Kao sto se vidi iz testova koje su radili nemci...svi navedeni se lagano nose sa G klasom dok su neki i bolji.
To sto G klasu vozi vojska ne znaci puno tj. znaci da imaju dobar marketing i ljude koji su uspeli da sklope dobre ugovore sa nekim vojskama (valjda se tako kaze :) ).
Ovo sto pisem ne znaci da je taj terenac los, naprotiv odlican je ali da ne bude zabune, ne radi se o nekoj svemirskoj tehnologiji i konkurencija se lagano nosi s'njim.

@Heroj

Ovaj na klipu je posebno pripremljen za takav teren. G65 AMG bi se tu snasao manje-vise isto kao X6M ;)

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 20:08
od NexT
Ne kapiram oko cega se prepirete?

G klasa ima ime koje je drzi u vrhu. Ljudi se kunu u taj auto i obozavaju ga vise nego u bilo sta drugo u kategoriji. I nemojte porediti Puch i G klasu iz 2010. godine.

G klasa je moderan auto upakovan u kockasto pakovanje. Mnogi to vole. Ja bih voleo da imam jedan 350 CDI u nekoj preprcanoj opremi. Izgleda 100% izdrzljivije i bolje od fensi terenaca, tj po meni dzip treba tako da izgleda.

I ne vidim uopste razlog diskusije. Kvalitetan, izdrzljiv auto koji je u manje-vise neizmenjenom obliku opstao pola veka i i dalje se drzi rame uz rame sa najnovijim modelima. I to je za respekt. Retko ko to moze da uradi.
G klasa je vise statusni simbol nego nesto drugo. Pojavi se u Land Cruiseru Prado ili U G klasi pa da vidimo koji je znaimljiviji...

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 20:17
od Paja
@Ftj

Ako pod Land Rover misliš na Defendera onda se slažem sa tobom da ima odlične terenske sposobnosti. On je i najsličniji G-u jer je nastao kao radna mašina i to je i dalje. Za razliku od G-a nema luksuznih verzija, ali mu i ne trebaju. Tu je RR. Za ostale nisam baš siguran. Niva je ipak van ove priče kao i npr. Suzuki Samuraj koji je takođe dobar off-road-er. Land Cruiser je bolji terenac od Audi-a ili BMW-a, ali su poslednje generacije sve više asfaltna vozila, a sve manje rasni terenci. Hiluks je npr ozbiljniji od LC kad je reč o off-road sposobnostima.
Suština je da se više ne projektuju ozbiljni terenci. Fabrike su procenile (uglavnom ispravno) da većini kupaca treba luksuzno vozilo kojim je moguće popeti se u St. Moric po snegu i do vikendice do koje ne vodi asfalt nego tucanik. Kad je već tako zašto stavljati šasiju koja znači veću težinu, a samim tim i veću potrošnju kad će i vešanje montirano na karoseriju ispuniti projektovane zahteve. Zašto montirati sva tri diferencijala i reduktor kad je jeftinije i lakše montirati jedan diferencijal, a ostalo zameniti elektronikom koja će dovoljno dobro raditi poosao do vrha Kopaonika, a vlasniku više i ne treba.
Možemo mi da raspravljamo kolio je LC bolji od G-a u nekom klipu ili u određenim uslovima ili obrnuto i ništa nećemo postići. Velika većina vozila pomenutih u ovoj temi ima dobre sposobnosti u određenim uslovima, ali nema univerzalnost. Baš univerzalnost ili ti sposobnost da prođe svuda gde je moguće proći točkovima izdvaja G-a ili Defendera od ostatka.
Svako ko imalo prati scenu expedicijskih vozila zna da ne postoji niko ko je počeo da pravi takvo vozilo od npr X5, X6, Q7, ili Ml-a osim ako nije finansijski umešana sama fabrika. Ne zato što je to apsolutno neizvodljivo nego zato što bi takva transformacija koštala tri veće blaga, a rezultat bi bio G ili Defender.
S druge strane upravo to, ali u suprotnom smeru je uradio Mercedes praveći AMG verzije G-a i to je jedan od glavnih razloga zašto je savremeni G toliko skup.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 21:54
od 7footer
Нисам неки фан G класе, мада можда је то због искуства са Puch-ом.
Једноставно ми се не допада тај коцкаст стил, и превише асоцира на горепоменути Puch.
Цена је у сваком случају претерана, па макар га куповали искључиво мултимилионери. Ситница која ме баш иритира на њему су они смешни брисачи. :)
Не знам, за мене је то као када би Ланд Ровер направио неку нову луксузну класу у телу дифендера и наплатио то 300000€

Једноставно, колико год новац да је небитан, не бих га погледао поред ГЛ-а, јер нема шансе да је боље урађен (ентеријер поготово)...

Re: Одг: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 22:51
od MilisaV
Nije mi jasno zašto su bitne terenske sposobnosti na vozilima koja koštaju cca 100 soma evra. Smatram da je to samo iz marketinških razloga da bi vozač rr mogao da se pohvali svom prijatelju vozaču x ili q da njegov auto može da zagazi metar vode. Zato mi se x6 sviđa. Zato što u bmw-u znaju da su to nepotrebne stvari i onda su odlučili da naprave suv koji ide kao
limuzina.


I molim vas nemojte mi pričati o racionalnosti vozila koja koštaju cca 100 soma. Kome je do racionalnosti kupiće golf klasu sa 1.6 dizelom, a ako ima para onda pasat klasu 2.0 dizel.


Btw ja sam vozio x6m sa ftj-om kao suvozačem i mogu da kažem da te priče kako m5 ili neko drugo vozilo ide brže na stazi su nebitne, zato što 98% nas ovde ne bi moglo da dogura do limita ni x6 3.0 dizel.

A to da li je neko vozilo nepotrebno ili ne treba da govore prodajni rezultati. A x6 ima odlične rezultate, i to takve da su drugi počeli da ih kopiraju. Rr sa evoqom a i audi je u najavi.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 18 Avg 2012, 23:18
od Floyd
NexT napisao:G klasa ima ime koje je drzi u vrhu. Ljudi se kunu u taj auto i obozavaju ga vise nego u bilo sta drugo u kategoriji.
Aj priznaj da si ovo ukrao sa nekog VW foruma kad se prica o Golfu :kezo:
NexT napisao:Pojavi se u Land Cruiseru Prado ili U G klasi pa da vidimo koji je znaimljiviji...
Uvek je zanimljiviji onaj koji je skuplji jer je samim tim i redji...nema tu niceg cudnog.

Pajo, Discovery i Range i Toyota LC Prado (kao sto ima Heroj) su na testu "dobili" G klasu. Land rover nema potrebe da Defendera oprema glupostima da bi ga skupo prodao kad je za tu namenu (luksuzan terenac) jos pre 40 godina razvio Range Rover-a koji i danas traje u drugom pakovanju. Opet luksuzniji od Defendera a jeftiniji od RR-a tu je i Discovery koji je takodje odlican u "svom poslu".
G klasa u luks pakovanju, posebno te AMG ludorije postoji samo zato da bi se ljudima koji bukvalno ne znaju sta ce sa lovom, ispunili svi hirevi...slicna je fora sa H1.
Niko ko kupi te "dzipove" nece raditi offroad tezi od onog koji bi i SX4 savladao. Kupuju ih zato sto su skupi, zato sto ih nema puno i sl.
Inace primetio sam da naftasi iz UAE vise preferiraju LC V8 od G klase...njima bar lova nije problem ali ne vole ljudi ruzne automobile :)
MilisaV napisao:mogu da kažem da te priče kako m5 ili neko drugo vozilo ide brže na stazi su nebitne, zato što 98% nas ovde ne bi moglo da dogura do limita ni x6 3.0 dizel.
Apsolutno tacno ali onda se postavlja pitanje koja je poenta X6ice u M izvedbi? Ne kazem da to neko nece da kupi, nego pitam zasto bi neko to kupio a da jedini motiv nije da se razlikuje od drugih. Fora je u tome sto se ljudi, posebno oni sa puno love, loze na KS i zapreminu motora a kao sto si i napisao 98% vozaca to ne zna ni da iskoristi na pravi nacin (ovde ne racunam prepadanje saputnika i "lomljenja vratova" istim kad se krece sa semafora...to je shabanija).

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 19 Avg 2012, 11:05
od Xepoj87
Ja kao sto sam i rekao,ne bih smeo reci da je neki tu bolji... Promenis gume i prica se obrne...
Mogu da kazem da je G klasa udobnija od LC Prado i da ima dosta vise opreme,da je enterijer daleko ozbiljniji i kvalitetniji,menjac i motori su iz drugog veka totalno.
Ko LC-a,koliko god se potrudio,cak i kada ga skroz spustis i stavis skroz na sport mod,nema sile da dobijes nesto ni priblizno cvrstini,kao pihtija je,na comfortu i podignut je vec kao vodeni krevet...
Dok kod G klase to nije slucaj. Lepo se moze ucvrstiti i za put.
Vozio sam G 320 CDI i vozio sam se u G55 AMG... 320 ide malo sporo,ali je to za ocekivati,ali zato G55 AMG prvo sto ubrzava dobro,a u G klasi se taj osecaj pojacava duplo,drugo sto ima zvuk kao ni jedan drugi,ono je bolesno. Mogu tek misliti sta je G65 AMG...

MilisaV-e,ne bih se slozio sa tobom,ali bas ni u jednom pogledu.
Kazes u Bmw-u znaju da su to nebitne stvari... Mislim stvarno brate mili, jesi li ozbiljan...
Nisu napravili,zato sto bi razvoj kostao Boga oca,a prodaja bi bila svega par hiljada komada godisnje...
Zasto mislis da su G klasa ili Range Rover neracionalna kupovina?
Recimo,do jedne moje vikendice ne mozes da dodjes X6-com...
Jedva se probijem i Land Cruiserom...
Dok nismo uzeli LC,isli smo traktorom gore,koji smo drzali kod komsije...

X6 ne ide ni priblizno kao limuzina,jer je neudobniji od Bmw-a 3-ke...
Kazes ne mozemo dovesti do limita X6 3.0D :kuku:
Pa za to je potrebno dati pola gasa na kruznom toku na Slaviji...
Pazi,nebitan je sam rezultat na stazi kao brojka,ali nije nebitno kada sednes u automobil,kako se isti ponasa...
Jednostavno, X6M nema nista zaista sportsko osim jakog motora...
Dzabe njemu sportsko vesanje,kada ima klirens veci od Bmw-a 7, visinu kao autobus i tezinu kao kamion...
Pazi,slicna ti je stvar i sa S63 AMG i sa jos mnogo automobila...
Ali S klasa barem ostaje udobna i vrhunska limuzina sa samo dodatom sportskom tendencijom,X6 posto je vec sprdnja,postaje vic dana...

Koliko bi ti da ti neko naplati dobro terensko vozilo? Koliko bi ti da kosta Hummer 1?
Ili bi da ti prodaju nesto sto ih kosta duplo vise ,za manje para?

Sportske verzije,bio to X5,6 ili G,ML su cisto bahacenje i nista drugo,tu vec nema dileme,to se kupuje za uzivanje i iz licnog tripa,ne da bi imalo poente.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 19 Avg 2012, 11:36
od Floyd
Xepoj87 napisao:X6 posto je vec sprdnja,postaje vic dana...
Ti ocigledno jedini nisi shvatio koja je poenta X6ice :)
Osnovna njegova poenta je da izgleda "zajebano" a da se, koliko je to moguce, ne udalji od limuzine, sto po performansama, a sto po udobnosti.
Lepo ja kazem da je bespoentan auto ali nije bas ni tolika boolja kako ga neki opisuju.

Inace, LC Prado i G klasa nemogu da se porede na taj nacin kako si ti opisao jer je Merc u startu vise nego duplo skuplji. Sto se offorad sposobnosti tice, tu mogu da odmere snage. LC V8 je vec prava konkurencija za G klasu, kao i RR :)

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 19 Avg 2012, 11:40
od Xepoj87
Kako da se udalji od limuzine? Kada je postao limuzina?
Kupe dzipa,kakve to veze ima sa limuzinom?
Nema mesta,neudoban,nema performanse,nema apsolutno jednu,jedinu tacku u kojoj je dobar.
Veca sprdnja od toga ne moze biti...
Meni je ruzan,kao i Bmw 5GT,koji ima vise poente od X6-ice...
Nije mi zajeban uopste. Onaj beli Maserati iz druge teme mi je zajeban,GTR mi je zajeban,cak i Z4 mi je zajeban...
Ali X6 mi je jednostavno ruzan i tupav.
Gezo,izvini :)
Evo,moje off postove slobodno brisi :)

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 19 Avg 2012, 11:42
od Geza
Izvolite novu temu za raspravljanje o terencima :)

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Avg 2012, 11:54
od ftj
xepoj tvoj fanboyizam prema mercedesu je impresivan, neko bi rekao da te placaju :D

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Avg 2012, 12:06
od dragvorl
Bio bi bolji naslov teme: Terenci - bizuterija ili potreba? :rofl: Inace, iskreno mislim da su neki od modnih terenaca i te kako sposobni, recimo prosli Touareg i Cayenne, Range i ima tu jos kandidata. Pre 30+ godina je G ili Defender ili ko zna sta bio hard core terenac, a danas kao i svega ostalog ima hiper ponude svega.