Stranica 71 od 78

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 15:26
od jovanns
Meni se sviđa kako izgleda :)

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 15:35
od ljubitelj
snork napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?

Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Meni mnogo logicniji i pregledniji od tog okretanja rucice ablendera, uz to je ta vrsta kruznog prekidaca obicno sa serach- find sistemom pozadinskog osvetljenja sto je dodatna prednost za koriscenje.

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 15:36
od nidza
Odlično izgleda.

Tapatalk

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 15:58
od HKS
ljubitelj napisao:
snork napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?

Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Meni mnogo logicniji i pregledniji od tog okretanja rucice ablendera, uz to je ta vrsta kruznog prekidaca obicno sa serach- find sistemom pozadinskog osvetljenja sto je dodatna prednost za koriscenje.
Mercedes nije imao, osim na MLu W163 i to zbog cupholdera.

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 15:59
od HKS
Sta je sad u tom M3, i dalje Saab ili BMW?


Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 16:06
od Markoni
BMW

Tapatalk Post

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 16:09
od HKS
Koji motor? Meni to i nema smisla, uzmes BMW motor radi neke originalnosti a onda ga napucas na 1000ks. Mada, bolji je zvuk :D

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 17:49
od kragujevac
A i motor kraće traje pa možeš češće da se zezaš na kanalu :kezo: .

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 19:11
od ftj
Sta znam ja bih vise voleo original kocku m3 al i ovo je lepo.

Re: Enterijer automobila

Poslato: 19 Feb 2017, 21:44
od Scuderia
Slika

Slika

Slika

Re: Enterijer automobila

Poslato: 13 Mar 2017, 10:44
od snork
ljubitelj napisao:
snork napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?

Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Croma/Thema/Alfa 164/Saab 9000 jeste bio isti projekat, ali Italijani nisu tada uveli kružni prekidač. Tek kada je izašla Kappa 1994. godine.

Re: Enterijer automobila

Poslato: 13 Mar 2017, 12:23
od Ivan
Kazu da je saab dosta drugaciji I kvalitetniji iako su krenuli od iste osnove.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Enterijer automobila

Poslato: 13 Mar 2017, 12:32
od Velja
Ne bi bilo čudno, ipak se tamo gore drugačije pristupa poslu i ništa ne prepuštaju slučaju...

Re: Enterijer automobila

Poslato: 13 Mar 2017, 12:56
od snork
Evo iz prve ruke - Lancia Thema, pocinkovan lim, odlična farba i lak, ni trunke rđe posle 20 godina. Motor 2.0 turbo, nikakvi problemi osim malo zezanja sa protokomerom koji je bio mehaničkog tipa (analogni Bosch L-Jetronic kompjuter). Klima digitalna, japanskog proizvođača, jednom je počeo da se čuje neki ležaj koji je bio nestandardnog tipa, pa smo jedva našli zamenski. Električna sedišta, retrovizori i krovni prozor radili do kraja bez problema. Enterijer je malo krckao u kasnijim godinama, ali inače vrlo robusno i kvalitetno napravljen auto. Za sredinu 1980-ih, ovo je bio space shuttle. :)

Re: Enterijer automobila

Poslato: 04 Apr 2017, 12:25
od Scuderia
Slika