Stranica 71 od 74
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 00:04
od zdushan
Nesto ti tu nije kako treba kod tog primerka
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 07:06
od nidza
Da nije autohold uključen?
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 07:21
od Grujic
Nije, posle toga sam ga ukljucio bas da se igram malo, i tu nije taka skakao, cibi mi se manje od G7 sto sam vozio pre.
Doduse, mozda i jeste, samo sto nije isto kad kreces i vozis i kad imas manevarski prostor 20ak cm

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 07:55
od Gaginh0
U taj model i motor ide DQ250 kao što je i kod mene na B8. Menjač kao menjač nema tu falinku fabrički, verovatno se zbog nečega javila s vremenom. Sledeća generacija sa oznakom DQ381 ima problem sa trzanjem i poskakivanjem pri kretanju.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 08:59
od milekmilek
Ja imam dq381 i nema nikakvog trzanja i poskakivanja. Niti sam čuo da ovaj menjač ima generalni problem sa tim.
Možda misliš na "kangarooing" koji se može javiti kod 1.5tsi motora (ne menjača) prilikom kretanja?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 10:43
od Grujic
Ne, vec da je jako tesko dozirati to minimalno kretanje napred/nazad kada se parkiras, doduse poskakivao je unapred, unazad je glatko islo.
Kazem, mozda je i do navike
Ediit: da dodam, auto je 2011 god i 4 motion, ako to menja nesto
Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 11:15
od ftj
Jeste do navike, generalno teze je glatko krenuti sa dsgom nego sa klasicnim automatikom. Jos ako je plivajuci zamajac potrosen to dodatno doprinosi.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 12:00
od carov2
A uglavnom jeste...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 15:36
od Gaginh0
milekmilek napisao: 22 Feb 2025, 08:59
Ja imam dq381 i nema nikakvog trzanja i poskakivanja. Niti sam čuo da ovaj menjač ima generalni problem sa tim.
Možda misliš na "kangarooing" koji se može javiti kod 1.5tsi motora (ne menjača) prilikom kretanja?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Ne mislim, drug moj ima taj u B8 2.0tdi 150ks. Odnsno prvenstveno mislim da trza pri kretanju iz mesta, ostalo sve ok. U VW-u mu rekli da je to normalno i da mora da čeka apdejt.
Edit: Sad vidim šta je Jefta pisao pa da i ja obrazložim. Kod tih malih kretanja sam navikao samo da pipnem i pustim gas i onda on ide sam, minimalna pomeranja radim bez gasa. Sto bi korisnici Iphone-a rekli: baš nam tako odgovara

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 22 Feb 2025, 16:00
od nidza
Bez gasa ja uvek prvo probam da manevrišem sa automatom, po ravnom dovoljno. Kad je neki ivičnjak ili uzbedica mora gas.
To su uslovi gde manuelac omogućava bolju kontrolu.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 25 Mar 2025, 09:08
od lmilan02
Kod kretanja na a4 b9 sa dsg gledam da pustim kočnicu, sačekam da nežno uhvati kvačilo pa onda gas. to traje manje od 1s. Posle nekog vremena sam se navikao da ne trzam.
Ako nalegnem na gas onda trzne, posebno ako zbog toga što se u prvom trenutku ništa ne dešava stisnem gas jače nego što treba pa onda cimne, krene da ubrzava, shvatim da sam se zeznuo pa popustim.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 16 Apr 2025, 17:35
od DukeNS
Nisam našao prikladniju temu...
Zanima me zbog čega mi se dešava da kada u vožnji Alfe (ZF8) pustim gas, prikazana potrošnja nije 0. Nulu, čini mi se, uhvatim samo prilikom spuštanja nizbrdo, dok u svim ostalim slučajevima kad pustim gas bord pokazuje neku potrošnju - obično 2 litre. Na svim manuelnim koje sam vozio, svako puštanje gasa, pri bilo kojim uslovima pokazuje potrošnju 0.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 16 Apr 2025, 17:48
od ftj
Kad pustis gas, da li menjac ostaje 'vezan' pa koci motorom ili se baca u coasting odnosno odvoji se pa lebdi pod inercijom? U slucaju coastinga motor radi 'u leru' pa iako teoretski tad ima neku potrosnju on ipak prelazi vecu razdaljinu nego kad je vezan pa se coasting smatra ekonomicnijom varijantom i na bmwu npr. radi samo u eco pro modu.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 16 Apr 2025, 18:04
od dragvorl
Tako nesto moze biti razlog. Ako u konverteru nije zakljucano kvacilo motor prakticno nije spojen sa tockovima, zbog toga je prenos momenta i kocenje motorom manje. To se sve resava softverom, tako da u zavisnosti od potrebe moze da spaja i razdvaja konverter. Slicno na semaforu. Kad vidi da si u drajvu i drzis kocnicu recimo vise od 5 sekundi, raspusta kvacila u menjacu da bi smanjio potrosnju.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 16 Apr 2025, 18:04
od DukeNS
Rekao bih da je i dalje "vezan". Nisam siguran da sam igde pročitao za mogućnost "coastinga" kod mene. @TheWickerMan bi mogao da pogleda kod sebe i prokomentariše.