Stranica 73 od 127

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 16:46
od McGruja
I ja sipam na Carli Caplina, samo pogani dizel

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 16:47
od Ivan
Dizel, najplemenetiji naftni derivat, crno zlato :D

Послато са GT-N7100

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 17:39
od Milos
McGruja napisao:I ja sipam na Carli Caplina, samo pogani dizel
Jel si primetio da otkad vozis dizela imas problem sa nesanicom ?

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 17:43
od McGruja
Pa to je, sad je sve jasno :)

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 18:44
od methane.master
Eto i na kraju novac ušteđen na potrošnji se spuca na Bromazepame. :kezo:

Sent using Tapatalk

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 18:47
od McGruja
Ma da smo živi i zdravi :)

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 18:54
od nidza
Xepoj87 napisao: Pre ce biti da ti ne mozes da izvalis razlike.
Nije isključeno, plus je JTD raga. Tvrdio sam da kad sam prešao sa Mol na NIS da imam manje potrošnje, sad ni to više nisam siguran.

NIS na aerodromu mi je usput i tamo sipam Ultra D i zasad je sve OK.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 21 Avg 2015, 20:13
od methane.master
McGruja napisao:Ma da smo živi i zdravi :)
Da znaš. :)

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 22 Avg 2015, 03:25
od Xepoj87
nidza napisao:
Xepoj87 napisao: Pre ce biti da ti ne mozes da izvalis razlike.
Nije isključeno, plus je JTD raga. Tvrdio sam da kad sam prešao sa Mol na NIS da imam manje potrošnje, sad ni to više nisam siguran.

NIS na aerodromu mi je usput i tamo sipam Ultra D i zasad je sve OK.
Svakako je na Nisu proredjen kvalitet, a Zmaj jedan, pa Zmaj dva su im pumpe sa najvecim protokom i profitom od svih, te je verovatno i kvalitet najbolji, uopste nije nemoguce da forsiraju bolje na tim pumpama.

Kod mene se brzo primeti razlika izmedju goriva, mozda mi je i dpf osetljiv na isto.


Sent from my Sony

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 22 Avg 2015, 20:54
od Heinz
Srećom nemam DPF.

TT

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Avg 2015, 01:18
od DukeNS
Na koju foru mislite da NIS moze da rasporedi gorivo po kvalitetu na svojim pumpama? Salju iz Panceva na jedne pumpe, a iz NS-a na druge...? Tesko mi je poverovati u tako nesto...

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Avg 2015, 08:22
od Saša
Meni se čini da je tu više u pitanju stanje rezervoara određene pumpe, količina vode (kondenza) i prljavštine u istim. Ove što imaju veći promet verovatno imaju manje problema sa tim jer to i ne stigne da se nataloži, prođe pre toga kroz rezervoare automobila u mikronskim/zanemarivim procentima pa se ne oseti. Zato je u stvari bolje sipati na prometnijim pumpama.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Avg 2015, 08:40
od nixa
Da napišem i ovde svoje iskustv sa TNG-om:

Zatvorio sam krug od 10000km (od servisa do servisa plinskog sistema) sa Gazprom/NIS plinom.
Većinski je gorivo sipano na Gazpromu trošarina, ali često i na NIS pumpama svugde po Srbiji.

Nakon 10000km, skinuti su filteri i filter goriva je bio poprilično čist. Ja sam zadovoljan i sipam samo na Gazprom/NIS pumpama.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Avg 2015, 09:07
od Saša
Otkako imam Punta nisam imao problema sa kvalitetom gasa a sipam gde stignem. Iako nisam do sada imao priliku da vidim u kakvom su stanju bili filteri na zameni, rekao bih da se situacija sa kvalitetom i tu dosta popravila. Čak mislim da mi filter tečne faze uopšte i nije menjan nekih 60 i kusur hiljada km (sve dok ja nisam insistirao da se to zameni, odnosno otišao posle ovlašćenog u nezavisni servis), tako da i to potvrđuje navedeno. :)

Послато са GT-I9060I уз помоћ Тапатока

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Poslato: 25 Avg 2015, 15:23
od ljubitelj
TNG filter gasne faze, presecen na pola, izvadjen paprini ulozak radi pregleda nakon 35.000km. Potpuno cist.
Filter tecne faze nakon 20.000km, cist sa tek u tragovima cvrstih cestica.

Sto se tice benzina i dizela na pumpama, voda (kondenz ili namerno sipana) se kao teza od goriva uvek talozi na dnu i time ne dospeva u auto pri tocenju jer se obicno usisna cev u tanku pumpe ne nalazi na samom dnu.

Odavno, kod nas nema problema ni sa jednom vrstom goriva da je vredno pomena. Mozda je ranije pre markiranja jos i moglo da se nadje neko gorivo koje je "oplemenjivano" dodacima cudnog porekla, sada to je jako malo verovatno.