Stranica 73 od 240

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 19 Jul 2019, 19:02
od ftj
Razlika izmedju trajala i mišelina, tu negde do 15%.

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 19 Jul 2019, 19:49
od Heinz
Tipično.

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 19 Jul 2019, 20:16
od nikaragva
Nema veze neka je i toliko, zašto BiH se odrekao 7-8m zaustavnog puta

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 19 Jul 2019, 20:57
od ljubitelj
Heinz napisao: 19 Jul 2019, 18:10
ljubitelj napisao:Isto kao i ulje što ne postoji u tom opsegu ali tehnologija je omogućila da funkcioniše prenos na podlogu bez greške, tj da se ponaša po vozača gotovo istim efektom.
Isto kao i gorivo što postoji all-season?
Isto. Ne uzimas posebno za tvoj motor apsolutno najbolju mesavinu vec univerzalnu mesavinu koja je na pumpi ista za sva vozila.

Imas namenske zimske mesavine i to posebno vise podvrsta, imas namenska letnja goriva, imas trkacka goriva ali imas i all season goriva koja su 12 meseci ista i omogucavaju rad motora bez smetnji.

Niko ne spori da su posebne letnje i posebne zimske gume a one jos i posebne alpskog i posebne nordijskog tipa kao speijalizovane sa apsolutno najboljim osobinama ali u medjuvremenu su AS gume toliko dobre da omogucavaju voznju u kojoj vozac nece imati nikakav problem sa bezbednoscu tj kontrolom vozila.

Nekada su AS bile drugacije u voznji, osetilo se a danas tesko da se primeti koje su (AS;-sezonske) na autu da ne znas unapred.

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 19 Jul 2019, 23:44
od dag81
Ljubitelj,taj tvoj premium Nokian se odvaja gazni sloj od karkase posle 3 4 god.
Drugo, Hankook ide na prvu ugradnju Audi, Merc, BMW a on je Juzna Koreja tj sad HU. Ali ne ide u sve dimenzije, to sve zavisi od ponude.



Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 09:26
od ROCK
Koliki je zaustavi put AS guma leti pri +35 npr na autoputu pri brzini 130km/h? A koliki letnjih u istim uslovima? (brend, dubina šare, dot...)? Ili u zimskim uslovima kad se poredi sa zimskom gumom?
Razlike su verovatno 10+ metara pri tim brzinama na autoputu

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 11:11
od Kabal
Kao da se gume kupuju svake godine pa je neki strasan trosak, ovako na svakih 4-5 godina nije strasno, mnogo para ode na razne druge gluposti. Sto se mene tice, dobre gume zimska/letnja svakih par godina i nije mi cimanje tih sat vremena sto cu izgubiti kad je zamena, jbg. Ipak je guma jedini kontakt sa podlogom, a tu se poprilicno stedi generalno.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 11:55
od ROCK
AS gume su fenomenalna stvar ali samo onima kojima su namenjene.
Manje zahtevnim vozacima koji prelaze manje kilometrazu uglavnom u gradkoj sredini, sa automobilima "manje" klase i snage.
Za ostale tipove automobila su obavezna 2 seta guma. Najprakticnije je da imas 2 seta tockova pa samo zamenis tockove za 10 min i izbalansiras po potrebi.
Za jeftinije automobile za zimski set moze opusteno da se stave celicne felne koje su vrlo povoljne a za skuplje autobile nije neki izdatak od 500e za zimski set alumijumskih felni.
Mislim da je nebezbednije da se AS voze leti na 40+ stepeni nego zimi po snegu

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 12:19
od maniaxxx
dag81 napisao: 19 Jul 2019, 23:44 Ljubitelj,taj tvoj premium Nokian se odvaja gazni sloj od karkase posle 3 4 god.
Drugo, Hankook ide na prvu ugradnju Audi, Merc, BMW a on je Juzna Koreja tj sad HU. Ali ne ide u sve dimenzije, to sve zavisi od ponude.



Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Hankook ide kod audija i na modele tipa rs4, znači samo dno ponude :mrgreen: , drugo hankook je bio sranje neopevano kojih 20 godina unazad, sad je barem na nivou konkurencije, u nekim verzijama i bolji, posebno u načeščim dimenzijama tipa 16 cola i slično...S tim da hoču da sretnem heroja koji če u prosečnom avtu osetiti razliku između hankooka recimo i contija...

apropo AS guma, sve su bolje i bolje, ali još uvek su kompromis, ali za prosečnog vozača sa prosečnim avtom su savim ok za svaki dan, ionako imaju manje profila od zimskih i relativno brže se troše tako da če se menjati češče, šta je opet bolje nego da se voze 5+ godina stare gume...

Isprobao sam dosta tih AS u zadnje vreme pored svega i svačega od guma zadnje vreme i realno razlike nisu toliko ko što izgledaju, ali ipak postoje, tako da ko traži top performanse neče da gleda AS, ali nadam se da takav uzima samo top letne i zimske gume

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 12:21
od nikaragva
Pa ne znam šta ljudi očekuju da osete dok voze auto 50km/h i počinju kočenje 100m pre semafora?

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 12:41
od maniaxxx
Pa višeputa su takvi najglasniji oko ponašanja guma

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 13:12
od gavran
ROCK napisao: 20 Jul 2019, 09:26 Koliki je zaustavi put AS guma leti pri +35 npr na autoputu pri brzini 130km/h? A koliki letnjih u istim uslovima? (brend, dubina šare, dot...)? Ili u zimskim uslovima kad se poredi sa zimskom gumom?
Razlike su verovatno 10+ metara pri tim brzinama na autoputu
Kojih letnjih i kojih AS?
Koliki je zaustavni put Tigar Prime i Michelina Pilot Sprta npr. pri istim uslovima.
Ili koliki je zausatavni put pri istim islovima samog Michelina opet Pilot Sporta i Energy Savera npr.
Koliki je zaustavni put pri istim uslovima sa istom gumom Punta i S klase?
Tih hipotetickih pitanja ima u nedogled i uvek ce se naci neka bezbednija kombinacija pa opet ne vozimo svi automobile sa najkracim zaustavnim putem niti najskuplje gume sa najkracim zaustavnim putem pa da kazemo to je to...nema dalje.

Ja sam i rekao da ce se letnji i zimski pneumatik zadrzati za potrebe onih koji voze performance automobile poput dag-ovog primera Porshe Panamere ili raznoraznih AMG-ova, M-ova, RS-ova ili nekih vecih jacih klasa u cijim dimenzijama, iz objektivnih razloga, danas ni nema AS guma. A da ce u narednih 10 godina, razvojem tehnologije, preuzeti primat medju gumama standardnih dimanzija do precnika R17.

Medjutim, mene nervira sto se ide u drugu krajnost i i dalje ponavlja ista mantra puna predrasuda kako su AS gume malte ne samo za invalide. Za nekoga ko prelazi 3.000 godisnje, pretezno u gradu, u autu do 60ks, tezine ne vece od 800 kg.

Evo ja vozim AS gumu na Passatu B8 i nikakvih problema nisam imao ni zimus niti sada leti. Evo na ovim toplotnim talasima koji su bili pre par nedelja peglao sam autoputevima, ovim van rampi gde ne mere prosek tipa Pazova-BG, i do 180-190 km/h.
Kocio i sa 130 km/h i sa 150 km/h, i par puta lose procenio izlaz sa autoputa koji je ostrije zamotavao odmah po iskljucenju i nista, niti buce, niti zvacu, niti proklizavaju, niti skripe, niti tresu.
Jedino sto traze jeste da se strogo odrzava propisan pritisak u njima, e tu ako za 0,1 opadne pritisak od propisanog oseti se da su malo mekse.

Ali to je kod nas, AS guma je za invalide, motor sa 3 cilindra ne moze da predje vise od 100.000 km bez generalne i sl. predrasude.

Uostalom vratite se par stranica nazad pa cete videti kako je pocela ova rasprava..."Setam ja parkingom i zagledam gume...." i sta vidim? Ne secam se da su to leti sve sami Pilot Sportovi 4 ili zimi Continentali TS 860.
Ne nego su "celogodisnje" vec procelave wintere, nekakve nazovi premijum letnje koje se guraju dok zice ne po iskacu, a premija je kada vidis nekog da je stavio noviju Primu i Debicu on se smatra savesnijim vozacem iako je tu Debicu stavio ma BMW 520 od 177 ks iz 2009-te. Ali je AS i dalje samo za decija kolica.

Nego se cinjenicno stanje brzo zaboravi a lako ode u filozofiju. Isto kao kad neko kaze ocekujem prinovu treba mi veci auto pa se zakljuci da sve ispod Cadillac Escalade 6,2 V8 ne dokazi u obzir, jer Boze moj kako ce se spakovati u manji auto i jos gore, kako ce tako spakovan ne daj Boze negde uzbrdo...i to sa klimom.

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 13:18
od ROCK
Citaj sta sam napisao... Istog brenda, dimenzija, dubine sare, DOT-a. Naravno sve na istom automobilu. Mislim da je sve jasno. Ako poredi kineza od 20e i mischelin od 120e pk komadu naravno zna se ishod...

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 13:23
od carov2
gavran napisao:
ROCK napisao: 20 Jul 2019, 09:26 Koliki je zaustavi put AS guma leti pri +35 npr na autoputu pri brzini 130km/h? A koliki letnjih u istim uslovima? (brend, dubina šare, dot...)? Ili u zimskim uslovima kad se poredi sa zimskom gumom?
Razlike su verovatno 10+ metara pri tim brzinama na autoputu
Kojih letnjih i kojih AS?
Koliki je zaustavni put Tigar Prime i Michelina Pilot Sprta npr. pri istim uslovima.
Ili koliki je zausatavni put pri istim islovima samog Michelina opet Pilot Sporta i Energy Savera npr.
Koliki je zaustavni put pri istim uslovima sa istom gumom Punta i S klase?
Tih hipotetickih pitanja ima u nedogled i uvek ce se naci neka bezbednija kombinacija pa opet ne vozimo svi automobile sa najkracim zaustavnim putem niti najskuplje gume sa najkracim zaustavnim putem pa da kazemo to je to...nema dalje.

Ja sam i rekao da ce se letnji i zimski pneumatik zadrzati za potrebe onih koji voze performance automobile poput dag-ovog primera Porshe Panamere ili raznoraznih AMG-ova, M-ova, RS-ova ili nekih vecih jacih klasa u cijim dimenzijama, iz objektivnih razloga, danas ni nema AS guma. A da ce u narednih 10 godina, razvojem tehnologije, preuzeti primat medju gumama standardnih dimanzija do precnika R17.

Medjutim, mene nervira sto se ide u drugu krajnost i i dalje ponavlja ista mantra puna predrasuda kako su AS gume malte ne samo za invalide. Za nekoga ko prelazi 3.000 godisnje, pretezno u gradu, u autu do 60ks, tezine ne vece od 800 kg.

Evo ja vozim AS gumu na Passatu B8 i nikakvih problema nisam imao ni zimus niti sada leti. Evo na ovim toplotnim talasima koji su bili pre par nedelja peglao sam autoputevima, ovim van rampi gde ne mere prosek tipa Pazova-BG, i do 180-190 km/h.
Kocio i sa 130 km/h i sa 150 km/h, i par puta lose procenio izlaz sa autoputa koji je ostrije zamotavao odmah po iskljucenju i nista, niti buce, niti zvacu, niti proklizavaju, niti skripe, niti tresu.
Jedino sto traze jeste da se strogo odrzava propisan pritisak u njima, e tu ako za 0,1 opadne pritisak od propisanog oseti se da su malo mekse.

Ali to je kod nas, AS guma je za invalide, motor sa 3 cilindra ne moze da predje vise od 100.000 km bez generalne i sl. predrasude.

Uostalom vratite se par stranica nazad pa cete videti kako je pocela ova rasprava..."Setam ja parkingom i zagledam gume...." i sta vidim? Ne secam se da su to leti sve sami Pilot Sportovi 4 ili zimi Continentali TS 860.
Ne nego su "celogodisnje" vec procelave wintere, nekakve nazovi premijum letnje koje se guraju dok zice ne po iskacu, a premija je kada vidis nekog da je stavio noviju Primu i Debicu on se smatra savesnijim vozacem iako je tu Debicu stavio ma BMW 520 od 177 ks iz 2009-te. Ali je AS i dalje samo za decija kolica.

Nego se cinjenicno stanje brzo zaboravi a lako ode u filozofiju. Isto kao kad neko kaze ocekujem prinovu treba mi veci auto pa se zakljuci da sve ispod Cadillac Escalade 6,2 V8 ne dokazi u obzir, jer Boze moj kako ce se spakovati u manji auto i jos gore, kako ce tako spakovan ne daj Boze negde uzbrdo...i to sa klimom.
Koje tačno gume imaš na Pasatu?

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?

Poslato: 20 Jul 2019, 13:34
od nikaragva
Vinteru