
Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Pri kocenju, nos ponire, zadnji deo se dize. 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Ne brže od života!
Za sta im onda sluze spoljni retrovizori? Da kvare aerodinamiku? 

Re: Ne brže od života!
Pa sluze da se u njih stavi senzor spoljne temperature 

Re: Ne brže od života!
Veruj mi ima neki koji voze i bez njihNexT napisao:Za sta im onda sluze spoljni retrovizori? Da kvare aerodinamiku?

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Ne znam kako neko moze tako da se prestrojava, kada se u kabinskom retrovizoru u pravom trenutku moze sakriti citava s klasa 

Re: Ne brže od života!
Evo jutros sam izbegao za dlaku udes koji je mogao da bude uzas:
Vozio sam po ogranicenju od 60kmh sto mi je spaslo glavu, kao i gospodji koja je skrivila celu situaciju. Elem, na delu autoputa E-75 kod skretanja za Novu Galeniku, pre lakat krivine isao sam ka gradu. Imam zeleno svetlo. Levo stoji kamion koji ceka zeleno da skrene ka Galenici. Ulazim u rasrsnicu i odjednom zena krece polukruzno gde je ZABRANJENO (ima obavezan pravac i srafirano polje) - pravo ispred mene. I to preko OBE trake. Put je bio vlazan i klizav, kocio sam do panje uz izbegavanje njenog auta (Golf VI), i da nije bilo one trece zaustavne trake kod KIA salona udario bih je. Ovako smo se miomisli za oko 2-3cm. Otprilike retrovizor do retrovizora udaljenst. Krajickom oka sam zapazio da gospodja NE GLEDA DESNO i da prica mobilnim!!!! Ja sam odmah i svirao - NISTA! Sustigao sam je odmah posle toga i odustao od bilo cega jer mislim da ona nije shvatila uopste u kakvoj je opasnosti bila. Apsolutno je gledala samo PRAVO cak i kada sam prosao pored nje i svirao. Nije bila vezana. Da sam vozio brze udario bih je i ona bi zadobila teze povrede jer dzaba airbagovi kad nije vezana, letela bi po autu samo tako. Ja necu ni da zamislim kolko bi se ugruvao od pojasa.
Evo skice. Narandzasto kamion (zato je nisam video da stoji izmedju traka i krece u polukruzno), crveno je Golf, zeleno sam ja. Ono sto meni nije jasno kako neko sebe dovodi u smrtnu opasnost bez imalo MOZGA i razmisljanja! Aj sto sebe dovodi, zabole me, nego i druge ucesnike u saobracaju. Da je bio neko u desnoj traci pored mene ili iza, bio bi karambol. Zena je nacinila nekoliko tezih prekrsaja, radila polukruzno gde ne sme, nije bila vezana, pricala je mobilnim telefonom. PAKAO.

Vozio sam po ogranicenju od 60kmh sto mi je spaslo glavu, kao i gospodji koja je skrivila celu situaciju. Elem, na delu autoputa E-75 kod skretanja za Novu Galeniku, pre lakat krivine isao sam ka gradu. Imam zeleno svetlo. Levo stoji kamion koji ceka zeleno da skrene ka Galenici. Ulazim u rasrsnicu i odjednom zena krece polukruzno gde je ZABRANJENO (ima obavezan pravac i srafirano polje) - pravo ispred mene. I to preko OBE trake. Put je bio vlazan i klizav, kocio sam do panje uz izbegavanje njenog auta (Golf VI), i da nije bilo one trece zaustavne trake kod KIA salona udario bih je. Ovako smo se miomisli za oko 2-3cm. Otprilike retrovizor do retrovizora udaljenst. Krajickom oka sam zapazio da gospodja NE GLEDA DESNO i da prica mobilnim!!!! Ja sam odmah i svirao - NISTA! Sustigao sam je odmah posle toga i odustao od bilo cega jer mislim da ona nije shvatila uopste u kakvoj je opasnosti bila. Apsolutno je gledala samo PRAVO cak i kada sam prosao pored nje i svirao. Nije bila vezana. Da sam vozio brze udario bih je i ona bi zadobila teze povrede jer dzaba airbagovi kad nije vezana, letela bi po autu samo tako. Ja necu ni da zamislim kolko bi se ugruvao od pojasa.
Evo skice. Narandzasto kamion (zato je nisam video da stoji izmedju traka i krece u polukruzno), crveno je Golf, zeleno sam ja. Ono sto meni nije jasno kako neko sebe dovodi u smrtnu opasnost bez imalo MOZGA i razmisljanja! Aj sto sebe dovodi, zabole me, nego i druge ucesnike u saobracaju. Da je bio neko u desnoj traci pored mene ili iza, bio bi karambol. Zena je nacinila nekoliko tezih prekrsaja, radila polukruzno gde ne sme, nije bila vezana, pricala je mobilnim telefonom. PAKAO.

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Zato treba imati kameru. Meni se redovno desava da ljudi koji skrecu levo ulaze u desnu traku umesto u levu, ili ako skrecu desno ulaze u levu traku.
Re: Ne brže od života!
zene ( cast izuzecima ) umeju da budu takvi debili u saobracaju...
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
I ja neki dan umalo sa kolegama sa posla da nahebem ni kriv ni dužan: ulazimo Avensisom u NIS pumpu kod Zmaja na autoputu (iz pravca BG prema Zagrebu) u nameri da natočimo gorivo, kada iz one idiotski postavljene uličice desno koja izlazi pravo pod 90 stepeni na benzinsku izleće velikom brzinom neki Bugarin sa sivim Golfom 2 i pravo u našu desnu stranu!!!
Spasili su nas samo refleksi kolege koji je vozio tako što je naglo smotao levo i zakočio punom snagom uz škripu guma, a i Bugarin je istovremeno motao desno i kočio da nas izbegne. Već sam mislio da kolega neće uspeti da ga eskivira, delovalo mi je sve kao usporeni film iako je trajalo možda sekund ili dva, no zaustavili smo se nekako desetak metara dalje bez kontakta, maltene auto uz auto na par centimetara, ustvari Bugarin inercijom otišao za pola dužine auta ispred nas i stao. I stojimo tako svi u šoku, kolega na kraju pokeće Avensisa i staje paralelno/prozor uz sa Bugarinom, otvara desni prozor, gledamo čoveka u šoku kako se drži za glavu, sagnut na volanu, usrao se načisto. Šta da mu radimo, vidimo da mu nije dobro...
Samo smo prišli mestu za točenje i stali, ćutimo svi, a on kada se pribrao dao gas i otišao dalje kroz benzinsku prema Zagrebu, možda i nije smeo da stane, valjda se bojao da će i batine da dobije. Ljudi koji rade na pumpi su sve videli, pitaju nas šta to bi, jesmo li svi čitavi, neverovatno kako smo izbegli sudar, kažu da izađemo malo napolje da se priberemo, umijemo... Eeee živote, da izgineš ni kriv ni dužan, slupaš auto star par meseci... 



Re: Ne brže od života!
Ajoooj! Treba sebe da "ugrizem za jezik" (ne napisem post). Al ne vredi.
Rav4 nepregledan?
Ako je sta onda je to pregledno vozilo. Bas, bas pregledno.
Zasto?
1-stubovi prave minimalan mrtav ugao
2-velike zastaklene povrsine
3-nesto uzdignutije vozilo i specificniji polozaj sedenja nego u spustenim putnickim automobilima, pa kao sto rece Njegos "ko na brdu ak' i malo stoji vise vidi neg' onaj pod njim"
4-dimenzije spoljasnjih retrovizora bezmalo mogu parirati kamionskim i daju prikaz mnogo vece odraza nego sto daju manji retrovizori na drugim vozilima
5-rezervni tocak na V vratima minimalno viri u donjoj liniji zadnjeg stakla. Toliko malo da je to zanemarljivo. I ako je zbog toga nepregledan za prestrojavanja sta su onda laka dostavna i kombinovana vozila koja nemaju u opste zastakljenu zadnju povrsinu? Cemu funkcija spoljasnjih retrovizora?
6-zasecen zadnji kraj doprinosi boljoj preglednosti pri pregledu na unutrasnji retrovizor nego kod vozila kojima je gepek izbacen. Toliko je pregledniji da je strcanje rezervnog tocka zanemarljivo.
7-rezerni tocak ni najmanje ne upada u vidno polje spoljasnjih retrovizora. Ne postoji polozaj retrovizora u kom bi se on nasao.

Rav4 nepregledan?

Ako je sta onda je to pregledno vozilo. Bas, bas pregledno.
Zasto?
1-stubovi prave minimalan mrtav ugao
2-velike zastaklene povrsine
3-nesto uzdignutije vozilo i specificniji polozaj sedenja nego u spustenim putnickim automobilima, pa kao sto rece Njegos "ko na brdu ak' i malo stoji vise vidi neg' onaj pod njim"
4-dimenzije spoljasnjih retrovizora bezmalo mogu parirati kamionskim i daju prikaz mnogo vece odraza nego sto daju manji retrovizori na drugim vozilima
5-rezervni tocak na V vratima minimalno viri u donjoj liniji zadnjeg stakla. Toliko malo da je to zanemarljivo. I ako je zbog toga nepregledan za prestrojavanja sta su onda laka dostavna i kombinovana vozila koja nemaju u opste zastakljenu zadnju povrsinu? Cemu funkcija spoljasnjih retrovizora?
6-zasecen zadnji kraj doprinosi boljoj preglednosti pri pregledu na unutrasnji retrovizor nego kod vozila kojima je gepek izbacen. Toliko je pregledniji da je strcanje rezervnog tocka zanemarljivo.
7-rezerni tocak ni najmanje ne upada u vidno polje spoljasnjih retrovizora. Ne postoji polozaj retrovizora u kom bi se on nasao.
Onaj rad kad upadnes u zivo blato pa pokusas da se vadis a ustvari tones jos dublje.cozmo napisao:Nepregledan je ako ne gledas retrovizore, to sam mislio

Re: Ne brže od života!
O kojoj verziji pricas? Tvoj RAV4 je imao vece staklene povrsine i vecu preglednost od sadasnje verzije.Stjepa napisao:Ajoooj! Treba sebe da "ugrizem za jezik" (ne napisem post). Al ne vredi.
Rav4 nepregledan?![]()
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Da, pricam o Ravu druge generacije.
Aktuelni vizuelno ne izgleda ista skucenije, manje staklene povrsine, manji retrovizori...
Nesto ne mogu verovati da su novije generacije postale odjednom toliko nepregledne.
Evo gledam sad fotografije na netu. Mislim da se sva moja prica iz prethodnog posta moze slobodno pripisati i aktuelnom modelu. Ne nalazim ama bas nista sto bi doprinelo na neprepreglednosti u odnosu na stariji model.
Aktuelni vizuelno ne izgleda ista skucenije, manje staklene povrsine, manji retrovizori...
Nesto ne mogu verovati da su novije generacije postale odjednom toliko nepregledne.
Evo gledam sad fotografije na netu. Mislim da se sva moja prica iz prethodnog posta moze slobodno pripisati i aktuelnom modelu. Ne nalazim ama bas nista sto bi doprinelo na neprepreglednosti u odnosu na stariji model.
Re: Ne brže od života!
Jel primetio neko da je vecina ovih pesaka koji stradaju 60+ godina? :trljamoci:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Strašno.
Jedino što mogu da kažem da smo svi mi kao vozači malo više nervozni nego što bi trebalo. Kad naiđemo na stariju osobu koja polako i sa pažnjom prelazi put, onda vičemo "Ajde baba, brže to malo", a kad dođemo u nezgodnu situaciju jer neko požuri da pređe ulicu, onda vičemo "Stani malo, gledaj, obrati pažnju".
Nažalost, saobraćajna infrastuktura nam je očajna. Gomilu prelaza čovek ni ne primeti dok ne vidi pešaka, plus ako se nešto zamisliš, nešto ti omete pažnju ili ti zakloni vidno polje, čas posla se nađeš u situaciji da ugrožavaš pešaka.
Što se tiče vožnje i priče mobilnim, čini mi se da to češće viđam kod žena nego kod muškaraca. Juče na tom istom delu puta, samo prema Batajnici, riba u Golfu III, gazi ga samo tako, obilazi sve redom, a usput priča telefonom. Jeste ta deonica malo opuštenija za vožnju i niko ne poštuje ograničenje od 60km/h, ali ako već pričaš onda bar uspori i drži se jedne trake.
Jedino što mogu da kažem da smo svi mi kao vozači malo više nervozni nego što bi trebalo. Kad naiđemo na stariju osobu koja polako i sa pažnjom prelazi put, onda vičemo "Ajde baba, brže to malo", a kad dođemo u nezgodnu situaciju jer neko požuri da pređe ulicu, onda vičemo "Stani malo, gledaj, obrati pažnju".
Nažalost, saobraćajna infrastuktura nam je očajna. Gomilu prelaza čovek ni ne primeti dok ne vidi pešaka, plus ako se nešto zamisliš, nešto ti omete pažnju ili ti zakloni vidno polje, čas posla se nađeš u situaciji da ugrožavaš pešaka.
Što se tiče vožnje i priče mobilnim, čini mi se da to češće viđam kod žena nego kod muškaraca. Juče na tom istom delu puta, samo prema Batajnici, riba u Golfu III, gazi ga samo tako, obilazi sve redom, a usput priča telefonom. Jeste ta deonica malo opuštenija za vožnju i niko ne poštuje ograničenje od 60km/h, ali ako već pričaš onda bar uspori i drži se jedne trake.
Posetite www.garaza.rs !