Stranica 74 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Jan 2013, 12:21
od Heinz
Gezi ne rade slike, hotlinking verovatno.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Jan 2013, 13:03
od Geza
Ispravljeno. :)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jan 2013, 13:07
od Geza
Q8 :kuku:

Slika

Rolls-Royce Wraith

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jan 2013, 14:12
od Geza

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jan 2013, 22:00
od Risto
Sjajan video, evocirao je uspomene na dio vec vidjenog prosle godine... Ako budete isli u Minhen steta je ne obici citav BMW kompleks, muzej, BMW Autowelt i onda mozete otici na turu po fabrici gdje ce te vidjeti dio onog sto su ovdje prikazali, zaista vrijedi otici u obilazak fabrike koji traje cini mi se sat-sat ipo... Mene je lakirnica fascinirala kao i onaj dio gdje spajaju stranice automobila, ali me mozda i najvise odusevilo logisticko rjesenje redanja automobila kao na rafovima i to sve putem jedne "ruke" koja nosi automobile na mjesto...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jan 2013, 22:52
od Geza
PSA Peugeot Citroen unveils their new EMP2 modular platform

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4Xqa1_wIu0

Will be used on the next-generation Citroen C4 Picasso and Peugeot 308

PSA Peugeot Citroën has introduced the new EMP2 platform (Efficient Modular Platform 2) at their Innovation Day celebration.

Set to underpin a variety of future models in the C & D segments, the EMP2 platform uses are variety of components including high-strength steel, aluminum and composites. This change promises to deliver "increased safety, driving pleasure and comfort" as well as improved fuel efficiency thanks to a 70 kg (154 lbs) weight reduction.

The architecture is also extremely flexible as it has been created to underpin sedans, wagons, coupes and crossovers - just to name a few. The platform will also accommodate fuel saving technologies such as engine stop/start systems, electric power steering units and ultra-low rolling resistance tires.

The EMP2 platform will go into production later this year and will be used on the next-generation Citroën C4 Picasso and Peugeot 308.

Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jan 2013, 05:58
od Ivan
Gledam bas slike fejsliftovanog superba i nisu mi jasni nikako, odnapred su ga unakazili iako je bio odlican, a od nazad gde je ruznjikav nisu nista uradili :ccc:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jan 2013, 20:03
od Dusan
Vozila na slikama su maskirana, zato izgledaju onako neproporcionalno.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jan 2013, 20:05
od Geza
GLK FL.

Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jan 2013, 20:45
od stefanan
Zar glk vec nije imao jedan fejslift?

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jan 2013, 20:52
od Risto
imao je, mislim da je bio prosle godine... ni meni nije jasno sta rade, mozda je neka posebna verzija u pitanju, ne vjerujem da je FL ponovo jer za 2 godine treba izaci novi model...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jan 2013, 10:36
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Одг: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jan 2013, 11:29
od Day Walker
Stavise joj far kao sa Astre.
Sto mozda inije lose, jer je lepsi nego Insigniin..

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jan 2013, 21:19
od Risto
Mene iskreno cudi da do sada nije izasao FL Insignie, jeste da je auto lijep i dalje se fino prodaje ali je cudno da je Astra kao noviji model dobila FL a da se sa Insigniom jos ceka...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jan 2013, 22:38
od Geza
Još jedno poskupljenje za Nissan GT-R.

The $99,950 2014 Nissan GT-R Is No Longer A Bargain

The Nissan GT-R was the ultimate bargain supercar when it hit the USA. A 2008 GT-R had a sticker price of just $69,850.

Six years later, and the price has jumped $30,000. That's a little nuts.

Sure, the original car was less well equipped than the new car. It also had 65 less horsepower; The 2014 model has 545 ponies.

The GT-R started life as the cheapest supercar bargain you could get. It was a a steal. It's no longer a steal, or even a bargain. It finally seems like Nissan is pricing the car based on how it performs. I'm not saying it isn't a fair price, but I much preferred the GT-R when it felt like it was attainable.