Stranica 74 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 28 Okt 2015, 01:18
od Markoni
Mozda je ta gornja kriva EKG vlasnika za vreme merenja snage.

Re: Chip-tuning
Poslato: 28 Okt 2015, 01:58
od Ivan
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:17
od NexT
I sad da mi neko objasni kakvi to bogovi rade chip u Srbiji... Vec sam pisao o tome da sam pitao Bobo oko chipa za 200 cdi (blue eff. 136ks), i kazu oni podize se 60ks i 100nm, to je samo softverski zakljucan motor, sve ok itd..
Onda sam danima trazio po netu, niko zivi taj motor nije digao da vise od 172ks (obicno ide na 165), tj dobitak od 25-35ks sto je sasvim ocekivano.
Da zanemarimo sto nije samo zakljucan motor, nego pocev od toga sto je singl turbo, pa do drugacijih dizni itd...

Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:23
od Ivan
Druga turbina softverski zakljucana
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:32
od ivica122
Pa da, stavili je kao rezervu, za svaki slučaj, ipak je to premijum.
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:33
od Markoni
Ne znam sta ti nije jasno... Ne pljuj dok ne isprobas.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:34
od Uroš S.
Pa da, ass to mouth chiptunig
P8 Lite TT
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:36
od Milos
NexT napisao:I sad da mi neko objasni kakvi to bogovi rade chip u Srbiji... Vec sam pisao o tome da sam pitao Bobo oko chipa za 200 cdi (blue eff. 136ks), i kazu oni podize se 60ks i 100nm, to je samo softverski zakljucan motor, sve ok itd..
Onda sam danima trazio po netu, niko zivi taj motor nije digao da vise od 172ks (obicno ide na 165), tj dobitak od 25-35ks sto je sasvim ocekivano.
Da zanemarimo sto nije samo zakljucan motor, nego pocev od toga sto je singl turbo, pa do drugacijih dizni itd...

Pa Xeroj ima navijen sa 136 na 193.
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:37
od veljabandit
nex t --- Pa cekaj, jesi li ti radio chip pa nisi dobio rezultat od 200 ili ovako unapred pljujes po ljudima koji rade svoj posao ?
edit-- pretekose me sa pitanjem

Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:43
od NexT
Markoni, sto onda svi zivi na netu dizu na 165?
Nije uopste pitanje da li moze. Moze da se digne verovatno i na 250, pa da se raspadne posle 10 hiljada. I zasto tvrditi da je to isti motor kao 220 CDI... Ako cemo po tome, isti je motor i kao 250 CDI, a nema mnogo veze, sem bloka motora.
veljabandit napisao:nex t --- Pa cekaj, jesi li ti radio chip pa nisi dobio rezultat od 200 ili ovako unapred pljujes po ljudima koji rade svoj posao ?
edit-- pretekose me sa pitanjem

Ko pljuje po kome?
To sto neko nesto radi, ne znaci da radi kako treba. Ako mi na pitanje o trajnosti, tj dodatnom naprezanju motora i zasto se cipuje na istu snagu kao 220, odgovori sa "to je isti motor, samo zakljucan", podrazumeva se da je hardverski isti. A nije. Znaci ili ne zna da je drugaciji, ili mu je lakse da kaze da jeste, sto onda vrlo nije ok.
Uopste ne napadam njih, niti branim one sto cipuju na manje, samo da mi neko objasni kako isto trpi sva opterecenja.
Eto, mozes i ti, posto si obicno drveni advokat za chip tuning servis(e).
Milos napisao:
Pa Xeroj ima navijen sa 136 na 193.
Heroj ima drugaciji motor. I to mnogo drugaciji.
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:55
od Xepoj87
Zar nemaju svi blue efficiency twin scroll turbine? Ne bi turbo, nego jedna turbina, ali twin scroll?
Moj je standardni, pre BE, i dignut je sa 133, na 191ks i sa 247, na 415 Nm.
Sent from my Sony
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 17:56
od veljabandit
nex t --- Ja nisam niciji drveni advokat a ti imas los nastup...
Ne znam da li si nekada cipovao neki svoj auto i da li si upoznat sa procedurom? Svaki ozbiljan tjuner ce ti detaljno pregledati auto i reći radimo ili ne u zavisnosti od stanja motora... a to sto ti uradi bice u tzv. safe zoni. Ne razumem zasto bi ti sada pametovao da neko nesto ne moze jer neko na netu nije uradio tako?
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 18:01
od Ivan
Ni meni se ne svidja ta prica generalno, nevezano za konkretnog tjunera, mislim da uglavnom tako obmanjuju ljude da plate chiptuning dovodjenjem u zabludu da je isti kao fabricki jaca verzija.
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 18:05
od Xepoj87
200 BE i 200 BT bi bas trebali da budu isti, zato i pitam za twinscroll turbine.
Ovaj moj mislim da nije, ali Mercedes toliko overdone-uje hardverski, da trpi bez problema toliko povecanje, ocigledno, posto mi je auto cipovan vec 60k km, u najgorim normalnim uslovima ekspoloatacije.
Sent from my Sony
Re: Chip-tuning
Poslato: 23 Nov 2015, 18:08
od Floyd
Ivan napisao:Ni meni se ne svidja ta prica generalno, nevezano za konkretnog tjunera, mislim da uglavnom tako obmanjuju ljude da plate chiptuning dovodjenjem u zabludu da je isti kao fabricki jaca verzija.
Послато са GT-N7100

lusone: